XXL Nutrition

Dianabol only, toediening in 1x of verdelen over 2 of 3 keer op een dag? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jippas

Novice
Lid geworden
22 feb 2011
Berichten
12
Waardering
0
Lengte
1m68
Massa
70kg
Vetpercentage
10%
Beste allemaal,

Ik ga over enkele weken starten met een kuurtje dianabol tabs.
Ik begin de eerste week met 30mg, puur omdat ik nooit eerder dbol tabs heb gebruikt.
Vervolgens wil ik naar 40, en misschien verhogen naar 50mg p.d.

Ik zat zojuist de wiki te lezen van DBB over dbol, en zag daar iets staan over de toediening, ik dacht altijd dat verspreiden bij tabs altijd beter was maar na het lezen van dit stukje ben ik aan het twijfelen wat voor mij het best zal zijn:
_______________________________________________________________________________________________________
"Het toedienen van de dagelijkse dosis in 3 tot 4 kleinere doseringen zou mogelijk dus een beter effect kunnen voortbrengen dan slechts 1 of 2 doseringen. Methandrostenolon is trouwens vrij effectief aan deze lagere dosissen. Milligram per milligram is het krachtiger dan een testosteron-ester, wat algemeen beschouwd wordt als de beste massa-bouwer.


Er moeten echter een paar opmerkingen gemaakt worden. Niet iedereen hoeft nu de dosis te spreiden in meerdere porties. Allereerst moet men rekening houden met een iets verminderde werkzaamheid, als gevolg van twee kenmerken. De eerste is dat de totale hoeveelheid in kleinere porties naar de lever gestuurd wordt, terwijl de lever per portie hetzelfde deel metaboliseert. Procentueel betekend dat, dat er dagelijks minder methandienon doorkomt. Het tweede is dat de piek-niveaus niet zo hoog zullen zijn, aangezien er niet in één keer een hoge dosis genomen wordt. Deze twee feiten laten niet toe dat men de meerdere doseringen zomaar aan iedereen kan aanbevelen. Gebruikers die matige tot lage doseringen nemen, in een kuur met alleen maar Dianabol, kunnen waarschijnlijk het best kiezen voor één enkele dosis in de ochtend. Dit bezorgd hen een hoger piek-niveau en meer overleving van de ingenomen dosis. Dit zorgt er ook voor, door de korte halfwaardetijd, dat de drug uit het lichaam is, alvorens het lichaam de hoogste hoeveelheid natuurlijke testosteron produceert, namelijk tijdens de vroege uren van de nacht. Gecombineerd met de relatief lichte invloed op de androgeen-receptor, moet een gebruiker een goed deel van de gewonnen spiermassa kunnen behouden bij het gebruik van Clomid en/of Nolvadex in de nakuur."

_______________________________________________________________________________________________________

Er staat dus dan bij een dbol only kuur op lage dosering, het slim is om je hele dagdosering in 1x te nemen.

Mijn vraag aan jullie: Tot wat is dbol een lage dosering? En als het dus daadwerkelijk slim is je hele dagdosering in 1x te nemen, rond welke tijd is dan slim?

bij voorbaat dank!
 
Een uurtje voor de training nam ik me dbol altijd, gaf me de ziekste pumps die lang bleven aanhouden. Ik verdeelde ze weliswaar over de hele dag en ze werkte perfect bij mij, ik werd zelfs droger van me dbol's (ik beperkte sodium inname weliswaar). Ik nam er eentje bij het ontwaken, eentje rond de middag, 2 PWO en 1tje voor het slapen gaan. 50mg/dag
 
gewooon verdelen, het draait om de halfwaardetijd, een lage dosering dbol is denk ik 20 mg, ga gewoon gelijk op 50 zitten, niet mauwen.

http://wiki.dutchbodybuilding.com/Dianabol

zodra je begint met 30 en toch op een gegeven moment 50 pakt heb je de eerste weken dat je 30 en 40 pakte verdoet imo.

gelijk beginnen op 50 en gaan met die gains!
 
Hier heb ik wat aan mannen..

Alleen door al dat gelees, begin ik nu weer te twijfelen tussen dbol en tbol... Met name doordat ik TE veel lees dat mensen letterlijk alles weer kwijt raken na hun dbol only kuur...

(21 jr
168cm
68kg
12%fat
kuurverleden: 2,5 maand terug eerste kuur beëindigd: test-e 500 pw)
 
Laatst bewerkt:
Ik zou de dbol bijhouden als kickstart, ik heb wel maten gehad die 4-5kg bijkwamen van dbol only en achteraf zo goed als alles bijhielden (vraag me niet hoe dat komt). De turinabol hier in de Benelux zou minder goed zijn dan de tbol die je op de amerikaanse forums leest. Heb zelf nog geen ervaring met tbol, maar ik was ook erg geinteresseerd in tbol dus heb me er wat in verdiept. Ik zou die dbol bijhouden als kickstart voor een kuurtje, doe er 2 vials test e van 10ml bij en je hebt een volwaardig kuurtje.
 
Hier heb ik wat aan mannen..

Alleen door al dat gelees, begin ik nu weer te twijfelen tussen dbol en tbol... Met name doordat ik TE veel lees dat mensen letterlijk alles weer kwijt raken na hun dbol only kuur...

(21 jr
168cm
68kg
12%fat
kuurverleden: 2,5 maand terug eerste kuur beëindigd: test-e 500 pw)


68kg en je hebt al 500 test gezet? ben je het broertje van , ofzo? Jezus..

Heb je bloed laten prikken etc? Waarom orals als je al een prik kuur hebt gedaan?

Dit gaat niet goed komen met jou tho :)
 
68kg en je hebt al 500 test gezet? ben je het broertje van , ofzo? Jezus..

Heb je bloed laten prikken etc? Waarom orals als je al een prik kuur hebt gedaan?

Dit gaat niet goed komen met jou tho :)

Ja hoor het kon ook niet uit blijven... Nouja zal ik mezelf maar weer verantwoorden dan.
Ik train inmiddels 3jaar strak volgens schema zowel train/voeding. Ik ben 21jaar dus volgens dit forum 'mag' ik AAS gebruiken. Ik ben nou eenmaal niet zo'n bikkel als 99% op dit en andere fora beweert dat ze helemaal tot hun natuurlijke max trainen zonder AAS. Ik ben niet specifiek opzoek naar tabs, ik ben alleen opzoek naar een kuur waarmee ik in 6/8 weken met een simpele nakuur toch een aantal kilo's kan pakken. Dit omdat ik daarna kort naar het buitenland moet en dus niets mee kan/wil nemen.

Enne, wie ben jij om op basis van deze post te beweren dat het niet goed gaat komen met mij?

Vriendelijke groet.
 
T-bol is een relatief zwakke broeder onder de AAS, niet geschikt voor jouw doel naar mijn mening.
Hou het gewoon op dbol en zoals zeror al zei gelijk op 50mg./ED of hoger.
En je stats naja, ik ben ook 'te vroeg' begonnen en ik raad het iedereen af maar de meesten doen het toch wel.:D
 
T-bol is een relatief zwakke broeder onder de AAS, niet geschikt voor jouw doel naar mijn mening.
Hou het gewoon op dbol en zoals zeror al zei gelijk op 50mg./ED of hoger.
En je stats naja, ik ben ook 'te vroeg' begonnen en ik raad het iedereen af maar de meesten doen het toch wel.:D

Dankjewel, maar jij denkt dat voor mijn beknopte beschrijving van wat ik wil, dbol wel het beste is? Zat ook al te denken aan 1 potje dbol met 8 weken test prop ofzo maarja om de dag prikken en toch ook wat prijziger.
 
Dankjewel, maar jij denkt dat voor mijn beknopte beschrijving van wat ik wil, dbol wel het beste is? Zat ook al te denken aan 1 potje dbol met 8 weken test prop ofzo maarja om de dag prikken en toch ook wat prijziger.

Gast...je weegt nog geen 70kg en je wilt testp gaan zetten? kom op man, ik ga me echt niet druk maken om wat jij met je lichaam gaat doen, maar dit gaat niet werken, dat begrijp je zelf ook wel toch? :)
 
Gast...je weegt nog geen 70kg en je wilt testp gaan zetten? kom op man, ik ga me echt niet druk maken om wat jij met je lichaam gaat doen, maar dit gaat niet werken, dat begrijp je zelf ook wel toch? :)

Je zal best een gelijk kunnen hebben hoor maar onderbouw dan eens je punten ipv alleen maar zeggen dat ik verkeerd denk en verkeerde dingen wil.

Waarom komt het niet goed met mij?
Waarom gaat het niet werken?
Wat is volgens jou wel een goed plan dan?
Misschien iets waar ik wel wat mee kan ipv wat je nu zegt.

Gr
 
Dankjewel, maar jij denkt dat voor mijn beknopte beschrijving van wat ik wil, dbol wel het beste is? Zat ook al te denken aan 1 potje dbol met 8 weken test prop ofzo maarja om de dag prikken en toch ook wat prijziger.

Nee niet het beste maar je geeft een doel aan en 2 opties waaruit je wil kiezen, tenminste zo had ik het begrepen.;)
 
Back
Naar boven