Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Waarschijnlijk omdat hij hard op weg is n badmuts te worden...
En hij dboll wil gaan nemen maar bang is dat dit die laatste haren ook voor goed zal laten doen verdwijnen!!!
Als kaalheid in je genen zit en je absoluut niet kaal wil worden kan je volgens mij beter nooit kuren, want na 1 keer kuren zullen wel niet je haren allemaal weg zijn maar het blijft niet bij 1 keer.
Geen idee of bv Finasteride daadwerkelijk goed genoeg werkt als je bijvoorbeeld 10+ kuurtjes doet (?)
Ik was aan het overwegen het in mn volgende kuur mee te pakken..
En kaalheid zit in de fam. Haha mn broer en pa zijn allebei flink kalend, ik heb gelukkig nog nergens last van en dat wil ik graag zo houden!
Volgens mij Dianabol i.c.m. finasteride wel veilig voor je haren?! aangezien dianabol geen DHT steroide is?
Daarbij denk ik anders voor jou aan Anavar. Anavar is erg zwak qua bijwerkingen (Dit in tegenstelling tot winstrol) ook al is Anavar een DHT variant denk ik niet dat dit kwaad kan. Ik heb wel eens gelezen dat haaruitval d.m.v anabolen zich alleen manifesteert bij de slapen?
Finasteride doet alleen iets wanneer de steroide omzet naar 'n DHT variant door 5a-reductase, finasteride remt namelijk 5a-reductase. Gezien dianabol er vrij weinig mee doet, is het vrij zinloos om er finasteride bij te nemen.