Fitness Seller

Dianabol Naposim fake?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

infamousroy

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
25 mrt 2003
Berichten
29
Waardering
0
Hallo!

Bij ons in de regio schijnt men alleen deze naposims te verkopen, maar t schijnt wel te werken. Maar volgens bodypage zijn ze fake. Wie kan mij meer vertelle.

Bvd.[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
volgens mij zijn ze fake ik heb ze nl ook ooit gehad en die zagen er hetzelfde uit

ik ben voorstander van akpuxuh dianabol
 
Ik kreeg vorige week ook berichten dat er weer volop Naposim verkrijgbaar is. Heb ze weleens in mijn handen gehad maar die zag er toch iets anders uit. Stond wat meer oost-blok blahblah op.
 
Ze zijn echt. Hoe ik dat zie? De echte strips hebben soort puntjes als ribbels, namaak is met van die lijntjes erin gegraveerd.
 
ja...de ene zegt ze zijn nep de andere weer echt... :-$. Maar volgens bodypage.nl zijn ze toch echt fake??? maar een vriend van me heeft een boek en staat dat ze echt zijn...WAT IS WAAR??!??!?!
 
Wat StillStrong zegt, even kijken naar de detaills.

De ribbels in de strip zijn vrij uniek, bij de echte zijn dat meer puntjes, bij de namaak meer lijnen.

Moest de foto niet zo onscherp zijn was het duidelijker..maar volgens mij echt.
 
Kan me vergissen, maar hoort er bij die naposim ook geen luchtstrip in het midden?

Grtz
 
akpuxuh is goed. naps schijnt ook maar daar zijn nog meer fakes van.
 
er zijn maar 2 dianabol soorten die ik goed vind, dat zijn die van akpuxuh en die ronde roze tabletjes met die breuklijn.
 
Kijkend naar de puntjes wat hierboven gezegd wordt en kijkend in mijn Black Book zijn deze Napos echt ja!!!
 
ik heb ze nu ook voor me liggen.
en zie dat op drie tabs geen driehoek is afgebeelt.

verder zien die ik voor me heb liggen er precies hetzelfde uit als op de pic.

maar van wie, ik ze heb is wel iemand die vaak met nepspullen komt.
 
Puntjes is echt , ruitjes is nep...er zit wel wat dbol in, maar geen 5 mg/tab..

Ik zou er vanaf blijven en voor GS of Russische gaan..

D.W.
 
is wel echt heb ze zelf ook gehad 100% real ben de zelf flink wat voller door geworden
 
Back
Naar boven