Fitness Seller

Dianabol akpuxuh met clomid ervaring gevraagd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ccnp

Advanced Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
12 nov 2002
Berichten
1.397
Waardering
2
Ik wil een dianabol akpuxuh kuurtje gaan doen.
Ik zat te denken aan deze kuur, wat vinden jullie hiervan.
Week 1: 40mg p/dag
Week 2: 40mg p/dag
Week 3: 40mg p/dag
Week 4: 30mg p/dag
Week 5: 20mg p/dag
Week 6: 10mg p/dag
Bij de laatste tablet in week 6 gelijk beginnen met clomid,2 x 50mg de eerste week en de twee week 1 x 50 mg.

Stel dat is last krijg van Gyno's , wat moet ik dan doen, moet ik dan gelijk clomid slikken tijdens de kuur of moet ik nolvadex gebruiken.

Ik lees zoveel verschillende dingen, wie helpt mij nou eens.

Ik heb alles in huis, behalve nolvadex, moet ik dit nu aanschaffen of even afwachten.
Ik weet dat er een hoop mensen zijn die zeggen dat ik er extra bij moet gaan prikken, alleen ben ik daar zelf nog niet aan toe, lees ook verhalen van mensen die met dianabol 11 kilo aankomen en 8 kilo vast houden.

Hebben jullie tips of ik dit nu moet aanpakken.
thanks
 
je hoeft niet af tebouwen gewoon 6 weken op 40mg blijven
als dit je eerste kuur is zal je best hard gaan maar de eerste is meestal niet de laatste.. dus zet je er overheen en zet er 400mg deca bij of boldone dat prikken valt reuze mee! gyno zal je met deze hoeveel heid niet zo gauw krijgen maar nolvadex op voorraad is nooit een overbodige luxe
 
:finger: Orals only :finger: ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
Daar gaan we weer...
Lees de sticky's aub ccnp!
 
Beste Admin, ik heb de sticky´s gelezen, maar toch zie ik niet de dingen die ik wil weten.
Het is mij nog steeds niets duidelijk wat het verschil is tussen clomid of nolvadex.
Ook staat er niets in over afbouwen of opbouwen.
Over gyno´s staat alleen dat je nolvadex kan gebruiken, alleen staat er niet in of ik dat ook met clomid kan doen.

Wanneer kun je nou last krijgen van gyno´s , is dat tijdens de kuur of is dat er na.

Misschien kun jij op deze vragen antwoord geven.

alvast bedankt
 
Originally posted by ccnp
Beste Admin, ik heb de sticky´s gelezen, maar toch zie ik niet de dingen die ik wil weten.
Het is mij nog steeds niets duidelijk wat het verschil is tussen clomid of nolvadex.
Clomid & Nolvadex zijn oestrogenen blokkers, zwakke oestrogenen die de oestrogenen in je lichaam blokkeren om hun uitwerking te hebben.
Eigenlijk zijn ze vrij gelijkend, clomid is alleen 3 x zwakker dan nolvadex waardoor deze laatste veel effectiever is.

Oestro blokkers worden gebruikt:
1. Tijdens een kuur, om te voorkomen dat je neveneffecten ondervindt van de extra oestrogenen.
2. Na en kuur om je eigen testosterone weer kans te geven zich tijdig te herstellen.


Ook staat er niets in over afbouwen of opbouwen.
Toch wel, de voorbeeldkuurtjes laten duidelijk zien hoe je te werk gaat.
Op en afbouwen, ook wel taperen genoemd is bij steroiden totaal zinloos.
Bij orale steroïden moet je zorgen voor stabiele bloedspiegels, dit wil zeggen regelmatig, maar ook en gelijke dosis hanteren.
Is je top dosis dianabol 30 mg, gebruik deze dan van het begin tot het einde van de kuur, taper af met een langwerkende steroide op oliebasis die je van de eerste week al nam.

Over gyno´s staat alleen dat je nolvadex kan gebruiken, alleen staat er niet in of ik dat ook met clomid kan doen.
Met clomid kan dit ook maar omdat Nolvadex veel effectiever werkt en minder zwaar/agresief is, raad ik je aan om altijd die laatste te nemen voor dit doel.

Wanneer kun je nou last krijgen van gyno´s , is dat tijdens de kuur of is dat er na.

Misschien kun jij op deze vragen antwoord geven.

alvast bedankt
Meestal begint het al rond het midden van je kuur, en verergerd het vanaf dan steeds meer.
Vanaf dat je merkt dat je tepels opzwellen of eraan voelt en er is een klein bolletje moet je starten met nolvadex 20mg ED.

PS: met stickys doorlzen bedoelde ik eigenlijk dat deze kuur van dbol only een grote NONO is en dat ik deze compleet afraad.
 
Oke Admin ik snap het, hartstikke tof dat je antwoord geef op al mijn vragen.
Nu weet ik eindelijk wat ik allemaal wil weten.

Dus ik moet even nolvadex bestellen, ik weet ook dat een heleboel mensen d/bol only kuur afraad omdat je veel massa kan verliezen, ik heb ook een voorbeeld gelezen van iemand die 11 kilo won en 8 of 9 kilo na 6 maanden er aan overhield.

thanks voor je informatie
 
Bij dbol only is je nakuur alles...

succes!
 
11 kg met dbol only. vind ik erg veel hoor. dat halen de meeste niet eens met een dbol test kuurtje.

Akpuxuh is een krachtgever en minder een massamaker. werd veel door oosteuropese gewichtheffers gebruikt. Merkte zelf ook dat ik een goede krachttoename had en een mindere massatoename.
 
heyy dat spul heb ik ook nog in me ijskast liggen:D :D
 
Ja ben nog niet zo gek ik prikken, misschien komt dat later.
Nu ff een griepje afwachten en dan ga ik beginnen, ik zal mijn resultaten op dit board plaatsen, ik hoop dat ik ook veel massa er bij krijg.
 
Is het niet slimmer om armidex ipv nolva bij de hand te houden??
ivm dat nolvadex een oestrogeenblokker is, en armidex aromatisering tegen gaat....

Dan zou je nolva beter als nakuur kunnen gebruiken ipv clomid (of deze samen) als je naar de bijwerkingen van clomid kijkt??


grtz Giel
 
Originally posted by John Sustanon
Ik hoop ook dat je die massa kunt vasthouden:)
Ik vrees ervoor.
 
Nog even een vraagje, hoe moet ik de verdeling over de dag doen.
s'ochtends bij ontbijt 3 x 5 mg dianabol
s'middags na lunch 3 x 5 mg dianabol
15:00 s'middags 2 x 5 mg dianabol
totaal 40 mg perdag.

of kan ik beter anders doen.

graag advies
 
Back
Naar boven