• Veel plezier! 💪🏋‍♂️

AndroidHealthClinic

Dianabol pilletjes

Bezoekers in dit topic

lazzo

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Ik heb geen idee waar ik het anders zou moeten vragen vandaar dat ik mijn vraag hier stel!

Ik heb gister een deel van mijn dianabol pillen gekregen en die zien er als volgt uit : roze ovale pilletjes, met een een sierlijke S en een minder sierlijke B erin gedrukt. Het zijn 10mg pilletjes volgens mijn bron. En hij heeft ze uit een pak met 500 stuk. Iemand bekend met deze pillen?

(ik weet wel dat ik kwa prijs in ieder geval vet afgezet ben :mad: maar dat ter zijde)

Dag kerel je moet even bij echt of nep kijken! heb je allemaal pic van aas!
Succes!

Roze en ovaal! :D niet 4 hoekig... ik ga proberen foto's te maken en te posten.. Ik heb in ieder geval de naam van de producent kunnen achterhalen SB laboratories ofzo.. Maar verder niet echt veel te vinden erover online..

Dianabol hier komt de merknaam iig voor.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is in ieder geval de verpakking waar het uitkomt (van een site geplukt, want ik heb t zonder de verpakking in een zakje meegekregen, omdat ik een kleinere hoeveelheid heb genomen dan 500!

Bij mijn weten zijn er geen roze ovale d-boll, en bij het zien van de verpakking heb ik nog maar een vraag:

Van welke kermis zijn die afkomstig??

Zijn super bro!!! Neem ze zelf ieder weekend voor het stappen gaan! Helemaal losssssssssssssssssosssssssssssss.........!!!:eek: :D

Het staat in ieder geval volgens 2 sites die ik gevonden heb (waaronder bodypage.nl) geregistreerd dus als een bestaand producent van Dbol. En de foto op de site die Infinity had gepost komt exact overheen met wat ik heb..

Ff aankijken.. een vriend gebruikt het al sinds 1 week in combi met deca en hij zegt al sinds hij eraan begonnen is 1,5kg gewonnen te hebben. Kan niet van de deca komen toch? Die heb meer dan een week nodig..

Laatst bewerkt:
Kan wel van de deca komen. Alles begint gelijk te werken in het lichaam. Alleen de deca heeft een time-released afgifte in het lichaam. En alleen aankomen wil ook niet zeggen dat het echt spul is. De afvalstoffen van dbol bijv, methyltestosteron, kan ook voor gewichtstoename zorgen. Dat is maar een voorbeeld van wat het kan zijn, als je spul fake is.

Wat het ook is wat erin zit/zat.,, ik zit al bijna door de 3e week alweer van mijn kuur (zie log) en ik boek per week een kilotje erbij. Heb geweldige pomps, massa komt er ook lekker bij net zoals mijn kracht.. Of het de d-boll is? Wie weet.. Voorlopig heb ik geen reden om te klagen...

Back
Naar boven