XXL Nutrition

Dianabol zwaar kut voelen na paar uur niet eten?

Bezoekers in dit topic

k0rsakoff

Cool Novice
Lid geworden
13 dec 2014
Berichten
49
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
Ik ben nu 8 dagen bezig met mijn kuur:

1-10: 500mg test-e (golden gear)
1-4: 40mg dianabol (EPL)
13-16: nolvadex 20mg

Nu had ik van de week een uur of 4 5 niet gegeten en begon me echt zwaar kut te voelen, trillen, zweethanden, moest echt snel naar de supermarkt wat te eten halen.

Hebben hier meer mensen last van? Merk ook wel als ik sochtends wakker word dat ik echt snak naar eten. Ben in mn eerste week 4.5 kg aangekomen
 
Laatst bewerkt:
Ik ben nu 8 dagen bezig met mijn kuur: 1-10: 500mg test-e (golden gear) 1-4: 40mg dianabol (EPL) 10-14: nolvadex 20mg Nu had ik van de week een uur of 4 5 niet gegeten en begon me echt zwaar kut te voelen, trillen, zweethanden, moest echt snel naar de supermarkt wat te eten halen. Hebben hier meer mensen last van? Merk ook wel als ik sochtends wakker word dat ik echt snak naar eten. Ben in mn eerste week 4.5 kg aangekomen
en waarom eet je 4,5u niet ?hoe ziet je voeding eruit ?
 
Gebeurt normaal niet, maar kwam door mijn werk. Geen pauze = niet eten als je in een magazijn met vers houd producten werkt
 
Ik ben nu 8 dagen bezig met mijn kuur:

1-10: 500mg test-e (golden gear)
1-4: 40mg dianabol (EPL)
10-14: nolvadex 20mg

Nu had ik van de week een uur of 4 5 niet gegeten en begon me echt zwaar kut te voelen, trillen, zweethanden, moest echt snel naar de supermarkt wat te eten halen.

Hebben hier meer mensen last van? Merk ook wel als ik sochtends wakker word dat ik echt snak naar eten. Ben in mn eerste week 4.5 kg aangekomen



Hoeveel kcal eet je? Ik heb hier zelfs op zero carb dagen geen last van.
Om je ff verder te helpen.
Je moet je nakuur pas in week 12 beginnen.
 
Als het niet lukt met eten kwa pauze. Kan je altijd overwegen alles in de blender te doen. Rijst, groente en kip en dat op drinken.
 
Ook dat mag niet, ze zijn er behoorlijk streng op omdat ze eerder al.problemen met muizen gehad hebben. Ik zit rond de 3200 kcal maar zelfs nu heb ik nog wel eens honger

---------- Toegevoegd om 10:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:17 ----------

En ja sorry tuurlijk de nakuur op week 12, foutje
 
Nee, nakuur dus week 13 tm 16. 2 weken na laatste inject.
 
Ook dat mag niet, ze zijn er behoorlijk streng op omdat ze eerder al.problemen met muizen gehad hebben. Ik zit rond de 3200 kcal maar zelfs nu heb ik nog wel eens honger ---------- Toegevoegd om 10:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:17 ---------- En ja sorry tuurlijk de nakuur op week 12, foutje

Ga naar de WC
Drink een maaltijdshake

Waar gaat het naartoe in de wereld van tegenwoordig waar het werk>eten is ???
 
Normaalgesproken om de 2 uur pauze maar door drukte moest ik een pauze overslaan.

---------- Toegevoegd om 12:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:50 ----------

En helium, ik heb eigenlijk geen mogelijkheid om iets mee naar binnen te nemen
 
Normaalgesproken om de 2 uur pauze maar door drukte moest ik een pauze overslaan. ---------- Toegevoegd om 12:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:50 ---------- En helium, ik heb eigenlijk geen mogelijkheid om iets mee naar binnen te nemen
protein reep in je anus verstoppen
 
Ik ben zelf veel op de werkvloer in productie en daar mag ook niet gegeten en gedronken worden. Ik heb altijd wel een zakje noten in mijn broekzak. Soms gewoon ook los in mijn broekzak.
 
Bij ons zijn er ook mensen die producten jatten uit het magazijn en in de wc snel op eten, vandaar dat ze zo goed op letten.
 
Ik ben nu 8 dagen bezig met mijn kuur:

1-10: 500mg test-e (golden gear)
1-4: 40mg dianabol (EPL)
13-16: nolvadex 20mg

Nu had ik van de week een uur of 4 5 niet gegeten en begon me echt zwaar kut te voelen, trillen, zweethanden, moest echt snel naar de supermarkt wat te eten halen.

Hebben hier meer mensen last van? Merk ook wel als ik sochtends wakker word dat ik echt snak naar eten. Ben in mn eerste week 4.5 kg aangekomen

8 dagen bezig 4.5 KG AANGEKOMEN en je kunt moeilijk eten ?? 4.5 kg vocht aangekomen deze kuur gaat je weinig brengen imo zeker als je niet kunt eten
 
Als je goed leest eet ik normaal wel om de 2 uur, maar moest ik door drukte deze keer een pauze overslaan

---------- Toegevoegd om 16:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:12 ----------

Anders moet je mn kuurlog maar in de gaten houden staan meer info in
 
Is gewoon een suikerdipje. Heb ik ook weleens.. Proberen toch iets bij de hand te houden qua energy.
 
Als ik om de 2 uur niet eet word ik echt onwijs misselijk, dus gewoon goed eten inderdaad en soms doorbijten!
 
Back
Naar boven