AndroidHealthClinic

Dianabol & Oxy kuur

Bezoekers in dit topic

Supermuis123

Novice
Lid geworden
19 mrt 2020
Berichten
10
Waardering
3
Lengte
2m03
Massa
118kg
Vetpercentage
15%
Hoi allemaal.

(Eerste kuur Oxy 25mg Dianabol 40mg dag

Ik heb gekozen voor Orals only omdat ik toch nog wat te zenuwachtig was voor de eerste keer spuit (volgende keer wel )Ik heb er lang over nagedacht en bijna mijn Plateau berijkt en daarom besloten om een kuurtje te doen (bulk)

Stats:
2.03m
120kg (afgetraind)
6 jaar training ervaring (5x P.W)
PR SQ 205 DL 240 benchpress 140

Week 1

Ik ben begonnen met mijn aller eerste kuur.
25mg oxy en 20mg Dianabol in de ochtend en heb mijn lichaam 1 week op die dosering gehouden om mijn lichaam er aan te laten wennen. Ik hou jullie op de hoogte van mijn log!
 
heel mooie stats voor een eerste kuur. Jammer dat het een waardeloze kuur is.
 
Zelf heb ik eens 50/50 dboll en winny gedaan voor tien weken. Eerste weken op 30/30 meen ik. Valt enorm tegen en met de gezondheidsrisico's wat het met zich meebrengt maakt het dit niet de moeite waard. Een lage dosis test heb je meer profijt van en hier zit minder risico aan. Je bent zo te lezen een flinke vent dus ga nou niet lopen huilen om een prikje :)
 
Het is inderdaad niet de beste kuur maar toch besloten om het te doen. Met het doel om toch wel een behoorlijke massa en kracht te pakken en daar hopelijk 5-6kg vast te kunnen houden door middel
van de juiste voeding. Ik ben vorige week begonnen en zal mijn week verslag van week 1 plaatsen!
 
Ik zou je verwachtingen echt extreem omlaag schroeven als ik jou was.
 
Week 1: de Eerste 2 dagen hoofdpijn gehad en na 5 dagen begon mijn kracht licht toe te nemen en een stuk meer pump tijdens en na de training(dit was niet extreem) op dag 7 op de weegschaal gestaan en die gaf 122kg (2kg )
Schouders beginnen wel echt boller te staan!

Ben nu net begonnen in Week 2 en zal het log daarvan over enkele dagen plaatsen.
 
Week 1: de Eerste 2 dagen hoofdpijn gehad en na 5 dagen begon mijn kracht licht toe te nemen en een stuk meer pump tijdens en na de training(dit was niet extreem) op dag 7 op de weegschaal gestaan en die gaf 122kg (2kg )
Schouders beginnen wel echt boller te staan!

Ben nu net begonnen in Week 2 en zal het log daarvan over enkele dagen plaatsen.
Als je echt veel last van hoofdpijn hebt kan het nuttig zijn je bloeddruk in de gaten te houden
 
Het is inderdaad niet de beste kuur maar toch besloten om het te doen. Met het doel om toch wel een behoorlijke massa en kracht te pakken en daar hopelijk 5-6kg vast te kunnen houden door middel
van de juiste voeding. Ik ben vorige week begonnen en zal mijn week verslag van week 1 plaatsen!

dat gaat dus niet gebeuren, veel vochtgains wel...
 
Ben nu in week 2 maar heb wel last gekregen van Stevige borst steken links in mn borst en soms rechts in mijn borst (Oxy even tijdelijk weg gelegd was mijn advies iemand daar ervaringen mee best wel enge en stevige steekjes voornamelijk als ik wil slapen
 
Ben nu in week 2 maar heb wel last gekregen van Stevige borst steken links in mn borst en soms rechts in mijn borst (Oxy even tijdelijk weg gelegd was mijn advies iemand daar ervaringen mee best wel enge en stevige steekjes voornamelijk als ik wil slapen
Ik kan je maar 1 tip geven en dat is stoppen met deze kuur. Echt zonde zo veel sides met weinig opbrengst. Stoppen, paar weekjes wachten en als je dan terug wilt kuren een simpele test kuur.
 
Ik ben gestopt met de kuur. Bedankt voor het advies was iets te nieuwsgierig. Zal wijs zijn en nu even paar weekjes wachten. Zou ik een nakuur doen +- 2 weken kuur gehad. En welk spul kan ik het Beste nemen om Libido weer omhoog te krijgen doet t nog wel maar wat minder 🤪
 
Geen nakuur nodig met twee weken in my opinion, qua libido paar weekjes geven. Zou geen andere middelen hiervoor pakken, hooguit tadalafil mocht ie niet goed gard worden :D

Risico's van AAS gebruiken.
 
Back
Naar boven