MuscleMeat

Dianabol & cbr onderzoek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

pasjeee

Novice
Lid geworden
5 mei 2020
Berichten
28
Waardering
5
Lengte
1m74
Massa
72kg
Vetpercentage
12%
Ik wil graag starten met dianabol maar mijn rijbewijs is ingenomen wegens rijden onder invloed van alcohol en hiervoor krijg ik dus ook een onderzoek. Kan dianabol kwaad mbt de uitkomsten van het onderzoek?

mvg
 
Licht je verhaal even toe...
 
Ik krijg een bloedonderzoek om te checken op rijgeschiktheid, zo niet krijg ik natuurlijk mijn rijbewijs niet terug. Ik word dus getest op waardes die onder / boven bepaald niveau moeten zijn. Mijn vraag was of dianabol wellicht ervoor zou kunnen zorgen dat die niveaus niet bepaald worden?
 
Is wachten tot de test voorbij is geen optie ? Of zit je er al aan ?
 
Nee ik zit er niet nog aan, echter door Corona wordt alles verzet en verschoven vandaar, maar neem ook liever het zekere door even te wachten. Maar als het sowieso geen kwaad kan begin ik natuurlijk het liefste
 
In België niet.
wel word er gekeken naar verhoogde leverwaardes (wat chronisch alcoholgebruik kan aantonen).
Dbol kan ook zorgen voor verhoogde leverwaardes.
 
1.74 en 68 kg, zou sowieso lekker paar jaar wachten met de AAS. Maarja de zomer komt eraan he :rolleyes:
 
zomerrrrrr!!!!!!
 
Zal het niet riskeren..
Zonde om te kuren met die stats tho
 
Sowieso geen dianabol gebruiken.
 
Ik had gehoord dat testosteron inject niet op de test gevonden kan worden. Maar dat alle orale vorm van AAS wel. Winny/diana etc. Als je aan dbol kan komen kan je vast ook wel aan test komen he! BESTEL GEWOON WAT FATSOENLIJKE GEAR EN RAM DIE NAALD ERIN PUSSY.
 
Thanks voor de reacties, ik wacht iig ff. Wilde graag wat kilotjes erbij, eet nu al maanden 4100 calorieën dagelijks en er komt geen grammetje bij 😅
 
Thanks voor de reacties, ik wacht iig ff. Wilde graag wat kilotjes erbij, eet nu al maanden 4100 calorieën dagelijks en er komt geen grammetje bij 😅
Dan moet je nog wat meer kcals eten ;)
 
Dan moet je nog wat meer kcals eten ;)
Hahah Jaa ik weet t, heb ook tijdje op 4500 / 5k gezeten, ga nu Iets minder trainen kijken wat dat doet
 
Hahah Jaa ik weet t, heb ook tijdje op 4500 / 5k gezeten, ga nu Iets minder trainen kijken wat dat doet
blijft je vetpercentage zowat hetzelfde?
 
68 kilo en niet aankomen op 4500 kcal geloof ik vrij weinig van of je moet elke dag een marathon rennen :roflol:
 
68 kilo en niet aankomen op 4500 kcal geloof ik vrij weinig van of je moet elke dag een marathon rennen :roflol:
Lijkt mij ook straf. Zit nu zelf op 4500kcal op 100kg+ lichaamsgewicht en daarbij nog eens een chronische darmziekte en kom nog steeds aan.
veel mensen tellen niet en gokken hun kcal denk ik.
 
Lijkt mij ook straf. Zit nu zelf op 4500kcal op 100kg+ lichaamsgewicht en daarbij nog eens een chronische darmziekte en kom nog steeds aan.
veel mensen tellen niet en gokken hun kcal denk ik.
Ik denk inderdaad dat hij een beetje boel overschat hoeveel hij eet, zelf ook 110 kg en ~5000 kcals en gain als een gek.
 
Mijn vetpercentage is sinds lockdown gezakt omdat ik uit verveling meer begon te trainen. Geloof me die calorieën hou ik precies bij. Ben tussen begin november en eind januari ook zo’n 9 kilo aankomen omdat ik toen veel stil zat en de hele dag at. Nu lijkt t alsof er gewoon echt niks meer bij wil
 
Mijn vetpercentage is sinds lockdown gezakt omdat ik uit verveling meer begon te trainen. Geloof me die calorieën hou ik precies bij. Ben tussen begin november en eind januari ook zo’n 9 kilo aankomen omdat ik toen veel stil zat en de hele dag at. Nu lijkt t alsof er gewoon echt niks meer bij wil
Dan kcals uppen ;) 100gram pindas ofzo erbij
 
Back
Naar boven