XXL Nutrition

Dianabol voor eetlust (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic


“He believes newbie gains last about 1 year and result in a 2-pound muscle gain per month”


“But that’s beside the point. Their claim is that a newbie would be lucky to gain 8–9 pounds of muscle during their first three months of lifting. If we look at the research, that’s not quite the case:

  • This study on beginners found that guys were able to gain 9 pounds of muscle during their first 8 weeks of working out.
  • In this study, a group of untrained beginners were able to gain an average of 12 pounds of muscle during their first 10 weeks of working out.
  • In another study, beginners were able to gain 15 pounds of muscle during their first 12 weeks of lifting weights.
The average beginner in these studies is gaining more than a pound of lean mass per week for several months in a row. This clearly shows that it’s not only possible to gain muscle at an extremely rapid rate, but that by implementing certain training and dietary interventions, we can reliably produce these rapid rates of muscle growth in the average beginner.”


“How fast do beginners gain muscle?​

With just a few years of consistent training, you can gain 20–40 pounds (9–18 kg) of muscle, which would be a dramatic physique change for virtually anyone beginning a resistance training program. Gaining muscle takes time and is limited to 0.5–2 pounds (0.25–0.9 kg) per month”

Hoeveel moet ik er nog posten? Ik donder ook gewoon op uit dit topic is toch oude koek heb mn advies al gekregen van de gasten die wel normaal zijn op dit forum, alleen nog maar post inflaters te vinden hier..
 
Jeetje wat ben je een jankerd man.

Je hebt totaal geen idee van wat pure spiermassa is.
20 kg spiermassa is fucking, fucking, fucking veel.
Dan kan je wel gaan lopen stampvoeten maar het is nou eenmaal zo.
Ik heb in al mijn trainingsjaren nog niet eens 20 kg aan spiermassa gepakt.

Goed, dat jij wat meer aankomt dan de gemiddele persoon wil ik best geloven wanneer je begint met 25 kg onder je lengte..
Kijk eindelijk iets waarmee ik het eens ben. Tuurlijk heb ik fking veel gegained als je begint als holocaust overlever aan de ritalin… en wat ik zei als ik die basic fit klote dingen mag geloven klopte mn +-15kg, zo niet zou je er misschien 12 van kunnen maken weet ik veel. Ik weet alleen dat ik al mijn lifts letterlijk verdubbel heb sinds ik begonnen ben met trainen. Je gaat niet naar 100kg reppen op de bench, 200kg deadliften met 6kg spiermassa over je gehele lijf verspreid met 197cm beginnend van 73kg. Of liegen de platen ook over hun gewicht zoals geopperd werd?
 
Kijk eindelijk iets waarmee ik het eens ben. Tuurlijk heb ik fking veel gegained als je begint als holocaust overlever aan de ritalin… en wat ik zei als ik die basic fit klote dingen mag geloven klopte mn +-15kg, zo niet zou je er misschien 12 van kunnen maken weet ik veel. Ik weet alleen dat ik al mijn lifts letterlijk verdubbel heb sinds ik begonnen ben met trainen. Je gaat niet naar 100kg reppen op de bench, 200kg deadliften met 6kg spiermassa over je gehele lijf verspreid met 197cm beginnend van 73kg. Of liegen de platen ook over hun gewicht zoals geopperd werd?
Zijn punt is gewoon dat je geen 20kg pure spiermassa hebt aangemaakt, that's it
De studies zijn ook niet hoogwaardig die je hebt gepost
 
Jeetje dude! Het is al goed hoor! :roflol:
 
Zijn punt is gewoon dat je geen 20kg pure spiermassa hebt aangemaakt, that's it
15kg ging het over in het eerste jaar, 2% vet erbij zou op +-80kg 1.6kg zijn 15-1.6=13.4kg spier, ik link net 4 artikels die zeggen dat dit haalbaar is. Sorry dat ik eerder mezelf en al deze studies/artikels geloof dan een random dude op een bodybuild forum..
 
Jeetje dude! Het is al goed hoor! :roflol:
Ik zei het, heb kort lontje met 500mg test, Ik ga gewoon stuk dat die opmerking van “bullshit dat je 15kg aankomt” opeens random off topic wordt gepost.. eind goed al goed i guess
 
Deze studies zijn net zo hoogwaardig als nieuws van speld.nl
Kom met een studie die jij goed vind die zegt dat wat ik zeg onmogelijk is dan? Ik wacht wel.
 
Ik geloof wel dat je 15kg spiermassa bent aangekomen , maar vermoed dat die bij je nek erbij zijn gekomen want je hebt een aardig dikke nek.

Iedereen heeft weleens een foute aanname, maar die van jou kan ik echt nergens plaatsen
Neem mensen hun adviezen gewoon is aan, niks mis mee om je trots opzij te zetten,dat siert iemand alleen maar
 
Ben 3 jaar depressief geweest door het overmatig slikken van ADD-medicatie (mocht de medicatie maar 1 jaar slikken maar ze lieten me het rustig 4 jaar slikken), sinds die periode raak ik geen medicijn meer aan (ook geen paracetamols etc)
Tering troep, sowieso kappen met die zooi
Ik at 1 boterham per dag en 1x avond eten door die medicatie, dat spul fucked je eetlust echt bizar op
Weet niet hoe oud je bent maar op een bepaalde leeftijd groei je wel uit je ADD/ADHD, althans dat had ik wel
Precies die. 7 jaar aangezeten voor ADHD.
 
Ik geloof wel dat je 15kg spiermassa bent aangekomen , maar vermoed dat die bij je nek erbij zijn gekomen want je hebt een aardig dikke nek.

Iedereen heeft weleens een foute aanname, maar die van jou kan ik echt nergens plaatsen
Neem mensen hun adviezen gewoon is aan, niks mis mee om je trots opzij te zetten,dat siert iemand alleen maar
Sowieso man ben hier om te leren. Maar wat leer ik van “ik geloof niet dat je stats echt zijn” op een topic dat helemaal niet over stats gaat maar over eetlust opwekken/vergroten bij slechte eters.
 
Fucked echt je gains die ritalin, kreeg niet meer dan 3000kcal door mn keel met die shit

Ritalin of Concerta liet me nog net me middageten eten en avondeten en slapen ging fuckedup. Stop met die bullshit per direct, het zit tussen je oren. Emoties en alles waren ook anders door die zooi.
 
Sowieso man ben hier om te leren. Maar wat leer ik van “ik geloof niet dat je stats echt zijn” op een topic dat helemaal niet over stats gaat maar over eetlust opwekken/vergroten bij slechte eters.

Heb je niets geleerd van onze discussie?
Iets met niet zo aanstellen?
 
In afwachting op voor/na fotos om dit topic wat beeld materiaal te geven. 😃
 
Ritalin of Concerta liet me nog net me middageten eten en avondeten en slapen ging fuckedup. Stop met die bullshit per direct, het zit tussen je oren. Emoties en alles waren ook anders door die zooi.
100% man ben ook lekker gestopt met die zooi, was enige moment dat ik 2 maandjes zo goed als stil stond met progressie. Die zooi fokte zo erg met eetlust maar slikte t al 7 jaar, wist niet beter.

Fking dom uiteindelijk dat ik niet meteen toen ik begon met gymmen stopte met die troep
 
Heb je niets geleerd van onze discussie?
Iets met niet zo aanstellen?
Enige dat ik geleerd heb is minder worden vuil maken aan kamertemperatuur iq discussies…
 
In afwachting op voor/na fotos om dit topic wat beeld materiaal te geven. 😃
Haha tjaa zit nu 2 weken in mn 500mg test cyp kuurtje, heb daar topic over begonnen zal daar zodra er wat mooie resultaten zijn wat before/afters posten
 
Enige dat ik geleerd heb is minder worden vuil maken aan kamertemperatuur iq discussies…

Zoals een discussie over dianabol voor eetlust?

Happy Eddie Murphy GIF by Laff
 
Haha tjaa zit nu 2 weken in mn 500mg test cyp kuurtje, heb daar topic over begonnen zal daar zodra er wat mooie resultaten zijn wat before/afters posten
20kg spiermassa in 2 jaar tijd is wel wat matig, maar foto wel waard om eventueel te zien of we die 20Kg spiermassa kunnen plaatsen
 
Back
Naar boven