Fitness Seller

Dianabol only kuur

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

dick25

Novice
Lid geworden
14 jul 2023
Waardering
10
Lengte
1m92
Massa
93kg
Vetpercentage
1%
Hallo,ik heb een simpel vraagje....ik neem 6 weken dianabol only kuur met daarna 2 weken novaldex,,kan ik het beste de dianabol opbouwen tot 40 mg per dag of vanaf dag 1 gewoon 40 mg nemen.ik ben 55 weeg 93kl , train nu weer 2 jaar en wil iets meer dan dat ik nu ben,aangezien ik 1.93 ben en iets voller wil zijn....laatste keer dat ik trainde was lang geleden en toen had ik als kuur deca en stromba maar dat wil ik niet meer...ik neem mn creatine pillen,2 visolie pillen per dag,magnesium en pilletje multi vitaminen,ik neem aan dat ik daar gewoon mee door moet gaan,,,nog andere suggesties hoor ik graag...gr

Bijlagen

• maand 22.JPG
Laatst bewerkt:
Hallo,ik heb een simpel vraagje....ik neem 6 weken dianabol only kuur met daarna 2 weken novaldex,,kan ik het beste de dianabol opbouwen tot 40 mg per dag of vanaf dag 1 gewoon 40 mg nemen.ik ben 55 train nu weer 2 jaar en wil iets meer dan dat ik nu ben,aangezien ik 1.93 ben en iets voller wil zijn....laatste keer dat ik trainde was lang geleden en toen had ik als kuur deca en stromba maar dat wil ik niet meer...gr
Voller van vocht wat je nadien weer kwijtraakt. Dikke kop, en hoge bloeddruk kun je verwachten, ook is je vetpercentage te hoog. Waardoor de bijwerkingen erger kunnen zijn dan op 8%. Zou liever test-npp kuurtje nemen, als je met 55j nog wilt kuren.

je kan beter gewoon stoppen met je dianabol en die nolvadex kan je ook gewoon in je kastje laten,

dus na 6 weken kan je bloeddruk te hoog worden,verdwijnt dat dat niet als je kuur erop zit?en hoezo kan ik beter de dianabol en nolvadex in het kastje laten liggen?

Omdat je van deze kuur alleen veel vocht gaat vasthouden en hoogst waarschijnlijk maar weinig massa gaat vasthouden nadat je gestopt bent

ok,ik laat bij deze de dianabol kuur zitten,,,wat voor kuur raden jullie mij dan aan,ik wil aleen pillenkuur

ok,ik laat bij deze de dianabol kuur zitten,,,wat voor kuur raden jullie mij dan aan,ik wil aleen pillenkuur
Dit gaat bij elke kuur het geval zijn. Zeker pillen kuren omdat die nog sneller uit je systeem zijn ivm halfwaardetijd.
Beste is gewoon cutten tot een decent leane shape. Dan test only runnen voor enkele weken.
Dan zou je die nolva wel weer hit je kastje kunnen halen 2 weken nat stoppen van de kuur. Maar na enkele maanden ben je de gewonnen massa grotendeels alweer kwijt.

Maar een oral kuurtje gaat je echt niks brengen.

dus na 6 weken kan je bloeddruk te hoog worden,verdwijnt dat dat niet als je kuur erop zit?en hoezo kan ik beter de dianabol en nolvadex in het kastje laten liggen?
Cutten op Anavar. last van DHT zul je niet veel hebben, want je koppie is al kaal.
Hoge bloeddruk kan al in enkele dagen gebeuren.

Beter koop je iets nadat je advies hebt ingewonnen. oftewel je had nooit Dianabol moeten kopen

Beter lees je goed wat Wengstertje zegt. Gewoon niet doen.

Afvallen laat je groter lijken :thumb:

ty voor al het advies,dianabol staat in t kastje,ik w8 nog ff een paar adviesen af en haal dan wat mij het beste lijkt,,,ben wel laatste dagen ff flink bezig om meer vet te verbranden..krijg dan wel weer een mager koppie maar dat moet maar dan

ty voor al het advies,dianabol staat in t kastje,ik w8 nog ff een paar adviesen af en haal dan wat mij het beste lijkt,,,ben wel laatste dagen ff flink bezig om meer vet te verbranden..krijg dan wel weer een mager koppie maar dat moet maar dan
Stuur maar terug voor vials testo. als het in je kastje ligt ga je het sowieso gebruiken

ik ga t toch gebruiken,,,dag 1 en 2 ,,,1 tablet....dag 3 en 4,,,2 tabletten...vanaf dag 5 blijf ik er 3 per dag doen....ik heb 100 pillen...vanaf tablet 90 bouw ik het weer af....heb maar 100 pillen die ik neem met daarna 2 weken Tamoxxifen Sandoz...30 tabletten......maandag ff kijken ook voor lever beschermers die ik erbij neem .ik hou de topic hier wel op de hoogte wat t doet

ik ga t toch gebruiken,,,dag 1 en 2 ,,,1 tablet....dag 3 en 4,,,2 tabletten...vanaf dag 5 blijf ik er 3 per dag doen....ik heb 100 pillen...vanaf tablet 90 bouw ik het weer af....heb maar 100 pillen die ik neem met daarna 2 weken Tamoxxifen Sandoz...30 tabletten......maandag ff kijken ook voor lever beschermers die ik erbij neem .ik hou de topic hier wel op de hoogte wat t doet
Ik zou het potje mooi in de kast laten staan en benen ook gaan trainen. 93kg is niet zo veel bij die lengte en het huidige vet %.

Benen trainen,,vind je 2 x in de week niet genoeg dan...press jij ook 340 kl op schuine plaat,,,of voorkant benen 100kl...of kuiten 90 kl...en nog wat ,waarom denk jij dat ik een kuurtje neem met 93 kl, en mn vet is geen 0 procent ...train nu 2 jaar ,,en als je mn foto ziet is dat niet verkeerd.....vroeger ook getraind en woog na 4 jaar trainen 103 na een deca en stromba kuur,,,dus zo,n leek ben ik ook weer niet.....wat een crap gelul van je ,jij weegt net zo zwaar aleen ben je maar 5cm korter,,zou jij niet meer benen moeten doen dan

Stuur maar terug voor vials testo. als het in je kastje ligt ga je het sowieso gebruiken

Hmm, ben ik nu helderziend ?

11. Ik plan een kuurtje met alleen orale anabolen (dianabol of oxy of winstrol only) Hoe kan ik dit het beste gebruiken? Kan dit zonder negatieve bijwerkingen?

Stel deze vraag NIET! (je topic wordt gesloten). Alleen orale anabolen gebruiken in je kuur is gewoon niet verstandig. Omdat ze extreem schadelijk zijn voor de lever, mogelijk zelfs met blijvende schade, kan je ze nooit lang gebruiken en moet je ook rekening houden met langere off perioden. Je kan geen noemenswaardige massa winnen in een te korte kuur en je kan ook praktisch geen kwalitatieve massa behouden na zulke kuur.

Met dianabol of Anadrol is het nog tweemaal zo erg. De grote winst komt vooral door werking van oestrogeen (het vrouwelijk hormoon dat overblijft na aromatase van testosteron of synthetische varianten). Dat betekend (tijdelijk) opgeblazen zachte spieren, huid en aangezicht en vocht retentie, vet winst, en heel gemakkelijk te verliezen winst na de kuur (verwacht nooit meer dan de helft te behouden van een dianabol only kuur, zelfs met een perfect voedingsschema), en zo voort.

Dianabol, oxy ed. kunnen gebruikt worden als deel van elk goed schema, maar zijn is GEEN kuurschema op zich.

Ik begrijp niet waarom je advies komt vragen als je het toch doet.
Ik begrijp eveneens niet waarom je als 50plusser met je hormonenhuishouding gaan klooien om er wat "voller" uit te zien. En dan al zeker niet met orals only. Doe dan een test kuur.

ten eerste was mijn vraag of ik de dianabol moet opbouwen,,,ten tweede zijn er verschillende merken dianabol,dus als ik jou was zou ik me er eens in verdiepen,arnold zwarzenegger gebruikte niks anders dan dit en met een beetje testosteron,en niet eens zoveel als ze nu doen.en waarom zou je na je 50e geen kuur nemen,lijkt mij toch niet leeftijd gebonden.en het is een dianabol only kuur opbouwend met een nakuur...het valt mij erg op dat de meeste personen hier het zg zo goed weten.en waarom zou ik hier geen advies mogen vragen?weet jij t allemaal zo goed dan,als ik jou zie,die al 10 jaar lid is en kuren hebt gebruikt ben ik net zo ver als jij maar dan in 2 jaar

Piramide
1e week 1 tab p/d
2e week 2 tabs p/d
3e week 3 tabs p/d
4e week 3 tabs p/d
5e week 2 tabs p/d
6e week 1 tab p/d

Ga je een log bij houden? Ben benieuwd.

100 pillen 10mg......ik zal om de paar dagen log bijhouden....VOOR DE GENE DIE GEINTERESSEERD ZIJN.....NAKUUR 30 DAGEN 20MG PER DAG Tamoxifen....ik neem max 30mg per dag ipv 40mg..opbouwend en afbouwend.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven