AndroidHealthClinic

Dianabol only ?

Bezoekers in dit topic

Big Cat

CEO @Muscleandsportsscience.be
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
3.180
Waardering
339
Lengte
1m84
Massa
97kg
Vetpercentage
6%
Ga lopen ! En blijf met je fikken van de AAS tot je er iets van verstaat !
 
:D

Het grappige is eigenlijk dat u effectief denkt dat hij hierdoor ook van de AS gaat afblijven...
Niet dus, de meeste doen gewoon hun zin en dan kan je hen ofwel kapot laten gaan ofwel helpen.


(no flaming intended, u hebt gelijk - alleen is het niet zo zwart/wit als het soms lijkt)
 
Laatst bewerkt:
Weet ook niet waarom ik me druk maak, je kan niemand helpen als ze niet willen geholpen worden. maar ergens versta ik dat dan niet dat ze naar een message board komen voor hulp, als ze die duidelijk niet willen.

Dan hang je jezelf toch gewoon te koop als een stomme kloot ? Ik zou willen dat mensen eerst eens wat lezen voor ze posten, wat research doen naar de pharmaceutica die ze zichzelf willen toedienen en beseffen wat ze doen. En als je dan nog de stomme kloot wil uithangen, moeten ze dat nog niet zo publiekelijk doen.

Ergens hoop ik dat er eens eentje wat gaat overkomen, dan zullen de anderen misschien 2 maal denken.
 
Je kunt Russisch Roulette wel verbieden, maar wat voor een effect dat heeft ...... Persoonlijk als ik weet dat iemand het ondanks alles wil doen geef ik hem het liefst een revolver waarmee die gegarandeerd zijn kop er af knalt dan dat hij iets krijgt waarvan ie de rest van ze leven ongelukkig wordt.
 
Ik bekijk het positief; als ze hier hun vraag eerst stellen dan kan je tenminste nog proberen om hen ervan af te houden, het is me nu al een paar keer gelukt om mensen ervan af te houden en dus te overtuigen om te wachten of van de orale middelen af te blijven.
Als men niets vraagt dan doet men evengoed geen research maar zal men toch gaan gebruiken en misschien op een verkeerde manier wat het enkel erger maakt.
Het blijft natuurlijk een irritante vraag die steeds terugkomt en dat is een beetje jammer voor de serieuze gebruikers die weten waarmee ze bezig zijn.
 
zoals de engelsen zouden zeggen admin : "hear hear!"
 
Ik dacht al? WTF 3 threads met als kop 'D-bol only' Ik dacht dat niemand meer andere threads las, dan zijn eigen. Maar het blijkt iets heeeeeeel anders te zijn! Phiew!
 
Dan hang je jezelf toch gewoon te koop als een stomme kloot

Waarom op zo'n manier? Zet m dan in mijn threat ipv een post met de zelfde naam aan te maken en me dan voor stomme kloot uit te maken, omdat patser123 een d-bol kuur genomen heeft en ik er een vraag over stel, word je hier uitgemaakt voor stomme kloot. ik kan er echt even niet meer bij hoor :(
 
Laatst bewerkt:
Ik denk niet dat BC dat persoonlijk bedoelde, eerder als algemene oproep voor alle threads met dit onderwerp.
 
Originally posted by admin
Ik denk niet dat BC dat persoonlijk bedoelde
Bigcat bedoelt nooit iets persoonlijk - eigenlijk is hij heel liev hoor :p
 
Originally posted by Juriaan


Waarom op zo'n manier? Zet m dan in mijn threat ipv een post met de zelfde naam aan te maken en me dan voor stomme kloot uit te maken, omdat patser123 een d-bol kuur genomen heeft en ik er een vraag over stel, word je hier uitgemaakt voor stomme kloot. ik kan er echt even niet meer bij hoor :(

Niks persoonlijks hoor, wist zelfs niet dat je in die thread was. Als ik een thread zie met een titel als 'Dbol only' dan erger ik me daar al genoeg aan dat ik die zever niet moet lezen om te weten hoe erg het is als je niet eens de informatie die via deze site en andere aangeboden wordt leest. Hierover is al genoeg gezegd, en nog elke dag komen er zulke threads bij ...
 
Originally posted by Big Cat
Ga lopen ! En blijf met je fikken van de AAS tot je er iets van verstaat !


Amen!!!


Wanneer je toch denkt een dianabol only kuur te doen, vraag dat dan niet hier, want dan ben je een lulhannes, of zorg eerst dat je toch minstens de basiskennis van aas beheerst!!! en zo te weten komt waarom hier zo negatief op wordt gereageerd:mad:
 
Back
Naar boven