XXL Nutrition

Dianabol...en clomid (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat sleur en pleur uit 'het archief'.

.... Nolvadex beter over Clomid ;
Het is driemaal sterker dan Clomid, en in tegenstelling tot heeft het dus een positief effect op de cholesterol, geen oculaire beschadiging en heeft het een verbeterede reactie van LH op GnRH, wat clomid niet doet.

Nolvadex is stukken beter dan Clomid

Nolvadex is minder giftig en heeft minder bijwerkingen. Geen pukkels en geen depri gevoelens. Daarbij heeft nolvadex een positieve impact op je HDL en verlaagt het je LDL.

Nolvadex als opstarter, niet om gyno te voorkomen he...
Daar zijn evt. andere producten voor om dat tegen te houden.
Nolva en Clomid dat zijn oestrogeen blokkers je kan ook oestrogeen proberen te voorkomen (de oestrogenen die ontstaan door aromatisatie van AS) mbv arimidex of cytadren ....

Groet Smalluser :thumb:
 
Fijn ....maar wat je nu voor positieve dingen schrijft over Nolva??
Hoor en lees ik over clomid.?

Ik gebruik nu zelf clomid en geen last van pukkels of depressie,
Nou ja ........ nee toch niet..
 
TNX Smalluser
 
Originally posted by Harm68
Fijn ....maar wat je nu voor positieve dingen schrijft over Nolva??
Hoor en lees ik over clomid.?

Ik gebruik nu zelf clomid en geen last van pukkels of depressie,
Nou ja ........ nee toch niet..
Er is meer kans op, niet dat iedereenhet krijgt.
Clomid is ook nog eens een zwaarder middel.
 
Admin okey.

kijk we halen onze info uit literatuur [boeken en internet ed]
En natuurlijk onze eigen ervaringen.
Ik verwijs in mijn posts wel eens naar de site bodypage.nl
Zelf vind ik er veel bruikbare info op staan..zeker voor beginners.
Als deze info niet klopt??
 
Tja...bodypage..ergogenics, allemaal gemaakt door mensen zonder diploma die maar wat overtypen wat ze zelf lezen op websites en boeken.
De info die je hier vind is toch vaak uit wetenschappelijke leerboeken, onderzoeken en van mensen met ervaring en een flinke bagage aan scholing
 
Originally posted by admin
Tja...bodypage..ergogenics, allemaal gemaakt door mensen zonder diploma die maar wat overtypen wat ze zelf lezen op websites en boeken.
De info die je hier vind is toch vaak uit wetenschappelijke leerboeken, onderzoeken en van mensen met ervaring en een flinke bagage aan scholing

Komt toch op hetzelfde neer. De mensen die ergogenics en de bodypage op het net hebben gezet willen ook iedereen zo goed mogelijk informeren. En telkens maar weer dat gezeur dat die sites onzin uit kramen....daar ben ik ik het dus absoluut niet mee eens. Ik ben blij dat dit soort sites er zijn... Ook deze forum is goed voor mensen zoals ons, die serieus met deze sport bezig zijn en zo nu en dan eens wat meer willen halen uit hun training door anabolen te gaan gebruiken. Hoe meer info des te beter. En wie zegt dat alle info die hier verspreidt wordt wel allemaal klopt...dat is natuurlijk ook nog maar de vraag?!
 
Op ergogenics en bodypage word veel onzin verteld...dat is gewoon een feit. Op dit board kan dit ook gebeuren, zoals op elk board, niets is perfect, alleen, op dit board zitten mensen met 1. meer ervaring en 2. een diploma wat je niet van die webmasters kan zeggen.
 
Originally posted by Just me
.... De mensen die ergogenics en de bodypage op het net hebben gezet willen ook iedereen zo goed mogelijk informeren. En telkens maar weer dat gezeur dat die sites onzin uit kramen....daar ben ik ik het dus absoluut niet mee eens. Ik ben blij dat dit soort sites er zijn... Ook deze forum is goed voor mensen zoals ons, die serieus met deze sport bezig zijn en zo nu en dan eens wat meer willen halen uit hun training door anabolen te gaan gebruiken. Hoe meer info des te beter. En wie zegt dat alle info die hier verspreidt wordt wel allemaal klopt...dat is natuurlijk ook nog maar de vraag?! ....
:thumb: Zo is dat ieder doet zijn best.
Originally posted by Admin
....ergogenics en bodypage word veel onzin verteld...dat is gewoon een feit. Op dit board kan dit ook gebeuren, zoals op elk board, niets is perfect, alleen, op dit board zitten mensen met 1. meer ervaring en 2. een diploma wat je niet van die webmasters kan zeggen ....


Een diploma is leuk natuurlijk maar de uitwerking van AAS op verschillende personen is natuurlijk niet te herleiden uit de theorie van een dilpoma. Voor iedereen is de uitwerking weer anders en dat kom je alleen maar te weten door veel praktijk ervaring.

Ik bedoel als persoon a een goede ervaring heeft met produkt a dan wil dat niet zeggen dat persoon b dezelfde goede ervaring hiermee gaat krijgen. Enzo kunnen we nog wel effe doorgaan.

Groet Smalluser :thumb:
 
Hormonen ed. werken bij iedereen hetzelfde hoor. Alleen kan het resultaat een beetje variëren.
Zonder diploma moet je zelfstudie gaan doen, dat is altijd moeilijker dan een complete basis opleiding hebben en weten waarover je praat.

Wat versta je verder onder praktijk ervaring? Je moet heusniet zelf gespoten of geslikt hebben om te weten waarover je praat.
De begeleider van RC heeft nog nooit iets genomen maar heeft wel een kampioen gemaakt.
 
Admin,

Ik begrijp wat Smalluser bedoeld.
Test kan je zeer agresief van worden!!!
Sommige mensen wel andere niet.
Zo slaan sommige producten bij de 1 beter aan dan bij de ander.
+ heel belangrijk!!!!!
De meeste wetenschapelijke onderzoeken worden gedaan met personen met Aids of andere ziekten............
Dit omdat de spullen die wij nemen eigenlijk voor deze mensen gemaakt is!!!!
Er is gewoon heel weinig onderzoek mbt anabolen uitgevoerd met gezonde mensen die deze spullen nemen voor het doel waarvoor wij met zijn allen trainen....
 
Dat test agressief maak is een mythe! Als je niet agressief bent van jezelf dan zal je ook niet agressief worden door de test.
Als je agressief bent dan zal test van jou geen monster maken, alleen wat meer prikkelbaar.

Verder onderzoek mag je niet onderschatten, het wordt heus niet altijd op aids patienten of zieken gedaan, ook gezonde mensen en ratten bijvoorbeeld.
Steroiden zijn niet alleen voor aids patienten, er zijn nog talloze andere toepassingen, ook met hogere dosseringen.
Je moet dus kijken naar beide kanten om te weten wat het beste werkt.
Maar als wetenschap niet belangrijk is voor jou dan houd alles op. Dan heb ik zelfs geen zin meer om verder te praten.
 
Origineel gepost door Admin :
.... Hormonen ed. werken bij iedereen hetzelfde hoor. Alleen kan het resultaat een beetje variëren
Ja mee eens en juist dat tweede gedeelte ‘het resultaat’ verschilt veel bij de een of de ander.
Als iedereen goed zou gaan op middel a dan zijn de middelen b t/m z toch overbodig. Ware het niet dat middel a niet bij iedereen dezelfde uitwerking heeft, deze is verschillend per persoon.
Het resultaat van het middel is dus persoonsgebonden.
‘De een kan niet meer staan na 5 biertjes en de ander loopt nog recht na 15 biertjes.’
.... Zonder diploma moet je zelfstudie gaan doen, dat is altijd moeilijker dan een complete basis opleiding hebben en weten waarover je praat ....
Ja mee eens alleen kan je niet generaliseren als je een diploma hebt, ik bedoel natuurlijk is het zo als in de bijsluiter staat, maar dit wil niet zeggen dat iedereen van zijn hoofdpijn afkomt door paracetamol te slikken.
....Wat versta je verder onder praktijk ervaring? Je moet heus niet zelf gespoten of geslikt hebben om te weten waarover je praat.
De begeleider van RC heeft nog nooit iets genomen maar heeft wel een kampioen gemaakt ....
Met praktijkervaring bedoel ik niet de begeleider maar de gebruiker - de gebruiker die op den duur door praktijkervaring - zelf weet wat voor hem wel en niet werkt.
En natuurlijk hoeft de begeleider zelf niet gespoten of geslikt te hebben om te weten waar hij over praat.
Maar ik zie toch liever Johan Cruijff het Nederlands elftal trainen zonder diploma, dan iemand met diploma die net zijn trainingsdiploma op zak heeft.
Maar dat zijn mijn 2 eurocenten en meningen zijn er om te verschillen ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by admin
Hormonen ed. werken bij iedereen hetzelfde hoor. Alleen kan het resultaat een beetje variëren.

De basis werking is bij iedereen hetzelfde, alleen het resultaat kan een verschil van dag en nacht zijn. Je hebt met zoveel dingen rekening te houden, bv hoe gevoelig zijn jou receptoren en hoe snel kunnen ze zich vullen.

Zonder diploma moet je zelfstudie gaan doen, dat is altijd moeilijker dan een complete basis opleiding hebben en weten waarover je praat.

Wat de gemiddelde BB weet zal hij weten uit de praktijk van zichzelf en van anderen. Heb zelf een studie voedingsleer gedaan maar weet de BB voeding voornamelijk van board members. Het heeft wel geholpen dat ik de basis wist. Nadeel is ook nog steeds dat er geen echte opleidingen zijn voor BB zoals voor bv voeltbaltrainer.

Wat versta je verder onder praktijk ervaring? Je moet heusniet zelf gespoten of geslikt hebben om te weten waarover je praat.
De begeleider van RC heeft nog nooit iets genomen maar heeft wel een kampioen gemaakt.

Ben ik het mee eens. betreffende voeding en trainingsschema's moet je alles wat een ander verteld toetsen en onderzoeken wat voor jou het beste werkt. Maar op het gebied van AS zal je zelf nooit zoveel gebruiken dat je een ervaren gebruiker zal zijn( als recreatief gebruiker bedoel ik dan). de meeste kennis van AS die ik heb komt uit bv medicijnenboeken en uit de ervaringen van anderen om mij heen die gebruiken en vertellen waar ze goed of juist slecht op reageren. denk dat ik met 2 kuurtjes weinig ervaring heb om dat met andere te kunnen delen.

greetz
 
Ho ho ik zeg niet dat onderzoek niet belangrijk is!!!
Heel belangrijk zelfs ..
Alleen is het gewoon zo dat de meeste onderzoeken gedaan zijn met het doel mensen te genezen en niet om ze te laten groeien!
En dat is nu net het doel dat wij voor ogen hebben.

Gelukkig komer er tegenwoordig meer onderzoeken op gezonde volwassen mensen , maar de meeste literatuur heeft betrekking op patienten.

:test maakt natuurlijk niet van iedereen een monster,maar bijna iedereen die 500mg of meer test gebruikt is geiler en prikelbaarder dan normaal[hiervoor is test door god uitgevonden!!]
 
Originally posted by smalluser
Origineel gepost door Admin :

De een kan niet meer staan na 5 biertjes en de ander loopt nog recht na 15 biertjes.
Groet Smalluser :thumb:

Beetje vreemd argument. Dat is een kwestie van gewenning...
 
Damn...waar gaat dit eigenlijk over!? ...Pfff... :D
 
Originally posted by Robin


Beetje vreemd argument. Dat is een kwestie van gewenning...

dat is AS toch ook??

Of niet soms???
 
Back
Naar boven