Fitness Seller

Dianabol only of met deca?

Bezoekers in dit topic

MarcoV

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
19 mrt 2004
Berichten
27
Waardering
0
Iemand een goed advies?
Heeft deca wel een extra impuls dan?
 
Ik zou er zeker deca bijnemen bro..deca dbol is al jaren een goede stack..gebruikten ze al in de jaren 70-80..

D.W.
 
deca/d-bol stack schijnt idd een klassieker te zijn. Test erbij en je schijnt een erg effectieve massa stack te hebben. Maarrrrrrr, het is geen stack voor beginners. Heb je al ervaring met a.s.? En wees eens kritisch t.o.v. jezelf, ben je klaar voor a.s. qua kennis over trainen en voeding?
 
Waarom zou deca en dianabol geen goede beginnerskuur zijn?!

En waarom beperken we ons niet gewoon tot alleen een antwoord geven op de gestelde vraag?????
Als iemand wil kuren: LAAT HEM DAT GEWOON DOEN!!! we zijn geen kleine kinderen meer...
 
-PEOPLES- zei:
Waarom zou deca en dianabol geen goede beginnerskuur zijn?!

En waarom beperken we ons niet gewoon tot alleen een antwoord geven op de gestelde vraag?????
Als iemand wil kuren: LAAT HEM DAT GEWOON DOEN!!! we zijn geen kleine kinderen meer...

omdat 90% die hier vragen stelt nog niet klaar is om te kuren, als van die 90% ook maar 1 persoon tot nadenken wordt gezet en besluit er mee te wachten is het doel gehaald.
 
Is dit je eerste kuur?
Deca met dianabol is zeker een goede combinatie. Ze zeggen wel eens dat als je niet op deca met dianabol groeit groei je nergens op. Ikzelf heb deze combinatie als eerste kuur genomen (Na 6 jaar natural getraind te hebben)
400mg deca pw en week 1 t/m 5 dianabol max 30 mg pd.
Ik heb hiermee destijds 8 kg spiermassa mee gewonnen waarvan ongeveer 5 kg is blijven zitten.
 
is 2e kuur..eerste was zeer licht
bedankt voor de bezorgdheid, maar ik ben er klaar voor.. :)

dbol/deca is dus goeie stack, oke dat dacht ik ook..
is 200mg per week ook voldoende?
 
soulreaver zei:
omdat 90% die hier vragen stelt nog niet klaar is om te kuren, als van die 90% ook maar 1 persoon tot nadenken wordt gezet en besluit er mee te wachten is het doel gehaald.

:bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow:

Dat bedoel ik nou met dat eeuwige commentaar wat jullie hier hebben op mensen die kritisch zijn.
Als je je een beetje verdiept in de zinsbouw van veel jongens kun je er zó uit afleiden dat onzekerheid en onkunde heer en meester is.

Misschien komt die kennis met de leeftijd, who knows.
 
Nu weer even on-topic:

Mijn persoonlike ervaring is dat ik met Deca en Dbol twee waterretentie-trekkers van jewelste had.
Opgeblazen lichaamsdelen en uiteindelijk gaat er veel gewonnen gewicht af voordat je kunt zien wat je netto overhoudt.

Deca is érg anabolisch. Zet er een androgeen middel naast en je hebt de ultieme stack, hetgeen waar het om draait bij steroiden: de anabolische/androgene mix!

Test en Deca is mijn aanbeveling Marco.
 
200mg deca per week voor 8 weken is voldoende, daarmee 5-6 weken dianabol 20mg is ook zeker voldoende, moet je zeker 8-10 kg mee kunnen winnen. Mocht je denken dat je wat droger moet worden, dan kun je er nog wat winstrol injetc de laatste 4 weken doen. En natuurlijk een goede nakuur erbij!

succes
 
Wat is belangrijker voor je? Kilo's winnen of spieropbouw? Tis maar een vraagje hoor :D
 
kilo's spieren opbouwen..
 
janveeen zei:
200mg deca per week voor 8 weken is voldoende, daarmee 5-6 weken dianabol 20mg is ook zeker voldoende, moet je zeker 8-10 kg mee kunnen winnen. Mocht je denken dat je wat droger moet worden, dan kun je er nog wat winstrol injetc de laatste 4 weken doen. En natuurlijk een goede nakuur erbij!

succes

Helemaal mee eens! een kleine hoeveelheid hcg of clomid asl nakuur is voldoende. d-boll mag wel naar 25 mg
 
MarcoV zei:
kilo's spieren opbouwen..


Da's een mooie :D

Als het belangrijker voor je is om spieren op te bouwen dan wat de weegschaal aangeeft, dan duurt het wat langer maar dan heb je ook wat.

In dat geval zou ik de minder kwalitatieve dingen zoals dbol, die voor evenveel bijwerkingen zorgen als 3 injectables bij elkaar, laten vallen.
Stijg je misscchien niet zo snel op de weegschaal maar je weet wel dat wat je wint, vrijwel netto is, en er dus niet nog eerst een paar kilo vocht en vet afgerkend hoeft te worden.
 
DBC01 zei:
In dat geval zou ik de minder kwalitatieve dingen zoals dbol, die voor evenveel bijwerkingen zorgen als 3 injectables bij elkaar, laten vallen.
Stijg je misscchien niet zo snel op de weegschaal maar je weet wel dat wat je wint, vrijwel netto is, en er dus niet nog eerst een paar kilo vocht en vet afgerkend hoeft te worden.

Hmmm ben ik het niet helemaal mee eens bro..ik blijf erbij dat spier, spier is...ongeacht met welk middel gewonnen..vocht krijg je met dbol, dat klopt, de oestrogene vet afzetting ligt er helemaal aan hoe gevoelig je ervoor bent en dit heb je met andere middelen zoals bvb test ook..

En het vocht is meestal snel weggetrokken...er zijn maar weinig mensen volgens mij die dbol niet in een kuurtje gebruiken..

D.W.
 
ff een ander vraagje dan:

Hoe lang duurt het gemiddeld voor je alle vocht kwijt bent dat je gedurende n kuur bent gaan vasthouden, zodat men kan gaan kijken wat nu de netto winst is??
 
Leviathan zei:
ff een ander vraagje dan:

Hoe lang duurt het gemiddeld voor je alle vocht kwijt bent dat je gedurende n kuur bent gaan vasthouden, zodat men kan gaan kijken wat nu de netto winst is??

toch even een kleine opmerking : ik denk dat veel mensen letten op wat de weegschaal zegt en te weinig letten op de spiegel. Deze sport gaat niet om wie het zwaarste is maar wie het beste fysiek heeft. Je kan van een kuur een veel mooier fysiek krijgen terwijl je bv maar een paar kilo bent aangekomen.
 
Chemical zei:
toch even een kleine opmerking : ik denk dat veel mensen letten op wat de weegschaal zegt en te weinig letten op de spiegel. Deze sport gaat niet om wie het zwaarste is maar wie het beste fysiek heeft. Je kan van een kuur een veel mooier fysiek krijgen terwijl je bv maar een paar kilo bent aangekomen.

Dat klopt....de weegschaal op de sportschool geeft aan dat mn vet% te hoog ligt, terwijl wanneer ik in de spiegel kijk ik zoiets heb als...nou 2 - 5 % eraf en ik ben wel tevreden voorlopig.

En 2 kilo spier erbij ziet dr beter uit als 4 kg massa waarvan 1,5 kg vet.
 
Leviathan zei:
Dat klopt....de weegschaal op de sportschool geeft aan dat mn vet% te hoog ligt, terwijl wanneer ik in de spiegel kijk ik zoiets heb als...nou 2 - 5 % eraf en ik ben wel tevreden voorlopig.

ja dat is ook een relatief iets. de een ziet er geweldig uit bij 12% terwijl dat bij de ander pas met 8% het geval is
 
Chemical zei:
toch even een kleine opmerking : ik denk dat veel mensen letten op wat de weegschaal zegt en te weinig letten op de spiegel. Deze sport gaat niet om wie het zwaarste is maar wie het beste fysiek heeft. Je kan van een kuur een veel mooier fysiek krijgen terwijl je bv maar een paar kilo bent aangekomen.


Dames en heren, het statement van de maand! :thumbs:

@DW: Gewonnen spieren met dbol zijn ook spieren alleen gebeurt het te weinig. Je blaast op, wordt sterk, en twee dagen nadat je de tabletjes hebt laten staan zak je qua kracht in als een pudding.
Wat rest is een opgeblazen hoofd.
Dan kuur ik liever met kwalitatief beter spul dat me geen 10kg geeft maar wel 4 en een beter fysiek.
 
Back
Naar boven