Fitness Seller

Dianabol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sunstream

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
24 jul 2007
Berichten
9
Waardering
0
Hallo heb 300 tabs Dianabol gekocht methadieone 10 mg. Heb mijn wijfels of ze wel echt zijn ben nu 3 weken op weg met de kuur maar ben nog niet aangekomen en mijn kracht is ook nog niet echt toe genomen.

Ik heb een paar foto's


Gr Patrick

19022009751.jpg


19022009752.jpg


19022009753.jpg


19022009754.jpg
 
worden niet nagemaakt, dus moet normaal werken...
wat is je dagelijkse dosering?
 
3weken op 50mg moet je zeker al lang voelen hoor, voel je dat totaal niks? geen gewicht(vocht) bijgekomen, geen kracht niks?
meeste gaan al goed op 30mg per dag
 
Spul is goed. Als je hier niet op knalt is je training/voeding niet in orde.
 
Ik moet zeggen toen ik een tijdje geleden dianabol van EPL probeerde ik een stuk minder merkte dan HG Naposim.
Ik heb toen ook besloten om alleen nog Naposim te nemen.

Vraag me niet waarom, maar ik voelde me niet prettig bij EPL dianabol.
Grondstoffen verschillen op een paar kleine details en dat zou bij sommige personen dan toch een ander resultaat op kunnen leveren.
 
Als antwoord op je vraag of deze echt of nep is....het is echt.
Welicht ga je niet goed op dboll, en zijn er betere middelen voor jou.
 
Spul is echt, en ik ken ook paar gasten die niet op dboll reageren.(zoals HG als UG)
Tja is per persoon verschillend.
suc6 iig
 
Spul is echt, en ik ken ook paar gasten die niet op dboll reageren.(zoals HG als UG)
Tja is per persoon verschillend.
suc6 iig

Volgens mij moet iedereen wel wat merken als het goede dianabol is.
Lijkt me sterk dat er mensen zijn die van 50 mg per dag niks voelen als de kwaliteit goed is.
Misschien ga je er niet hard op maar er moet wel degelijk wat merkbaar zijn van zo'n dossering. Op zijn minst vocht en meer pomp.
 
Volgens mij moet iedereen wel wat merken als het goede dianabol is.
Lijkt me sterk dat er mensen zijn die van 50 mg per dag niks voelen als de kwaliteit goed is.
Misschien ga je er niet hard op maar er moet wel degelijk wat merkbaar zijn van zo'n dossering. Op zijn minst vocht en meer pomp.

helemaal mee eens

ken ook jongens die op good old naposim binnen 3 weken een plofkop hebben en een kracht van een beer.

maar epl ......
 
op beide niets? beide nep dus? Of klopt jouw voeding gewoon niet?
 
50 mg 3 wkn lang en niks gemerkt hmmmm.... echt of nep :rolleyes:


Volgens mij moet je 2 frikadellen....toevoegen aan je voedingsschemadan gaat t werken........try it out and u will see!
 
Zelfs als je alleen chips en cola binnenkrijgt moet je nog verschil merken na 3 weken.
 
ik heb deze ook gehad de eerste 3 weken van m'n kuur...had er na 2 weken al 8kg aan zitten...
weet niet of het dezelfde batch is natuurlijk...bij mij werkte ze mischien 'n btje te goed...kreeg 'n plof kop van hier tot tokio...ben er dan ook snel mee gestopt ondakt dat ik van plan was 5weken door te gaan...en kreeg veel meer kracht!
 
Ja ik bedoel ik heb wel iets meer kracht gekregen maar kwa kilo's ben ik nog niet eens aangekomen. Aan mijn hoofd is ook helemaal niks te zien kwa vocht enzo dat is toch vreemd na 3 weken. Ik wil ook wel voor injects gaan maar daar wil ik me eerst goed over laten informeren en ik wil dan ook een perfecte kuur hebben. maar daar zal me wel iemand mee moeten helpen.
 
deze doe ik...
1-12 500mg test e.w.
1-10 400mg deca e.w.
1-3/4 50mg dianabol e.d.

15-18 20mg nolva e.d.
pregneyl als het nodig is 500iu e.w.
 
Back
Naar boven