Fitness Seller

DIANABOL vs WINSTROL (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bvo78

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
6 mei 2007
Berichten
1.320
Waardering
0
ik zat er aan te denken om toch eens een kuurtje te beginnen,
me doel ik eigelijk toch wel massa aan te komen!!!

dianabol is wel massa maar ook veel vocht
winstrol meer hardheid en spierdefenitie

welke kan ik dan het beste pakken als eerste kuur, of allebij tegelijk, meschien wat zwaar voor me lever

ik zat zelf te denken aan een kuurtje van 7 weken, en vanaf week 6 nolvadex als het nodig is

mijn stats 76,5 kg bij 185 cm en 10%bf

wat zouden de goede hoeveel heiden zijn??
40MG PER DAG,

nou hebben ze mij blijkbaar verkeerd geinformeert over Nolvadex,is voor de gyno en geen levereiniger wat ze tegen me vertelt hebben
wat is dan wel een lever reiniger voor na de kuur, of is dat niet nodig bij dianabol of winstrol
 
Laatst bewerkt:
Lees even wat rond hier op het forum en bent al een stuk wijzer.50mg dianabol is imo overkill.50mg winstrol wordt wel eens gedaan maar met jou stats zou 40mg voldoende zijn.
Succes!
 
Lees even wat rond hier op het forum en bent al een stuk wijzer.50mg dianabol is imo overkill.50mg winstrol wordt wel eens gedaan maar met jou stats zou 40mg voldoende zijn.
Succes!

ik heb al veel gekeken en idd, de meesten zeggen 40mg, dan kan ik me het beste op de 40mg houden??
 
je moet je niet zo focussen op een vaste dosis. begin gewoon met 20mg en bouw rustig aan op over een aantal dagen (nu gaan er velen roepen dat dit achterhaalt is; lorre lorre).
maar rustig je lichaam laten wennen aan de shizzle is niets mis mee (denk ook aan je bloeddruk). en als dan blijkt dat je bv op 30mg al hard gaat, waarom zou je dan verhogen?
 
ik zou eerst gaan eten, want je gaat me niet vertellen dat je met jou stats veel van voeding en training kent...
 
dude waarom gain je niet ff nog natural je stats zijn niet eg impressive.

volgens mij heb je niet veel verstand van as als je nolvadex een lever reiniger noemt

als je tog wilt kuren ga aan de spuit

ten laatste wil je tog oral nemen zou ik voor dbol only gaan @ 30 mg voor 6 weken
 
Dianabol only zou je wel veel vocht vasthouden.
aan het einde van de kuur mag je hopen of je nog wat gewonnen hebt,
 
Geen van beiden... Maar goed, probeer eerst je lange en korte termijn doelen te bepalen. Daarna kunnen we je verder helpen.
 
met 30mg dboll kun je ook wel groeien, maar vindt het altijd zonder
dboll only, je bent een groot gedeelte zo weer kwijt.

En als je toch wilt kuren ga dan zoals Ciko aangeeft aan de spuit, maar dat is
natuurlijk persoonlijk :D

Mvg
 
Back
Naar boven