MuscleMeat

Dianabol...en clomid

Bezoekers in dit topic

Just me

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 nov 2002
Berichten
372
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
Een vriend van me gaat over een aantal weken beginnen met dianabol.... Moet hij na de kuur.......clomid of iets dergelijks gebruiken. Ik denk van wel...maar weet niet precies hoeveel en hoe lang hij dit moet doen.

Zelf ben ik bezig met een deca/winstrol kuur....en neem 10 dagen na de laatste injectie.... 5 dagen 2 tabletten....en de volgende 5 dagen 1 tablet...is dit voldoende?
 
Mijn ervaring is direct na de kuur Clomid .
Eerste week 1 tab. per dag , tweede week 2 tab.
Aansluitend hierop HCG 5000ie. 1 x om de drie dagen.

Je zult merken dat je veel van je kracht en massa behoudt.
 
Um mensen zullen we ipv tabletten in mg'en gaan praten, anders word het verwarrend
 
Raymel...heb je het nu dan over die dianabol kuur....of die van mij....(deca)
 
Ik praat nu over jouw kuur met Deca en Winstrol.

Wat die Dianabol kuur betreft is het aan te raden deze te combineren met Primo of Deca voor betere resultaten.
Ook Proviron is welkom tijdens deze kuur en voor het zogenaamde afkuren zou ik inderdaad Clomid en HCG in overweging nemen dan wel aanraden.
 
Begrijp me niet verkeerd maar het feit dat hij dit niet vraagt en zelfs niet weet betekend dat hij helemaal niet klaar is om te gaan gebruiken.
En dan natuurlijk dianabol..., probeer hem eens te overhalen ineens deftig te gaan kuren, en zelf vragen te stellen.

Beste zou zijn 8-10 weken 500mg enanthaat eerste 4-6 weken dbol 30-40 gr/dag. (aangezien hij zijn dbol waarschijnlijk al heeft)
1-2 weken na kuur nolvadex 3 tot 4 weken 40 mg/d

Nolva bij de hand houden tijdens kuur in geval van gyno verschijnselen.
Clomid+ dbol is de beste combinatie om na je kuur in een depressie te komen heel stomme combi en nog stommere kuur dus.
 
Die dianabol heeft ie inderdaad al. En heeft hij een aantal jaar geleden ook al eens genomen. Ik weet dat het niet slim is om die dianabooltjes meteen te gaan slikken. Maar de keuze valt al snel op die dingen omdat ze gewoon goed en goedkoop zijn. Veel mensen weten niet dat het ook een hele heftige is.

Ik heb wel al een kuur schema voor hem van het net afgehaald...en wat info over bijwerkingen enz. enz. Maar nu de schade beperken....wat kan ik hem nou aanraden.....slikken doet ie ze toch. Maar met wat moet er na of tijdens zijn kuur geslikt worden.
 
Hij moet goed eten natuurlijk, veel eiwit, veel calorieën.
Elke dag 6L water drinken en liefst tijdens en na de kuur de leverwaarden laten testen.
Na de kuur raad ik hem aan met leverzuiveraars te starten, vind ie in de apo.
En creatine zodat het vochtverlies niet te groot is.
...probeer die kuur die ik postte hem voor te stellen want kuurtjes van websites plukken is toch niet zon goed idee.
 
Hij gaat toch die dianabol nemen.... Ik heb hem tal van info gegeven over hoe lang en hoeveel die moet nemen. Verder weet hij nog niet wat hij het best tijdens of na de kuur moet nemen. Proviron, clomid of nolva. Zelf kan ik hier ook niet zo gek veel over vinden. Heeft iemand van jullie enige idee?
 
Originally posted by Herhaling herhaling
.... Het is altijd Clomid of Nolvadex als opstart na een kuur. Voor Clomid start met 150 mg/dag voor 2 weken en dan 100 mg/dag voor nog eens 2 weken.
Voor Nolvadex start met 40 mg/dag voor 2 weken en dan 20 mg/dag voor nog eens 2 weken.
In beide gevallen dus 4 wken ....

:D Groet Smalluser :D
 
Ik denk toch dat het ook invloed heeft hoe zwaar de kuur is!!!

Kijk hier even naar....


Het voorbeeld-schema onder, geeft voldoende bescherming als je testosteron neemt. Je zou eigenlijk van elke soort anti-oestrogeen er één in je stack moeten opnemen, pak een anti-aromatiseerder zoals Arimedex, Proviron of Cytadren en een receptor-blokker (oestrogeen-blokker) Clomid of Nolvadex. Als je depressief raakt van de Clomid, neem dan Nolvadex en gebruik Clomid aan het eind van je kuur. Proviron is waarschijnlijk het minst effectief van zichzelf.



Testosteron

Dosage

Per week

Arimidex
1 mg

per tablet

anti-

aromatiseerder Proviron
25 mg

per tablet

anti- aromatiseerder Cytadren
250 mg

per tablet

anti-aromatiseerder Clomid
5 mg

per tablet

oestrogeen blokker Nolvadex
20 mg

per tablet

oestrogeen blokker
1200-1500mg 1 ½ tab 5-6 tab 1 ½ tab 1 ½ tab 3 tab
800-1000 mg 1 tab 4 tab 1 tab 1 tab 2 tab
600-750 mg ¾ tab 3 tab ¾ tab ¾ tab 1 ½ tab
300- 500 mg ½ tab 2 tab ½ tab ½ tab 1 tab
tot 250 mg ¼ tab 1 tab misschien een 1/2 per dag. ¼ tab ¼ tab ½ tab
 
Sorry plakken gaat niet helemaal goed

Kijk hier even op..[Link niet meer beschikbaar]
 
denk denk denk... Je moet altijd nakuren. Hoe zwaar je kuur ook is. En dan maakt de dosis nolva of clomid niet uit (tenminste, niet dat je meer moet als je kuur zwaarder was). Nolva is beter dan clomid...
Proviron heb je weinig aan tijdens deze kuur...
 
Ik weet niet ??
Vele van jullie zijn voorstander van Nolva ipv Clomid .
Dit terwijl ik zelf clomid boven nolva zet [anti oestro / bloedwaardes + opstarter]
Ik gebruik tijdens een kuur, bv 600 mg test cyp + 600 mg deca p/w 10 weken. vanaf week 3 t/m week7 50 mg clomid om de dag.
Geen gyno / geen vocht tijdens de kuur
3 weken na laatste inj 2 weken clomid en alles draait weer als tevoren..
[bij mij in ieder geval!!]
 
Nolva is 3 x sterker dan clomid, heeft exact dezelfde uitwerking en heeft minder bijwerkingen ie. depressies, black outs etc. dan clomid.
 
3x sterker?? dat kan ik nergens vinden ...
Wel dat als je nolva tijdens de kuur gebruikt dit heel sterk de IGF-1 spiegel laat dalen , dus geen groei!!!dit nadeel heeft clomid niet.
Dus als je ooit van plan bent een HGH kuur te doen zou ik niet aan Nolva beginnen..
100 mg dosis clomid heb ik nog nooit last van gehad.
 
Doe eens 150 mg clomid/d en je zal snel merken wat ik bedoel, maatje is weken depressief geweest en kon niet meer gaan werken... natuurlijk kan dit wel per persoon verschillen.
Van die 3 x sterker ben ik vrij zeker hoor, vandaar dat men 40mg nolva/d neemt als nakuur en 150 mg clomid/d de eerste 2 weken na een kuur.
Over die clomid tijdens een kuur durf ik me niet uitspreken, zou kunnen.
 
Mischien omdat ikzelf nog nooit last heb gehad van bijwerkingen van Clomid [puisten /depressie ed ] zie ik clomid positief.
Denk ook aan de dosis!!!!
na een niet te zware kuur doosje
week1 2 tab per dag
week2 1 tab per dag
week 3 0.5 tab per dag

niet zwaar maar het heeft een lange halfwaardetijd en werking.
 
hmm vrij weinig IMO maar bij een lichte kuur, waar ik zoiezo niet voor ben kan het werken.
 
600 mg test cyp en 600 deca is een vrij lichte kuur maar voor vele een zware kuur.

Met clomid ed is het niet altijd zo dat meer beter is.
Pak je 2 tabs [100 mg p/d ] zit er over 3 dagen 250 mg werkende stof in je bloed...!!! is meer dan zat.
Kijk ook hier even dan zie je schema's voor verschillende soorten anti oestro .

[Link niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven