AndroidHealthClinic

dianabol only!!!

Bezoekers in dit topic

patser928

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
202
Waardering
0
ik heb efff een paar meningen hier nodig zal maar zeggen...over het volgende:

ik denk ik doe eff ruig en pak nog efff gauw voor het jaar voorbij is een dianbol only kuurtje, gewoon om nog efff dat extra's bij te komen dit jaar!

maaruhhh nu ben ik 5 dagen geleden begonnen met 20mg per dag...en nu wou ik duzz na 1 week de dosis verhogen tot 30mg maar ja ik ben al 2 kilo bijgekomen in 5 dagen dus heeft het wel zin om de dosis te verhogen want ik ga nu ook goed en meer gebruiken wil niet per se zeggen beter groeien natuurlijk

dussss geef efff je mening

thxx
 
die 2 kilo is gewoon vocht... dus ik zou voor die 30mg gaan..

heb je al kracht toename?
 
heb je al kracht toename?

ja wel niet zo erg zwaardere gewichten maar je merkt toch wel duidelijk dat je het meer sets en oefeningen met de zwaardere gewichten kunt doen je bent niet meer zo snel leeg.....

maar ik ben eens benieuwd met deze kuur vorige x zij iedereen tegen mij ik zou er niet zo veel van bij komen en won ik 9kilo waarvan ik er 8 van echt aan me lijf nu heb hangen en die er ook niet meer af willen (wil ik ook niet maar goed)

klinkt trouwens wel logisch van die 30mg denk dat ik er wel voor ga ja
 
Ik zou op 20mg blijven zitten en gewoon kijken wat de vooruitgang is, ga je de tweede week achteruit of stilstand dan verhogen, vocht krijg je met d-bol toch, 20 mg of 30 mg
 
Dianabol only... sucks!!! zet er een inj. as bovenop. 25mg dianabol is ok
 
Ik ben geneigd het met Hulk eens te zijn. Uit de theorie over AS is 2 kilo zeer goed mogelijk te wijten aan vocht (als ik op dieet ben en ik val 2 kilo af vermoed ik al meteen dat het alleen water is). Daarnaast geven AS een hoger uithoudingsvermogen wat consistent is met het hogere aantal reps.
 
Juist als mensen op vakantie gaan voor 1 week.. komen ze terug en denken dat ze een zooi spieren kwijt zijn terwijl het alleen vocht is.. een spier bestaat voor 80% uit vocht
 
Back
Naar boven