XXL Nutrition

Dianabol elke dag, of enkel als pre work out.

Bezoekers in dit topic

Mindcontrol

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
12 mei 2023
Waardering
3.353
Lengte
1m56
Massa
54kg
Vetpercentage
20%
Zoals de titel zegt, ik wil komende blast dianabol erbij nemen , ik ga op de 10% mn blast starten. Is als kickstart op trainingsdagen nemen voldoende( 5 x per week trainen) of toch de hele week?

Dacht aan 30mg per dag, 4 weken.
Samen met 400mg test en 300mg primo.

1.87m , 99kg en 12% nu ongeveer.

Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Ik ben voornemens om dan leversupps erbij te nemen.

Succes, jij bent de oudste hier

Motormuis Mike ?
Wovano is toch je coach, of is dat al verleden tijd ?

Motormuis Mike ?
Wovano is toch je coach, of is dat al verleden tijd ?
Al een half jaar niet meer, en ik bezit geen motoren meer want ik heb andere, grotere doelen in mn leven gesteld.

Heb je een tip?

Al een half jaar niet meer, en ik bezit geen motoren meer want ik heb andere, grotere doelen in mn leven gesteld.

Heb je een tip?
In elk geval je bloeddruk in de gaten houden. en Dbol kan ook meer voor kaalheid zorgen dan stana of var (als heb je daar wel meer mg van nodig)
Zou zeggen probeer het eens uit met 20mg PWO (~2u voor je training)

Thanks. Better safe than sorry dus neem ze er wel bij.

Bloeddruk meet ik 1x per week en is nu nog prima.

Kaalheid , ja ik loop al in reservetijd maar blijft na een 1 goed jaar kuren nog goed zitten maar ik maak me er niet zo druk om.

Aromasin heb ik sinds ik primo erbij neem niet meer genomen, lijk er ook niet zo gevoelig meer voor( gyno). Was alleen de eerste weken van het kuren gevoelig sindsdien nergens meer last van gehad.

Waarom wil je dianabol nemen?

Waarom wil je dianabol nemen?
Ik ken jou standpunt wat betreft orals dus mijn argument gaat jou niet positiever maken over mijn keus maar het is heel simpel:

Ik gebruik alleen test en primo en daar blijf ik ook bij.

Vooral Tren maar ook deca en mast blijf ik van weg.

Tren wil ik niet omdat ik verschillende psychische shit wil voorkomen met mijn verleden dus mijn keus in aas is aardig beperkt en wou een keer wat anders proberen, iets met weinig mentale bijwerkingen en dus is mijn keus hier op gevallen.

Ben mij bewust van de bijwerkingen, bloat heb ik nooit echt last van en ga er ook mee starten als ik onder de 10% zit

Thanks. Better safe than sorry dus neem ze er wel bij.

Bloeddruk meet ik 1x per week en is nu nog prima.

Kaalheid , ja ik loop al in reservetijd maar blijft na een 1 goed jaar kuren nog goed zitten maar ik maak me er niet zo druk om.

Aromasin heb ik sinds ik primo erbij neem niet meer genomen, lijk er ook niet zo gevoelig meer voor( gyno). Was alleen de eerste weken van het kuren gevoelig sindsdien nergens meer last van gehad.
Dbol is wel echt 1 van de kutste compunds qua ontwikkeling van gyno, zou het goed in de gaten houden. Wat ga je erbij zetten?

Dbol is wel echt 1 van de kutste compunds qua ontwikkeling van gyno, zou het goed in de gaten houden. Wat ga je erbij zetten?
400 test-e en 300 primo-e (goede primo, mag het merk niet noemen hier maar is gekend als echte) voor 12 tot 14 weken

Ik ken de verhalen van de bijwerkingen dus als het niet bevalt nok ik er meteen mee.

Andere oral mag ook genoemd worden, als bijvoorbeeld pre workout. Niks staat vast en sta voor alles open.

mag geen merken noemen maar zoiezo 1 van de beste merken die nu verkrijgbaar zijn

Laatst bewerkt:
400 test-e en 300 primo-e (goede primo, mag het merk niet noemen hier maar is gekend als echte) voor 12 tot 14 weken

Ik ken de verhalen van de bijwerkingen dus als het niet bevalt nok ik er meteen mee.

Andere oral mag ook genoemd worden, als bijvoorbeeld pre workout. Niks staat vast en sta voor alles open.

mag geen merken noemen maar zoiezo 1 van de beste merken die nu verkrijgbaar zijn
Prima stack voor een bulk, ik ging wel lekker op dbol maar hield ontzettend veel vocht vast. Afgelopen bulk de laatste 3 weken tbol gebomen. Ging ik ook lekker op, veel krachtgain en aromatiseert niet. Kreeg er dan wel weer acid reflux van.

Prima stack voor een bulk, ik ging wel lekker op dbol maar hield ontzettend veel vocht vast. Afgelopen bulk de laatste 3 weken tbol gebomen. Ging ik ook lekker op, veel krachtgain en aromatiseert niet. Kreeg er dan wel weer acid reflux van.
Ik hou van nature amper vocht vast ook in een bulk blaas ik niet echt op( behalve in de spier zelf) en drink en plas zeer veel. Ik ben ook altijd zeer snel met cutten en kan mn vocht heel goed managen.
Vandaar dat ik het wel aandurf wat betreft bloat.

Wat betreft eetlust, dat is even aankijken maar ook daar weinig problemen mee. Eigenlijk nihil bijwerkingen ervaren met aas.

Tbol lees ik nog over, heb nog een aantal opties.
Mss laat ik wel raws overkomen uit china, heb een goed contactje daarvoor.

Ik ken jou standpunt wat betreft orals dus mijn argument gaat jou niet positiever maken over mijn keus maar het is heel simpel:

Ik gebruik alleen test en primo en daar blijf ik ook bij.

Vooral Tren maar ook deca en mast blijf ik van weg.

Tren wil ik niet omdat ik verschillende psychische shit wil voorkomen met mijn verleden dus mijn keus in aas is aardig beperkt en wou een keer wat anders proberen, iets met weinig mentale bijwerkingen en dus is mijn keus hier op gevallen.

Ben mij bewust van de bijwerkingen, bloat heb ik nooit echt last van en ga er ook mee starten als ik onder de 10% zit
Nog geen antwoord op mijn vraag :p

Back
Naar boven