AndroidHealthClinic

dianabol/anapolon/sustanon (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gauthier

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
48
Waardering
0
men trainingsmaat liet me zn spul zien voor zijn komende kuur. ik weet niet veel af van anabolen, maar hij had dianabol(vloeibaar), sustanon(tabs) en anapolon(tabs) uit turkije. ik weet niet in wat voor hoeveelheden hij het gaat gebruiken, maar wat kan hij hier over het algemeen van verwachten? is het een goede combinatie voor massa?

hij gebruikt geen leverbeschermer, is dat verstandig?

alvast bedankt,

gauthier
 
Dbol vloeibaar en sust tabs. weet je het zeker, zoja dan is hij genaaid.

En met deze kuur, ik weet niet hoe zwaar hij gaat maar is leverbescherming misschien wel een idee en zeker iets van clomid of novaldex anders zal hij weinig overhouden aan het eind van zijn kuur. Ik snap trouwens niet waarom hij en dbol en anapolan (oxy) heeft gekocht. weet niet hoevaak hij al heeft gekuurd maar ik zou nooit deze 2 samen gaan gebruiken.


greetz
 
Laatst bewerkt:
Ja inderdaad ik heb nog nooit sust in tabs gezien dianabol vloeibaar bestaat wel.
 
ja Dbol bestaat vloeibaar, 25 mg/ml in 10 ml flesjes op oliebasis, onder de naam ganabol of Dianabol. Populair in Spanje nu.

Maar testosterone in tabletten bestaat niet. Er is andriol maar dat is zo danig zwak dat je bijna een halve gram per dag moet nemen en er is methyltest, maar dat is een ander hormoon dat aromatiseert naar een veel sterker estrogeen. Sustanon bestaat zeker niet in tabs. En moest dat wel zo zijn, dan was het geen kloten waard.

Over de kuur, het is zelfmoord. Dbol combineren met Anadrol is vragen om leverproblemen. En de twee samen met sustanon zullen een prachtig staaltje zijn van vervrouwelijking. Moest je dit gebruiken zal je maat er uit zien als een ballon met tieten en zonder lever.
 
sorry . heb het danet nog ff nagevraagd, en het was idd sustanon vloeibaar, dianabol tabs en anapolon tabs.

ik vroeg em waarom ie niet nakuurde met clomid of nolvadex, daarop zei ie dat dat pure onzin is. nadat je daar mee gestopt bent verlies je alsnog alles.(alleen uitstel dus)

en een leverbeschemer vond ie niet nodig. hij vertelfde dat ie bepaalde stoffen(caroteen van wortels bijvoorbeeld) niet nam zodat zijn lever werd ontzien.

wat vinden jullie van deze opvattingen?

mvg

gauthier
 
ach laat hem maar gewoon zijn gang gaan en we spreken hem over een paar jaar nog wel een keer. Hij gaat echt zichzelf nog wel een keer tegenkomen.

greetz
 
Originally posted by gauthier
ik vroeg em waarom ie niet nakuurde met clomid of nolvadex, daarop zei ie dat dat pure onzin is. nadat je daar mee gestopt bent verlies je alsnog alles.(alleen uitstel dus)


Grappig. Dat wil gewoon zeggen dat je vriend geen bal van voeding snapt en dus eigenlijk in de eerste 2 jaar nog geen AAS zou mogen gebruiken. Maar ja, je hebt altijd van die zotjes ...

en een leverbeschemer vond ie niet nodig. hij vertelfde dat ie bepaalde stoffen(caroteen van wortels bijvoorbeeld) niet nam zodat zijn lever werd ontzien.


Ik heb mijn vragen bij leverbeschermers. De manier waarop ze werken doet afbreuk aan de werking van je orale AAS. En de lever toxiciteit van meeste AAS wordt overschat. Maar dat is op voorwaarde dat je verantwoordelijk gebruikt (max dose niet langer dan 6-7 weken, dan 12 a 15 weken niet) . Dat is hier niet het geval. Dus ik denk dat zijn lever kapot gaat met of zonder leverbeschermer.
 
He BC wil dat zeggen dat jij eigenlijk geen voorstander bent van b.v Mariadistel?

En op welke manier doet een leverbeschermer afbreuk aan de orale AAS?
 
Leverbeschermers verhogen het enzym cytochrome P450, dat de lever beschermt. het beschermt de lever door toxines af te breken. Hoe meer P450 hoe groter de afbraak in de lever.

Ze zijn niet zonder nut hoor, Sommige mensen hebben gevoelige levers en de weken na je orale AAS wat mariadistel gebruiken kan herstel versnellen.
 
Wat jij dus eigenlijk bedoeld is dat de leverbeschermer behalve de schadelijke werking van de oraal ook de (goede) werking omlaag haald.
 
Goh ik begin het nog te snappen ook yoh, kan toch wel merken dat ik op het oude board al een member was.
 
Originally posted by Big Cat
yep

Dat is onzin. Het is nooit bewezen dat leverbeschermers de werking van orale anabolen omlaag helpen.
 
Hoe werken leverbeschermers ?
 
Leverbeschermers maken de wand van de cellen in de lever sterker. Daardoor is je lever sterker, en kan ze meer verdragen. Hij zal je lever sneller laten herstellen als er al beschadiging is.
 
Ok, ik laat je nog even in de waan, waarom kun je het dan niet evengoed erna gebruiken ?
 
Zoals ik al zei, als je lever onder stress staat zal men beschadiging beperken/voorkomen met leverbeschermers. En met orals staat je lever toch het meest onder stress tijdens de kuur? Dus waarom zou je het dan daarna gebruiken? Maar of mariadistel echt veel uitmaakt... dat denk ik niet. Er zijn betere spullen, die wel werken.
 
Originally posted by Geoffke
Zoals ik al zei, als je lever onder stress staat zal men beschadiging beperken/voorkomen met leverbeschermers. En met orals staat je lever toch het meest onder stress tijdens de kuur? Dus waarom zou je het dan daarna gebruiken?

Omdat het vooral een lever herstellende functie heeft.

Maar of mariadistel echt veel uitmaakt... dat denk ik niet. Er zijn betere spullen, die wel werken.
Je denkt van niet? De waarheid is dat het wel degelijk werkt, en zelfs veruit het beste van alle natuurlijke lever zuiverende/herstellende producten.

Als je me niet geloofd:

"Uit een op 51 referenties gebaseerd overzichtsartikel in het American Journal of Gastroenterology blijkt dat silymarine het ziekteverloop bij uiteenlopende leveraandoeningen kan verbeteren.
(Milk thistle (Silybum marianum) for the therapy of liver disease; Flora K et al. (Division of Gastroenterology, Oregon Health Sciences University, Portland, USA); American Journal of Gastroenterology 93(2):139-143, feb. 1998)"
 
Originally posted by Geoffke
Zoals ik al zei, als je lever onder stress staat zal men beschadiging beperken/voorkomen met leverbeschermers. En met orals staat je lever toch het meest onder stress tijdens de kuur? Dus waarom zou je het dan daarna gebruiken? Maar of mariadistel echt veel uitmaakt... dat denk ik niet. Er zijn betere spullen, die wel werken.

Je hebt net zelf gezegd dat ze zouden de lever sneller herstellen als er beschadiging is. Wanneer de lever onder het meeste stress staat doet er dus niet toe...
 
Originally posted by admin
Je denkt van niet? De waarheid is dat het wel degelijk werkt, en zelfs veruit het beste van alle natuurlijke lever zuiverende/herstellende producten.

Als je me niet geloofd:

"Uit een op 51 referenties gebaseerd overzichtsartikel in het American Journal of Gastroenterology blijkt dat silymarine het ziekteverloop bij uiteenlopende leveraandoeningen kan verbeteren.
(Milk thistle (Silybum marianum) for the therapy of liver disease; Flora K et al. (Division of Gastroenterology, Oregon Health Sciences University, Portland, USA); American Journal of Gastroenterology 93(2):139-143, feb. 1998)"

Een melange van Vitamine B6, alpha lipoisch zuur en mariadistel blijkt de best vorm te zijn voor lever herstel. Vitamine B6 wordt ook veel toegevoegd aan hepatoxische medicatie voor die reden. Het is in ieder geval gezonder dan synthergine.

Maar ik vind dat iemand die een beetje een gezonde aanpak heeft van wat ie gebruikt geen behoefte heeft aan leverbeschermers.
 
Back
Naar boven