AndroidHealthClinic

Dianabol en Minocin (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hammink

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
1 apr 2003
Berichten
7
Waardering
0
Vraagje :
1 maand geleden ben ik begonnen met een kuurtje.
dianabol 35 mg elke dag en 4 maal per week trainen.
Maar na de eerste week kreeg ik druk op mijn hoofd en een beetje vaag. Wazig. Kan dit komen door minocin? ( voor puistjes)
Ben nu gestopt met dianabol , omdat het niet weg ging.
Elke dag rode ogen en voelde me niet goed.
Heb nu nog steeds last ervan. Hoe kan dit???
Hoop dat het niet erg is.

Slik nu ook even geen minocin meer.

Wie kan mij helpen>?
 
Heb je je bloeddruk al gecontroleerd?? Het zou een hoge bloeddruk kunnen zijn.
 
Met gebruik van dianabol heb je altijd in het beging last van hoofdpijn.
Je bloeddruk is dat inderdaad hoger, het duur een paar dagen, het gaat van zelf weg.
35 gr verdelen over heel de dag
 
Originally posted by hammink
Vraagje :
1 maand geleden ben ik begonnen met een kuurtje.
dianabol 35 mg elke dag en 4 maal per week trainen.
Maar na de eerste week kreeg ik druk op mijn hoofd en een beetje vaag. Wazig. Kan dit komen door minocin? ( voor puistjes)
Ben nu gestopt met dianabol , omdat het niet weg ging.
Elke dag rode ogen en voelde me niet goed.
Heb nu nog steeds last ervan. Hoe kan dit???
Hoop dat het niet erg is.

Slik nu ook even geen minocin meer.

Wie kan mij helpen>?
Minocin:

Naast het gewenste effect heeft dit middel ook bijwerkingen. De belangrijkste bijwerkingen zijn maagdarmklachten, duizeligheid, ontstekingen, verkleuringen in de mond en overgevoeligheid.

Soms
Maagdarmklachten, zoals misselijkheid, braken en diarree. Deze klachten verdwijnen weer na stoppen met dit middel.
Minocycline wordt opgenomen in groeiende botten, tanden en kiezen. Dit kan voor kinderen in de groei schadelijke gevolgen hebben (verkleuring van gebit, groeiremming). Kinderen tot 8 jaar mogen het daarom niet gebruiken.
Zelden
Duizeligheid, doofheid, oorsuizen en dubbelzien vooral bij hogere doseringen. Deze bijwerking komt vaker voor bij vrouwen dan bij mannen.
Het gaat meestal vanzelf weer over. Als u veel last hebt van deze bijwerking raadpleeg dan uw arts.
Mond(hoeken), keelholte, vagina of anus kunnen ontstoken raken. Het betreft meestal een Candida-infectie (schimmel) van de slijmvliezen; deze ontstaat door verstoring van het normale microbiologische evenwicht.
Donkere verkleuring in de mond zoals in tandvlees, tong en tanden. Ook de huid of nagels kunnen donker verkleuren. Dit gaat meestal vanzelf weer over als u met minocycline stopt.
Zeer zelden
Allergische reacties zijn mogelijk, onder andere huiduitslag en overgevoeligheid voor UV-licht (zon, zonnebank). Blootstelling aan zonlicht, zelfs voor korte perioden, kan dan huiduitslag, jeuk, roodheid en andere verkleuringen van de huid of ernstige verbranding door de zon geven. Als u een ernstige reactie op de zon krijgt, staak dan meteen het gebruik en neem contact op met uw arts. U moet dan zo snel mogelijk overstappen op een ander middel. Heel zelden kan de allergie ernstige vormen aannemen en veranderingen in het bloedbeeld veroorzaken. Blijkt u overgevoelig te zijn voor minocycline, meld dit dan ook aan uw apotheker. Het apotheekteam kan er dan op letten dat u dit (of een verwant) middel niet opnieuw krijgt.
Krijgt u ernstige diarree of ontstekingen aan de slijmvliezen, stop dan met het gebruik en neem contact op met uw arts; u moet waarschijnlijk overstappen op een ander antibioticum.
Normaal gesproken krijgt u dit middel als kuur voor zeven tot tien dagen. Bij uitzondering kan de arts het voor een langere periode van meerdere maanden voorschrijven. Bij langdurig gebruik kan een gebrek aan vitamine B optreden. Dit is te merken aan vermoeidheid en tintelende voeten. Neem in dat geval contact op met uw arts.
Krijgt u andere verschijnselen die u in verband brengt met dit middel, raadpleeg dan altijd uw apotheker.


Heeft dit middel een wisselwerking met andere medicijnen?

De medicijnen waarmee de belangrijkste wisselwerkingen optreden zijn de anticonceptiepil, sommige middelen bij huidklachten, maagzuurbindende middelen en ijzer.
De pil. De werking van de pil kan door minocycline afnemen. Er is een kleine verhoging van de kans op zwangerschap. Gebruik condooms tijdens de kuur en tot en met veertien dagen daarna. Slik de pil volgens het normale schema.
Enkele middelen tegen huidklachten, namelijk tretinoïne (Vesanoïd), isotretinoïne (Roaccutane) en acitretine (Neotigason). Door de combinatie met minocycline kunnen ernstige bijwerkingen ontstaan. Neem contact op met uw arts.
Maagzuurbindende middelen. Voorbeelden van deze middelen zijn Regla pH, Rennie, Antagel, Maalox en Algicon. Bij gelijktijdig innemen vermindert de opname van minocycline in het bloed. Gescheiden innemen verkleint het risico hierop. Neem minocycline ten minste twee uur vóór het maagzuurbindende middel in. Vraag bij aanschaf van maagmiddelen zonder recept altijd uw apotheek of deze de werking van minocycline kunnen beïnvloeden.
Calciumproducten verminderen de opname van minocycline in het lichaam. Neem minocycline ten minste twee uur vóór de calcium in.
IJzerproducten (Fero-Gradumet, ferro-fumaraat) mag u niet op hetzelfde tijdstip innemen als minocycline. Deze middelen belemmeren namelijk de opname van minocycline in het lichaam. Houdt u daarom een tussentijd van ten minste twee uur aan.
Het middel tegen HIV-infectie Videx. Videx bevat didanosine en een maagzuurbindend middel. Bij gelijktijdig innemen vermindert het maagzuurbindende middel de opname van minocycline in het bloed. Gescheiden innemen verkleint het risico hierop. Neem minocycline ten minste twee uur vóór Videx in.



-------------------------------

Dianabol kan zorgen voor hoofdpijn door een verhoogde bloeddruk en Minocin zal dit nog versterken doordat het duizeligheid kan veroorzaken...
 
Op zich zou het niet aan de minocycline kunnen liggen. Ik heb het zelf gebruikt en het werkt niet zo goed als ze zeggen. En vooral de bijwerkingen stelden nix voor.
 
Maar heb je het ook samen met d-bol gebruikt? 2 medicijnen kunnen namelijk elkaars neveneffecten versterken wanneer gecombineerd...
 
Minocin heb ik ik ook gebruikt, zo'n 3 jaar geleden tegen de enorme acné veroorzaakt door een verhoogde dosis test. Maar geen enkel antibioticum is opgewassen tegen de acné veroorzaakt door steroiden. Dat komt door een complexe structuur die ik je zal besparen.

Als je Minocin neemt tegen acné die je sowieso al hebt dan zou ik er ven mee stoppen. Veel medicijnen werken stukken minder i.c.m. anabolen. De klachten die je hebt worden m.i. zeker veroorzaakt door de dbol; de dbol van tegenwoordig is namelijk maar een slap aftreksel van de originele die al 20 jaar niet meer op de markt is, en de hedendaagse dbol geeft precies de tegenovergestelde bijwerkingen van de originele.

Als je een krachtige, vaak eenmalige oplossing voor acné wilt is Accutane een oplossing.
 
Wel opletten: accutane nooit combineren met d-bol of andere 17AA beschermde as, zijn namelijk beiden zeer hepatoxisch.
 
Kan het aan de bloed druk liggen?
Heb wel soms een rode kop.
Sneller een rode kop.
Hoe krijg je dat weer goed?
Soms ook last van velle dingen.

Echt ****ing klote dit.
 
Back
Naar boven