dreamy1
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.256
- Lengte
- 1m75
enige mensen hier met ervaring die Dianabol met anadrol heeft gestackt? Zoja hoe was je kracht en of massatoename?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
geen pijnen in de maag streek ? damn the man with the iron stomach
30mg dianabolHoe waren je doseringen ? Nam ze weleens allebei maar nooit tegelijk
Ga je 3maanden 200mg orals per dag nemen?Ik nu ook 3maanden, gewoon voor meer kracht en extra massa, Test, deca, Lantus, 100mg dbol verdeeld over 4x en oxy het zelfde. Pas 4 weken bezig, momenteel bijgekomen en kracht begint nu pas te verbeteren. Ben tevreden ermee, maar heb toch liever andere combo met oxy
Ga je 3maanden 200mg orals per dag nemen?
Doei lever![]()
Geef er maar weer een eigen draai aan. Maar neuh sorry, this een kuur van 3maandjes zowat met oxy en dbol.
On topic: Nog meer meer mensen die oxy en dianabol tegelijk hebben genomen
Een pretje is anders denk ikJa, en echt negatief ben ik toch niet? Ik zeg dat de lever al die orals wel overleeft.
wil ik wel nemen als ik klaar ben met cutten. je nam dus 50mg dbol per dag, wat was je oxy dosering?Bulk Bombs heb ik 4 weken genomen. Een combi met onder andere Oxy en Dbol.
Was leuk, maar dianabol 50 p/d deed meer.
wil ik wel nemen als ik klaar ben met cutten. je nam dus 50mg dbol per dag, wat was je oxy dosering?