- Lid geworden
- 12 nov 2002
- Topics
- 145
Stats
- Lid geworden
- 12 nov 2002
- Geslacht
- Man
- Beroep
- Vrouwen handelaar
Ik wil een dianabol akpuxuh kuurtje gaan doen.
Ik zat te denken aan deze kuur, wat vinden jullie hiervan.
Week 1: 40mg p/dag
Week 2: 40mg p/dag
Week 3: 40mg p/dag
Week 4: 30mg p/dag
Week 5: 20mg p/dag
Week 6: 10mg p/dag
Bij de laatste tablet in week 6 gelijk beginnen met clomid,2 x 50mg de eerste week en de twee week 1 x 50 mg.
Stel dat is last krijg van Gyno's , wat moet ik dan doen, moet ik dan gelijk clomid slikken tijdens de kuur of moet ik nolvadex gebruiken.
Ik lees zoveel verschillende dingen, wie helpt mij nou eens.
Ik heb alles in huis, behalve nolvadex, moet ik dit nu aanschaffen of even afwachten.
Ik weet dat er een hoop mensen zijn die zeggen dat ik er extra bij moet gaan prikken, alleen ben ik daar zelf nog niet aan toe, lees ook verhalen van mensen die met dianabol 11 kilo aankomen en 8 kilo vast houden.
Hebben jullie tips of ik dit nu moet aanpakken.
thanks
Ik zat te denken aan deze kuur, wat vinden jullie hiervan.
Week 1: 40mg p/dag
Week 2: 40mg p/dag
Week 3: 40mg p/dag
Week 4: 30mg p/dag
Week 5: 20mg p/dag
Week 6: 10mg p/dag
Bij de laatste tablet in week 6 gelijk beginnen met clomid,2 x 50mg de eerste week en de twee week 1 x 50 mg.
Stel dat is last krijg van Gyno's , wat moet ik dan doen, moet ik dan gelijk clomid slikken tijdens de kuur of moet ik nolvadex gebruiken.
Ik lees zoveel verschillende dingen, wie helpt mij nou eens.
Ik heb alles in huis, behalve nolvadex, moet ik dit nu aanschaffen of even afwachten.
Ik weet dat er een hoop mensen zijn die zeggen dat ik er extra bij moet gaan prikken, alleen ben ik daar zelf nog niet aan toe, lees ook verhalen van mensen die met dianabol 11 kilo aankomen en 8 kilo vast houden.
Hebben jullie tips of ik dit nu moet aanpakken.
thanks