AndroidHealthClinic

dianabol+andriol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

airdream

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2003
Berichten
9
Waardering
0
Wie kan me vertellen of het een goede keuze is om dianabol en andriol te combineren. Zijn de resultaten beverdigend? Of beter voor een betere combi kiezen.......

groeten
 
niemand die me informeren kan:(
 
Als je kuurt, dan moet je het goed doen........dat zeg je zelf ook al. Dan weet je eigenlijk al dat dit geen goede is.
Andriol is te zwak en dboll te giftig (hoef je geen last van te hebben, maar dat kan wel). Kies dan liever voor een injectable test als toch de dboll wil houden, dan haal je in ieder geval meer uit je kuur.

En zet er dan ook meteen effe bij wat de doseringen zijn, hoe lang je wil kuren, en hoe je nakuur eruit ziet. Want als je kiest voor dboll, dan kun je in de nakuur m.i. beter nolva nemen ipv clomid.

Groeten,
Tsunami
 
8 weken lang en dan 50mg dianabol elke dag en daarbij 4 tabletten andriol a 40mg per week. nakuren met clomid en nolvadex

is dit een redelijke kuur.....

gegroet
 
Vergeet nou toch die andriol, zelfs met 10 tabs per dag haal je nog niet de resultaten van een inject voor 2 keer zoveel geld.

IMO, dbol/cyp of enth

En dbol moet je an die dosis geen 8 weken nemen. Liever 4 of 5 weken en dan 10 weken test of deca erbij aan 500-750 mg per week. DAT is een redelijke kuur.
 
Als je niet wil spuiten, dan zou ik wel voor die tabletten kuur gaan.
 
In principe is het zo dat als je niet wil spuiten, je niet echt goed kan kuren. Je blijft dan klooien met gealkyleerde middelen of zwakke onzin als andriol of primo tabs. Toch blijven er verhalen komen van mensen die goed gaan op 30 mg dboll. Volgens mij kan het wel, maar zul je verder alles goed moeten doen, en dan nog haal je niet de resultaten die je haalt met een fatsoenlijk opgebouwde kuur. Dus dan is de vraag of je het goed wil doen fo een beetje halfzacht. (ik ben zelf ook zo begonnen, dus begrijp die angst om te spuiten echt wel)
 
Vergeet inderdaad die Andriol maar gauw. Ik heb het bijna 5 jaar geleden uitgeprobeerd en het haalt werkelijk niets uit.
Dianabol wel, vooropgesteld dat je goede hebt.
Kuren zou ik ook allleen doen met een combinatie van injecteerbare en orale (tabletten) anabolen of alleen injecteerbare anabolen. Alleen tabletten slikken is niet aan te raden. Het resulaat is dan dus verre van maximaal en je lever wordt dan ook nog eens zwaarder belast.
 
Hmz ik zat ook aan zo'n kuur te denken, niet dat ik bang ben om te prikken maar ik heb 2 jaar last gehad van flink wat acne en als ik aan de inject zit en het komt weer enorm terug duurt het zon 3 weken voor die test weer uit je systeem is.

Nu kan ik altijd stoppen als de acne enorm terug komt en de schade in gezicht en rug beperken

ik dacht zelf:

Week 1: 30-35 mg D-boll/ Andriol 400 mg
Week 2: 30-35 mg D-boll/ Andriol 400 mg
Week 3: 30-35 mg D-boll/ Andriol 400 mg
Week 4: 30-35 mg D-boll/ Andriol 400 mg
Week 5: Andriol 400 mg
Week 6: Andriol 400 mg

Nakuren Nolva
 
Juriaan,als je nog steeds bij bob traind kun je beter beginnen met deca of winny.Als je meteen met combinaties of zwaare kuuren begint,krijch je problemen met het kickboksen.Je schouders lopen heel snel vol waardoor je ze niet meer omhoog kunt houden.Ook kun je last van je polsen krijchen met zaktraining.
 
Thanx bro, tijdens de kuur blijf ik 1 keer per week trainen en dan ga ik free fight doen, dus worstelen. dat moet wel kunnen. maar het is nog zover niet ik heb nog een aantal vakanties dus de kuur komt pas rond oktober
 
Als je van plan bent om wedstrijden te doen(freefight),blijf dan van de test af.Test gebruik je 3 weken voor de wedstrijd om zekerder en agresiefer te woorden en niet om te groeien zoals een bodybuilder.
 
Originally posted by Juriaan
Hmz ik zat ook aan zo'n kuur te denken, niet dat ik bang ben om te prikken maar ik heb 2 jaar last gehad van flink wat acne en als ik aan de inject zit en het komt weer enorm terug duurt het zon 3 weken voor die test weer uit je systeem is.

Nu kan ik altijd stoppen als de acne enorm terug komt en de schade in gezicht en rug beperken

ik dacht zelf:

Week 1: 30-35 mg D-boll/ Andriol 400 mg
Week 2: 30-35 mg D-boll/ Andriol 400 mg
Week 3: 30-35 mg D-boll/ Andriol 400 mg
Week 4: 30-35 mg D-boll/ Andriol 400 mg
Week 5: Andriol 400 mg
Week 6: Andriol 400 mg

Nakuren Nolva

Ik zou ook bij het nakuren ook nog 2 weken clomid mee nemen om de natuurlijke test productie een steuntje in de rug te geven. Ziet er verder goed uit !
 
BTW; als je problemen hebt met acne en dus geen langdurig werkzame middelen wil gebruiken is misschien Durabolin in plaats van deca een optie. Maar daar voor een sluitend antwoord moet je bij de experts op dit board zijn !
 
Originally posted by Shadum
BTW; als je problemen hebt met acne en dus geen langdurig werkzame middelen wil gebruiken is misschien Durabolin in plaats van deca een optie. Maar daar voor een sluitend antwoord moet je bij de experts op dit board zijn !

Thanx bro, Nolva helpt je ook je test op te bouwen en ik neem denk gewoon andriol, kan je stoppen wanneer je wilt.
 
Back
Naar boven