Fitness Seller

Dianabol vermoeid

Bezoekers in dit topic

dropshot

Novice
Lid geworden
7 mei 2019
Berichten
10
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
70kg
Beste ,
Gebruik nu 15 dagen 40mg, krachttoename niet veel van te merken en eerder overdag vermoeid/energieloos. Libido is ook minder dan voordien. Iemand ook deze ervaring of geef ik het nog wat tijd ? Sinds start 1kg bijgekomen .
 
Je dianabol is fake als fuck.
 
Op dianabol zou je al na een paar dagen toch minimaal 1-2kg vocht bij moeten zijn gekomen, vermoedelijk heb je wat anders dan dianabol te pakken.
 
1a2 kg kan kloppen ook eerste dagen beetje hoofdpijn gehad en weinig honger... maar momenteel wat lusteloos en weinig energie . Verdeel ze per dag per tablet 1x4uur .
 
1a2 kg kan kloppen ook eerste dagen beetje hoofdpijn gehad en weinig honger... maar momenteel wat lusteloos en weinig energie . Verdeel ze per dag per tablet 1x4uur .

Of te wel je eet niet goed en drinkt te weinig
 
Niet verdelen gewoon sochtends 40mg nemen.
 
1a2 kg kan kloppen ook eerste dagen beetje hoofdpijn gehad en weinig honger... maar momenteel wat lusteloos en weinig energie . Verdeel ze per dag per tablet 1x4uur .
Een maatje van me krijgt zo’n last van zijn spijsvertering van orals (oxy in zijn geval) dat hij ook allerlei klachten krijgt.
 
hoeveel carbs eet je per dag?
drink je inderdaad genoeg water?
 
Een maatje van me krijgt zo’n last van zijn spijsvertering van orals (oxy in zijn geval) dat hij ook allerlei klachten krijgt.

Heb ik ook. Van anavar ga ik me al ziek voelen. Boeren, scheten, maagzuur, misselijkheid, maagpijn en gewoon overall een lamlendig en fucked up gevoel.
 
Stoppen met kuren.
 
Op dianabol zou je al na een paar dagen toch minimaal 1-2kg vocht bij moeten zijn gekomen, vermoedelijk heb je wat anders dan dianabol te pakken.
lijkt eerlijk gezegd op de symptomen die je kan hebben bij teveel turina , mogelijk een mislabel .
 
Back
Naar boven