AndroidHealthClinic

Dianabol & cbr onderzoek

Bezoekers in dit topic

Wel een sick metabolism als het waar is wat je allemaal zegt. Ik ben zelf ook absoluut geen grote eter maar gelukkig heb ik ook niet heel veel nodig om aan te komen.
 
Word er alleen zelf niet vrolijk van 😅 maar is gewoon woord aan gelogen, meerdere malen voor bij de dokter geweest etc ook vanwege flinke schommeling in m’n gewicht, daar ben ik inmiddels wel vanaf gelukkig.
 
Hahah wel ja? Nog nooit op maar die werd me aangeraden, ben benieuwd 😅
best veel suiker in als ik het mij goed herinner, kan natuurlijk weinig kwaad als je het toch verbruikt. Lekker vond ik het zelf niet. Eigenlijk kan je dan even goed wat granola ofzo eten met wat melk em eventueel een schepje whey. Stuk goedkoper.
 
best veel suiker in als ik het mij goed herinner, kan natuurlijk weinig kwaad als je het toch verbruikt. Lekker vond ik het zelf niet. Eigenlijk kan je dan even goed wat granola ofzo eten met wat melk em eventueel een schepje whey. Stuk goedkoper.
Oh zal t onthouden voor als het op is, ben benieuwd
 
Oh zal t onthouden voor als het op is, ben benieuwd
Verwacht er niet te veel van, het zijn puur extra kcals (wat wel handig kan zijn als je heel moeilijk aan je kcals geraakt om bij te komen) smaken verschillen, kan zijn dat jij het super lekker vind
 
Verwacht er niet te veel van, het zijn puur extra kcals (wat wel handig kan zijn als je heel moeilijk aan je kcals geraakt om bij te komen) smaken verschillen, kan zijn dat jij het super lekker vind
Ja ik hoop dat die extra calorieën van die Shake net dat beetje extra brengt
 
Ik had gehoord dat testosteron inject niet op de test gevonden kan worden. Maar dat alle orale vorm van AAS wel. Winny/diana etc. Als je aan dbol kan komen kan je vast ook wel aan test komen he! BESTEL GEWOON WAT FATSOENLIJKE GEAR EN RAM DIE NAALD ERIN PUSSY.
test gebruik kan wel op getest worden maar dan word getest op aanwezigheid ester en niet op aanwezigheid test . maar lijkt me sterk dat cbr zover gaat in zijn testen
 
test gebruik kan wel op getest worden maar dan word getest op aanwezigheid ester en niet op aanwezigheid test . maar lijkt me sterk dat cbr zover gaat in zijn testen
Of T/E ratio test
 
Je cdt waarde is belangrijkste. Zelf met dit bijltje gehakt. Google maar eens cdt waarde en CBR.
 
Back
Naar boven