AndroidHealthClinic

dianabol 40mg

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

killerspe3d

Novice
Lid geworden
16 jul 2013
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
15%
hoi ,na 4 jaar naturel te trainen zal ik toch eens de stap zetten om dianabol te gebruiken in tabsvorm
nu zit ik met de vraag om welk u ik ze best in neem.
het zit zo ik werk in 2 ploegenstelsel,
dat wil zeggen dat ik de ene week om 9u smorgens ga trainen en de andere week om 14u
hoe ga ik best te werk verdeel ik ze over de heele dag of neem ik de 40mg in 1 keer op mijn nuchtere maag.kan iemand mij helpen aub.
 
2 als je wakker wordt, 2 rond t avondeten.
 
dus het mag na het eten kan dat het effect niet verminderen?

Durf ik niet te zeggen.

Ik heb 5 weken op 45 mg/dag gekuurd met Methandrostenolon en ik slikte in dit geval 3 tabletten van 15 mg elke dag.

Mijn doseerregime was als volgt:

10:00 - 1 Tab. - 15 mg
16:00 - 1 Tab. - 15 mg
22:00 - 1 Tab. - 15 mg

Ik nam de tabletten op een lege maag, voor het eten.

Het volgende kwam ook wel is voor:
Als ik ging trainen (vaak in de middag 12:00), slikte ik pre-training de tabletten voor de ochtend en de middag, pre-training nam ik dan 30 mg. De tablet in de avond nam ik voor het slapen of 2 uur na het avond eten.

Ik wens je veel succes en sterkte met je kuur, het gaat je in ieder geval goed massa en vocht brengen. Persoonlijk zal ik de dosering verhogen naar 60 mg per dag (zeker bij een ONLY), mits ik nog een keer Methandrostenolon ga toepassen. Het is nu eerst belangrijk voor mij om de lever enige rust te geven.
 
Laatst bewerkt:
half life is 4 tot 6 uur, dat zou genoeg info moeten zijn
 
half life is 4 tot 6 uur, dat zou genoeg info moeten zijn

Sommige mensen begrijpen de halfwaardetijd van een medicijn niet goed.
Simpel gezegd, dit is de tijd waarmee de ingenomen dosering gereduceerd is met de helft.

Voorbeeld:
Halfwaardetijd is 6 uur.

0:00 Persoon neemt dosering van 15 mg;
6:00 Genomen dosering is nog 7,5 mg in lichaam;
12:00 Genomen dosering is nog 3,75 mg in lichaam;
18:00 Genomen dosering is nog 1,875 mg in lichaam;
 
ik begrijp het wel, ik zou dus maximaal die 6 uur aanhouden om weer bij te vullen.
 
ik begrijp het wel, ik zou dus maximaal die 6 uur aanhouden om weer bij te vullen.

Dat is inderdaad wat men aanhoud, zo doende bouwt men een spiegel op van het medicijn.
 
(uitgaande van half life 6uur)

07:00 40mg 13:00 20mg 19:00 10mg 01:00 5mg 7:00 42,25mg (in je bloed)

07:00 20mg 13:00 10mg 19:00 25mg 01:00 12,5mg 7:00 26,25

maar net wat je wilt
 
(uitgaande van half life 6uur)

07:00 40mg 13:00 20mg 19:00 10mg 01:00 5mg 7:00 42,25mg (in je bloed)

07:00 20mg 13:00 10mg 19:00 25mg 01:00 12,5mg 7:00 26,25

maar net wat je wilt

Die tweede gaat echt beter zijn. ;) Het is belangrijk dat je bij zulke korte halfwaardetijden de doseringen spreid over de dag.
 
20mg smorgens en 20mg einde van de middag/begin avond is prima, ook voor je ploegen systeem.
 
hoi ,na 4 jaar naturel te trainen zal ik toch eens de stap zetten om dianabol te gebruiken in tabsvorm
nu zit ik met de vraag om welk u ik ze best in neem.
het zit zo ik werk in 2 ploegenstelsel,
dat wil zeggen dat ik de ene week om 9u smorgens ga trainen en de andere week om 14u
hoe ga ik best te werk verdeel ik ze over de heele dag of neem ik de 40mg in 1 keer op mijn nuchtere maag.kan iemand mij helpen aub.
even een quote uit de stickies

AAS FAQ - Kijk hier eerst voor je een vraag stelt!

11. Ik plan een kuurtje met alleen orale anabolen (dianabol of oxy of winstrol only) Hoe kan ik dit het beste gebruiken? Kan dit zonder negatieve bijwerkingen?

Stel deze vraag NIET! (je topic wordt gesloten). Alleen orale anabolen gebruiken in je kuur is gewoon niet verstandig. Omdat ze extreem schadelijk zijn voor de lever, mogelijk zelfs met blijvende schade, kan je ze nooit lang gebruiken en moet je ook rekening houden met langere off perioden. Je kan geen noemenswaardige massa winnen in een te korte kuur en je kan ook praktisch geen kwalitatieve massa behouden na zulke kuur.

Met dianabol of Anadrol is het nog tweemaal zo erg. De grote winst komt vooral door werking van oestrogeen (het vrouwelijk hormoon dat overblijft na aromatase van testosteron of synthetische varianten). Dat betekend (tijdelijk) opgeblazen zachte spieren, huid en aangezicht en vocht retentie, vet winst, en heel gemakkelijk te verliezen winst na de kuur (verwacht nooit meer dan de helft te behouden van een dianabol only kuur, zelfs met een perfect voedingsschema), en zo voort.

Dianabol, oxy ed. kunnen gebruikt worden als deel van elk goed schema, maar zijn is GEEN kuurschema op zich.

Voor veilige en behoudbare winst moet je sowieso gaan injecteren.
 
Sommige mensen begrijpen de halfwaardetijd van een medicijn niet goed.
Simpel gezegd, dit is de tijd waarmee de ingenomen dosering gereduceerd is met de helft.

Voorbeeld:
Halfwaardetijd is 6 uur.

0:00 Persoon neemt dosering van 15 mg;
6:00 Genomen dosering is nog 7,5 mg in lichaam;
12:00 Genomen dosering is nog 3,75 mg in lichaam;
18:00 Genomen dosering is nog 1,875 mg in lichaam;
 
Hallo kan het kwaad om in 1 x 40mg per dag te nemen in plaats van gespreid?
Of is dit het sterkste af te raden?
 
Hallo kan het kwaad om in 1 x 40mg per dag te nemen in plaats van gespreid?
Of is dit het sterkste af te raden?
Domme vraag, weet je wat halfwaardetijd is?
 
Ja sorry. Ik neem nu al 1 week 1x40mg per dag. Op het aanraden van mijn dealer.. Niet goed dus mag ik hier uit verstaan sorry maar voor mij is dit een belangrijke vraag alvast bedankt om te reageren!
 
Ja sorry. Ik neem nu al 1 week 1x40mg per dag. Op het aanraden van mijn dealer.. Niet goed dus mag ik hier uit verstaan sorry maar voor mij is dit een belangrijke vraag alvast bedankt om te reageren!
Denk dat je genoeg informatie uit dit topic alleen al kan halen ;)
 
halfwaarde tijd van 4 tot 6 uur zegge ze toch... dat betekent om de 4 a 6 uur nemen .. 40mg verspreid dus elke 4 a 6 uur 10mg
 
Zou trouwens ook niet meer bij die dealer gaan kopen als die zulke dingen aanraad.
 
Hallo, weet je dat dit topic 7 jaar oud is?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven