XXL Nutrition

Dianabol of Anavar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Iedereen die uitspraken en referenties van Big Cat niet serieus neemt wil ik er even graag aan herinneren dat Peter een afgestudeerd biochemicus is. Niet dat je dan geen fouten kan maken, maar tel daarbij zijn jaren ervaring met AAS en een beetje zelfreflectie is dan wel gepast.

Oh en Anavar geven ze aan kinderen en vrouwen, natuurlijk is het niet erg androgeen op plaatsen die tot vermannelijking leiden.
 
Iedereen die uitspraken en referenties van Big Cat niet serieus neemt wil ik er even graag aan herinneren dat Peter een afgestudeerd biochemicus is. Niet dat je dan geen fouten kan maken, maar tel daarbij zijn jaren ervaring met AAS en een beetje zelfreflectie is dan wel gepast.

Oh en Anavar geven ze aan kinderen en vrouwen, natuurlijk is het niet erg androgeen op plaatsen die tot vermannelijking leiden.

Peter is een gerespecteerde bron maar is idd een mens.

Daarnaast is peter naar mijn weten niet afgestudeerd, maar gestopt door zijn kind.

Nog daarnaast is biochemie geen endocrinologie.

Nu ben ik dat ook niet, maar ik heb met mijn handelswetenschappen wel een enorme statistische achtergrond, en dit soort studies uitpluizen is mijn hobby. Ik vind het spijtig dat Big Cat andere prioriteiten heeft, hij is een zeer nuttige bron voor sommige zaken.

Dat anavar aan kinderen en vrouwen is correct, maar je kan een dosis van 2,5-10mg voor vrouwen en kinderen niet vergelijken met een van 60-100mg dosis in BB. Daarnaast is het niet zo dat vermannelijkheid niet voorkomt, alleen zelden op die dosering.

Persoonlijk kan ik nergens staving voor een antwoord vinden welke de "slechtste" is voor haaruitval. Ik kan alleen zeggen dat de bron van BC die wordt aangehaald nvt is op haaruitval.
 
Owww ik smul hiervan! Studies en redeneringen beoordelen!




1) binding to the androgen receptors in skeletal muscle and in prostate, as well as to coïtus hormone-binding globulin. Maw, niks over de androgene binding in de scalp. Belangrijk verschil.

2) in-vitro studie op rat-organen, dus 1) het zijn rat-organen en 2) met mogelijke metabolieten wordt geen rekeningen gehouden.

Maw, waardeloze studie.

Heb jij humane studies? Ik niet.

Edit:
Voorzover ik weet is hij afgestudeerd in de richting moleculaire biologie? Weet het niet zeker hoor.

- Afgestudeerd in 2006 zie ik.
 
Laatst bewerkt:
Heb jij humane studies? Ik niet.

Edit:
Voorzover ik weet is hij afgestudeerd in de richting moleculaire biologie? Weet het niet zeker hoor.

nope, geen humane studies over beide AS ivm de scalp. Maw onderzoek heeft geen antwoord, dus moeten we naar anecdotal evidence kijken(logs), of theorie opstellen.

Of hij afgestudeerd is of niet, ik ben 99% zeker van niet. Ik weet wel zeker dat hij wat de weg kwijtgeraakt is en zeik meegemaakt heeft, en zich nu niet meer met AS of BB bezighoudt. Dus we zullen het zonder hem moeten doen.

In theorie, als je al zo gevoelig bent voor haaruitval, en er echt mee inzit, niet kuren is de enige zekerheid.
 
Laatst bewerkt:
Kuur dan gewoon niet als je bang bent voor de bijwerkingen. Kuren heeft voordelen en nadelen, twijfel je -> naturel blijven.
 
Kuur dan gewoon niet als je bang bent voor de bijwerkingen. Kuren heeft voordelen en nadelen, twijfel je -> naturel blijven.

agreed. Alleen is bijwerkingen minimaliseren door kennis aan te raden.

TBH, er is maar 1 AS die echt bekend is om zijn matig androgene bijwerkingen, en dat is nandrolone. Alleen zijn de negatieve inpacten het niet waard op 39 jarige leeftijd.
 
wat redbull zegt, gewoon fina erbij ???
 
Iedereen die uitspraken en referenties van Big Cat niet serieus neemt wil ik er even graag aan herinneren dat Peter een afgestudeerd biochemicus is. Niet dat je dan geen fouten kan maken, maar tel daarbij zijn jaren ervaring met AAS en een beetje zelfreflectie is dan wel gepast.

Oh maar ik heb zeer veel respekt voor deze kerel.
Echter linkt GetXXL de mening van BC met een studie en beweert daar dan meer aan te hebben dan gewoon een mening.
Jammer genoeg blijven de ideeen van BC dan nog steeds een mening, en dan maakt het niet uit of hij een professor in de biochemici is of een of andere kwakzalver.
 
Interessant topic :)
 
Nogmaals, kijkend naar de wensen van TS.
Wil kuren, geen haaruitval en enkel orals.

Turinabol:

- verandert niet in een meer potente androgeen (5a-reductase enzym)
- converteert niet naar DHT
- heeft nul adrogene activiteit.
 
Nogmaals, kijkend naar de wensen van TS.
Wil kuren, geen haaruitval en enkel orals.

Turinabol:

- verandert niet in een meer potente androgeen (5a-reductase enzym)
- converteert niet naar DHT
- heeft nul adrogene activiteit.
of fina erbij?
 
En hier heb je wel een humane studie voor??

Ik heb er wel eentje van een rat en een konijn.;)


They decided on a methylated version of 4-chlorotestosterone, also called Oral Turinabol. Oral Turinabol is often described as having properties between Dianabol and Anavar, with moderate anabolic effects and mild side effects. Turinabol displays anabolic tendencies that are approximately equal to or slightly greater than those of testosterone, while exhibiting little or no androgenic activity.

http://en.wikipedia.org/wiki/4-Chlorodehydromethyltestosterone
 
Laatst bewerkt:
Ik zie een wikipedia link.

In ieder geval; aan de ene kant hecht je totaal geen waarde aan een rattenstudie m.b.t. AAS affiniteit voor de AR receptor, maar aan de andere kant doe je wel weer uitspraken die gebaseerd zijn op dierenstudies, ofwel je draagt ze aan wanneer het je uitkomt.
 
Ik zie een wikipedia link.

In ieder geval; aan de ene kant hecht je totaal geen waarde aan een rattenstudie m.b.t. AAS affiniteit voor de AR receptor, maar aan de andere kant doe je wel weer uitspraken die gebaseerd zijn op dierenstudies, ofwel je draagt ze aan wanneer het je uitkomt.

Ow, wie zegt dat ik geen waarde hecht aan dierenstudies? Dat maak jij er nu ineens van.
Kijk nou eens goed wat ik in mijn voorgaande post daarover heb gezegd. Dat MEN in ons wereldje daar geen waarde aan hecht. Geloof niet dat ik mijzelf daar mee bedoel.

Ik kan helaas niet opmaken of de info afkomstig is van dierenstudies.

Wat ik wel nu ineens zie en waar ik niet van op de hoogte was is hetvolgende en moet ik mijn advies aan TS terugtrekken:

Even so, androgenic alopecia is still possible with higher doses eg (>40 mg/day), and not surprisingly, some erectile dysfunction will be present when Oral Turinabol is used alone despite a functional coïtus drive.
 
Heb ik inderdaad niet helemaal goed verwoord. Maar snap je wat ik bedoelde??
 
Heb ik inderdaad niet helemaal goed verwoord. Maar snap je wat ik bedoelde??

Ja, tis verrekte moeilijk om op sommige vragen een juist antwoord klaar te hebben.
 
nope, geen humane studies over beide AS ivm de scalp. Maw onderzoek heeft geen antwoord, dus moeten we naar anecdotal evidence kijken(logs), of theorie opstellen.

Of hij afgestudeerd is of niet, ik ben 99% zeker van niet. Ik weet wel zeker dat hij wat de weg kwijtgeraakt is en zeik meegemaakt heeft, en zich nu niet meer met AS of BB bezighoudt. Dus we zullen het zonder hem moeten doen.

In theorie, als je al zo gevoelig bent voor haaruitval, en er echt mee inzit, niet kuren is de enige zekerheid.
Ik zie dit nu pas, hij houdt zich zeker nog wel bezig met AAS en/of BB (ongetwijfeld wel een stuk minder dan voorheen), heb onlangs nog een full text aan hem geleverd m.b.t. herstel van HPTA.
 
Allen bedankt voor jullie nuttige informatie en bijdrage!:) mooi dat gediscussieer. Ik ben er wel achter gekomen dat het niet allemaal altijd zo zwart of wit is.
Tja, wie heeft nu de waarheid in pacht?:cool:

Misschien dan toch dianabol combineren met finasteride?



Heeft iemand ervaring met deze combinatie?:cool:
 
Je dient een non-androgenic steroid te kiezen.

Anavar heeft een androgene waarde van 24.
Bij dianabol is die waarde 40-60.

Er is er eentje die een rating van 0 heeft, maw niet androgeen.

Turinabol.

Bestaat niet met waarde 0. Dan is het geen AAS, maar de wonder sarm waar ze al jaren achter zoeken. Tot nu toe hebben ze die nog niet gevonden. Het kan ook inderdaad buiten de receptor werken, maar dat maakt de waarde nog niet 0. En die androgene waardes zijn met oude metingen gedaan. Velen zijn foutief op anabole en androgene waarde.

Neem gewoon anavar, dat is het veiligstste en winst is ongeveer hetzelfde. Alleen zonder die kilo's vocht die je nadien toch verliest.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven