MuscleMeat

Dianabol als kickstart in cutcycle

Bezoekers in dit topic

Jwan

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 aug 2006
Berichten
2.823
Waardering
1
Ik vroeg me af of dbol door jullie wel eens wordt gebruikt in een cutcycle.

Het probleem van dbol is natuurlijk vocht. Is dat niet te minimaliseren met wat ari ernaast?
Natuurlijk zullen de gains minder zijn maar dat is grotendeels toch vocht.

In de US wordt het nog wel eens gedaan dus vroeg me af hoe dat hier zat en wie er ervaring mee heeft.

Ook zout en snelle/simpele koolhydraten mijden natuurlijk...
 
heb vaak cut kuurtjes voorbij zien gaan maar nooit me dbol erin, ik zou zelf ook geen dbol neme maar eerder gaan voor winny



probeer het uit zou ik zeggen
 
Ik vroeg me af of dianabol door jullie wel eens wordt gebruikt in een cutcycle.

Het probleem van dianabol is natuurlijk vocht. Is dat niet te minimaliseren met wat ari ernaast?
Natuurlijk zullen de gains minder zijn maar dat is grotendeels toch vocht.

In de US wordt het nog wel eens gedaan dus vroeg me af hoe dat hier zat en wie er ervaring mee heeft.

Ook zout en snelle/simpele koolhydraten mijden natuurlijk...

In een cuttingscycle heb ik er ook geen ervaring mee. Maar als je gewoon heel schoon eet dan is het goed te doen hoor. Maatje van me heeft het laatst ook gedaan en de % vet vlogen eraf en totaal geen waterretentie. Alles hangt af van het voedingsschema. Dus kan goed lijkt me...
 
heb vaak cut kuurtjes voorbij zien gaan maar nooit me dianabol erin, ik zou zelf ook geen dianabol neme maar eerder gaan voor winny



probeer het uit zou ik zeggen

Winny al 2 keer gehad en vond het 3 x niks. :D
Ik voel of merk er weinig van. Geen kracht en weinig gains. Alleen hardheid van de spieren.
En van dbol voel ik me echt mega...


In een cuttingscycle heb ik er ook geen ervaring mee. Maar als je gewoon heel schoon eet dan is het goed te doen hoor. Maatje van me heeft het laatst ook gedaan en de % vet vlogen eraf en totaal geen waterretentie. Alles hangt af van het voedingsschema. Dus kan goed lijkt me...

Ik weet het van dat clean eten jp maar de een is er gevoeliger voor dan de ander.
Ik word een vochtbal van dianabol en testo(ook met juiste dieet zelfsal beetje met prop)

Maar ik zoek eigenlijk naar antwoorden op mijn vraag of a-dex weleens wordt gestackt met dianabol om die reden??
 
ik denk dat dat niet zo een goed gedacht is aangezien dboll een groot deel van zen anabole werking uit oestrogene werking komt geloof ik dus daar iets als ari bij nemen zou eigenlijk zonde zijn ga anders gewoon voor tboll
 
kickstart met test prop lijkt me de beste keuze, als je geen winny wilt nemen dan. Tbol is ook een optie, maar dan moet je wel hoog doseren.
 
eens, vind dianabol gewoon niet de meest logische keuze hiervoor..
 
Ik wil stacken met test/tren.

Winny vind ik niks, maar anavar/turinabol vindt ook niemand wat aan...

Heb ook geen zin in paratabs of test suspension etc.
 
Anders doe je gewoon een frontload??
 
dbol/oxy combo wellicht? er zijn genoeg post over hoe dat niet zo zou opblazen.
 
paar weekjes prop met ace..?

daar neig ik wel naar idd.

maar die wilde ik juist op het einde pakken eigenlijk.

af en toe wordt ik gek van mezelf.:D
 
mja dbol is mijn favorite roid, veruit, weinig (vervelende) sides en altijd goed resultaat. Ik had in me laatste kuur dbol/test/deca en ik ben 1 vasculaire aap nu :).
 
daar neig ik wel naar idd.

maar die wilde ik juist op het einde pakken eigenlijk.

af en toe wordt ik gek van mezelf.:D

Pak je het in het begin en het einde;)...
 
Back
Naar boven