Fitness Seller

dianabol inject (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik zal mijn bevindingen binnenkort wel posten.
 
younggod zei:
MRP heeft inderdaad tabs op de markt gebracht. Ik zal binnekort wat pics posten.

Nice, ben benieuwd naar de prijzen en de kwaliteit.
 
ArieWillem zei:
Ben ik dan in de war met MRP of hadden die altijd al tabs??

MRP heeft bij mijn weten ook nog niet zo heel lang tabs in hun assortiment dus weet niet waar je op doelt,bro.

GG iig niet.
 
De injectable dbol van MRP heet Methabol Ject-25 en is hier te zien (oud type vial):
[Link niet meer beschikbaar]

Ik ben er keihard op gegaan alhoewel ik het liefst natuurlijk negatief wilde schrijven over dbol. Helaas voor mij, dit goedje was de bom. Eerste 2 dagen 25mg/dag gedaan, daarna overgestapt op 50mg/dag (=2ml) en na totaal 5 dagen kwam er De Superpomp.
Mijn god wat een ervaring was dat.

Aanrader dus.
 
over het algemeen hoor ik toch goede reacties van mensen die met de vloeibare d-bol aan de slag zijn gegaan en tja om je lever onnodig te belasten met het idee dat je igf afgifte dan omhoog gaat daar geloof ik zelf niet echt in.

Verder is het theoretisch inderdaad niet mogelijk om plaatselijke groei te bewerkstelligen maar iedereen die in zijn kuur winstrol depot in zijn schouders heeft geinjecteerd zal het met mij eens zijn dat het toch zorgt voor grotere en rondere schouders.
 
DBC01 zei:
De injectable dbol van MRP heet Methabol Ject-25 en is hier te zien (oud type vial):
[Link niet meer beschikbaar]

Ik ben er keihard op gegaan alhoewel ik het liefst natuurlijk negatief wilde schrijven over dbol. Helaas voor mij, dit goedje was de bom. Eerste 2 dagen 25mg/dag gedaan, daarna overgestapt op 50mg/dag (=2ml) en na totaal 5 dagen kwam er De Superpomp.
Mijn god wat een ervaring was dat.

Aanrader dus.

Ik heb van United Pharma, alleen stack ik ook met 3 andere produkten dus ik zal niet goed kunnen zeggen welke wat doet.

Maar jij was er tevreden over.En de gains?
 
Verder is het theoretisch inderdaad niet mogelijk om plaatselijke groei te bewerkstelligen maar iedereen die in zijn kuur winstrol depot in zijn schouders heeft geinjecteerd zal het met mij eens zijn dat het toch zorgt voor grotere en rondere schouders.[/QUOTE zei:
Mee eens.. na een paar injects zie ik het verschil.. maar helaas verdwijnt het ook weer redelijk snel :(
 
Mee eens.. na een paar injects zie ik het verschil.. maar helaas verdwijnt het ook weer redelijk snel :(

LOL ja hehe. :D

Dat zijn zwellingen als gevolg van de irritatie van je huidweefsel aan de werkzame stoffen :D
 
Lol, ja zo wordt ik ook wel breed.
 
Back
Naar boven