XXL Nutrition

Dianabol Stanazalol Nolvadex Belangrijke vraag! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Twim

Novice
Lid geworden
2 apr 2015
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
6%
Beste sporters,

Ik heb een vraag over deze 3 middelen

Ik ben een voetballer speel ook nog betaald selectie voetbal,

Ik train 2 keer en 1 wedstrijd nu fitness ik 4 keer in de week,

Fitness zwaare kracht training.

Train al zeker 4 jaar en loop een beetje tegen een dood punt aan, heb veel verschillende trainings manieren geprobeerd en zelfs met een bodybuilder mee gedaan ( eetschema,trainingschema) hier werd ik groter en droger van.


Mijn vraag, iemand die hier een uitleg over kan geven over deze 3 middelen: Dianabol
Stanazalol,Nolvadex.

En of het verstandig is met mijn conditie van sport dit te doen, nu is het voetbal wel bijna klaar.

Alle tips en tops welkom over deze producten en of iemand die het zelf gebeukt heeft er wat over kan vertellen,
( bijwerkingen) etc
 
Dus toen je een goed voeding en trainingsschema had werd je groter en droger?

Nou wat zou je dan nu moeten doen.......
 
mijn uitleg over de drie middelen.
rommel , rommel en nog grotere rommel.
je traint 4 jaar en loopt en loopt tegen een dood punt aan??
heel simpel..!!meer vreten en harder trainen.
kracht trainen met een bodybuilder lijkt me ook niet echt optimaal.
 
Goed topic. Hier was ik zelf ook al benieuwd naar.
 
Naja dood punt natuurlijk overdreven maar ik wil gewoon wat meer,

ik eet sowieso al goed.

Hoezo rommel?
 
met een vetpercentage van 6% kan je mij niet vertellen dat je goed eet.
je moet gaan bulken, dan kan je ook weer wat spiermassa aankomen.

je moet niet de easy way willen.
go the hard way.!! je zal er veel meer voldoening van krijgen,als dat wat de meeste al doen meteen naar de hulpmiddeltjes. allemaal fake shit.
ik heb het in mijn omgeving al vaak genoeg gezien.
flink aan de shit,maar eigelijk niet willen trainen, in de zomer mooi afgetraind fake lichaam,maar toch maar een hempje dragen want de rug zit vol acne. in de winter zien ze er niet uit want hebben dan geen zin meer om te trainen.
inmiddels wel gescheiden of geen vriendin meer omdat ze zo hoerig worden van de juice dat ze overal rond gaan neuken.
en dan ken ik er ook nog die graag kinderen willen, maar vroeger zoveel shit hebben gepakt dat ze vrijwel onvruchtbaar zijn.
gewoon hard trainen,goed en veel eten, potje creatine , wat extra eiwtten(als aanvulling op je voeding)en een goeie multivitamine.
de aanhouder wint.!!
 
met een vetpercentage van 6% kan je mij niet vertellen dat je goed eet. je moet gaan bulken, dan kan je ook weer wat spiermassa aankomen. je moet niet de easy way willen. go the hard way.!! je zal er veel meer voldoening van krijgen,als dat wat de meeste al doen meteen naar de hulpmiddeltjes. allemaal fake shit. ik heb het in mijn omgeving al vaak genoeg gezien. flink aan de shit,maar eigelijk niet willen trainen, in de zomer mooi afgetraind fake lichaam,maar toch maar een hempje dragen want de rug zit vol acne. in de winter zien ze er niet uit want hebben dan geen zin meer om te trainen. inmiddels wel gescheiden of geen vriendin meer omdat ze zo hoerig worden van de juice dat ze overal rond gaan neuken. en dan ken ik er ook nog die graag kinderen willen, maar vroeger zoveel shit hebben gepakt dat ze vrijwel onvruchtbaar zijn. gewoon hard trainen,goed en veel eten, potje creatine , wat extra eiwtten(als aanvulling op je voeding)en een goeie multivitamine. de aanhouder wint.!!
Mooi vooroordelen meneer de vetklep met een face tattoo en een mottige tribal Er is 0,0 waar van jouw post als jouw vriendjes wel rond neukten hadden ze het zonder aas ook wel gedaan onvruchtbaar door aas is ook bullshit en acne hadden ze op voorhand al en is gewoon verergert En een fake lichaam wat is het dan plastic? Denk dat hij dat nog liever heeft dan Op jouw te lijken ---------- Toegevoegd om 13:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ---------- Hierbij zeg ik niet dat ik t's dbol only aanraad of wat hij ook wil doen



Waar jij over praat zijn beachboys geen bodybuilders steek het dan ook niet op de AaS

---------- Toegevoegd om 14:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:58 ----------

als iedereen een ander in zijn waarde laat, komen we al een heel eind.
leven en laten leven.!

Dit was een comment van jouw is wel het tegenovergestelde van wat je hier zegt denk je niet
 
was ik vergeten, om hem ook nog te waarschuwen voor mensen die het allemaal maar goed praten.
je bent een duidelijk geval van to much juice.!!
die grote bek bewijst dat ook wel, al maak ik me daar niet zo heel druk om, is wel heel makkkelijk van achter je computertje.
heb dit al vaker meegemaakt,maar als ik degene met de grote bek op straat tegen kom durven ze me nog niet aan te kijken

klopt ik laat meestal ieder en ze waarde, maar ik erger me kapot aan mensen zoals jou.
die de easy way pakken, en niet de hard way, vervolgens een profiel foto hebben van kijk mij is breed zijn.!!!
gewoon een sissy man..

opgeblazen vocht kop.!!
 
Mooi vooroordelen meneer de vetklep met een face tattoo en een mottige tribal Er is 0,0 waar van jouw post als jouw vriendjes wel rond neukten hadden ze het zonder aas ook wel gedaan onvruchtbaar door aas is ook bullshit en acne hadden ze op voorhand al en is gewoon verergert En een fake lichaam wat is het dan plastic? Denk dat hij dat nog liever heeft dan Op jouw te lijken ---------- Toegevoegd om 13:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ---------- Hierbij zeg ik niet dat ik t's dbol only aanraad of wat hij ook wil doen



Waar jij over praat zijn beachboys geen bodybuilders steek het dan ook niet op de AaS

---------- Toegevoegd om 14:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:58 ----------

als iedereen een ander in zijn waarde laat, komen we al een heel eind.
leven en laten leven.!

Dit was een comment van jouw is wel het tegenovergestelde van wat je hier zegt denk je niet

Lol, over internethero's gesproken.

Ps, heb net je logje eens gelezen, je trainingen bevestigen Tribal zn verhaal, man man waar ben je mee bezig als je jezelf compleet plat prikt en minder bankt en deadlift dan de gemiddeld fanatiek trainende vrouw?
 
je voeding en training niet in orde hebben is niet echt een goede reden om aan de anabole steroiden te gaan he
 
kuren in het betaald voetbal haha


:roflol:


haha

:roflol:


doe godverdomme toch eens normaal en schop tegen die bal aan
 
750mg test e EW1-20
400mg deca EW1-20
300mg NPP week 1-6
200 mast e
aromasin 10 mg ED
6iu HGH ED
het is een blast btw.
Dosering kan verhoogt worden tijdens de kuur hangt ervan af hoe de progressie gaat vanaf morgen ga ik ook proberen elke dag men training te posten die ook veel afwisselt momenteel bezig met wat minder reps zwaarder gewicht 5-10 reps meestal. Morgen rug + biceps training word gepost morgenmiddag train 7 op 7 als er geen complicaties zijn

valt wel mee toch??? haha vanavond wou die z'n last injecteren, WTF !!!
rond neuke zal bij jou niet t geval zijn nee, balletjes als pinda's en een pikkie dat je niet omhoog krijgt.
zou me kapot schamen als je met zo'n kuur en zo'n plastic lichaam je max 6 tot 8 reps maakt op de bench met 80 kg.
en misschien kan je na je lats injectie wel 3 x120 deadliften ipv 2 reps

youre workout is my warm up.

PUSSY!!!

---------- Toegevoegd om 13:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:51 ----------

je voeding en training niet in orde hebben is niet echt een goede reden om aan de anabole steroiden te gaan he

juist,.!!
jammer genoeg zie ik al gastjes van 17 die al aan de juice zitten omdat ze niet vooruit gaan na een half jaar trainen..
 
Goed topic

Even alle agressie over en weer daargelaten, staat dit niet in de verkeerde sectie
 
Goed topic Even alle agressie over en weer daargelaten, staat dit niet in de verkeerde sectie

Voetbal, powerliften. Redelijk hetzelfde lijkt me.
 
750mg test e EW1-20 400mg deca EW1-20 300mg NPP week 1-6 200 mast e aromasin 10 mg ED 6iu HGH ED het is een blast btw. Dosering kan verhoogt worden tijdens de kuur hangt ervan af hoe de progressie gaat vanaf morgen ga ik ook proberen elke dag men training te posten die ook veel afwisselt momenteel bezig met wat minder reps zwaarder gewicht 5-10 reps meestal. Morgen rug + biceps training word gepost morgenmiddag train 7 op 7 als er geen complicaties zijn valt wel mee toch??? haha vanavond wou die z'n last injecteren, WTF !!! rond neuke zal bij jou niet t geval zijn nee, balletjes als pinda's en een pikkie dat je niet omhoog krijgt. zou me kapot schamen als je met zo'n kuur en zo'n plastic lichaam je max 6 tot 8 reps maakt op de bench met 80 kg. en misschien kan je na je lats injectie wel 3 x120 deadliften ipv 2 reps youre workout is my warm up. PUSSY!!! ---------- Toegevoegd om 13:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:51 ---------- juist,.!! jammer genoeg zie ik al gastjes van 17 die al aan de juice zitten omdat ze niet vooruit gaan na een half jaar trainen..
Ik wil wel eens weten of je in het echt een grote bek durft hebben ben wel wat jaren jonger met hetzelfde gewicht en de helft van jouw vetpercentage Heeft je vriendin achter je rug geneukt met een bodybuilder ben je daarom mad? Of je bent een van de velen die bang zijn van spuitjes En lats injecteren is iets wat normaal is als je dat niet snaptmoet je hier niet posten Liever een vochtkop dan een vetkop Waarschijnlijk is je lulletje zo klein dat je bang hebt dat het krimpt Met aas Hopeloos geval jij verneukt je lichaam meer met je marginale tribals ,probeer je je vet te verbergen? ---------- Toegevoegd om 17:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:50 ---------- Test is op 1 gram en neem hcg Voor men balletjes vind je vriendin leuk schat
 
Laatst bewerkt:
Ik wil wel eens weten of je in het echt een grote bek durft hebben ben wel wat jaren jonger met hetzelfde gewicht en de helft van jouw vetpercentage Heeft je vriendin achter je rug geneukt met een bodybuilder ben je daarom mad? Of je bent een van de velen die bang zijn van spuitjes En lats injecteren is iets wat normaal is als je dat niet snaptmoet je hier niet posten Liever een vochtkop dan een vetkop Waarschijnlijk is je lulletje zo klein dat je bang hebt dat het krimpt Met aas Hopeloos geval jij verneukt je lichaam meer met je marginale tribals ,probeer je je vet te verbergen? ---------- Toegevoegd om 17:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:50 ---------- Test is op 1 gram en neem hcg Voor men balletjes vind je vriendin leuk schat

Ik vind je bijna aandoenlijk worden, arme ziel..:o
 
Als voetbalt hoef je in elk geval geen benen te trainen, wel zo makkelijk. Kan je die tijd gebruiken om te vreten als een malle!
 
of je leest je gewoon eens een keertje in...
 
Back
Naar boven