- Waardering
- 2.214
- Lengte
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 1%
Bro science at its peakDit is mij aangeraden door iemand die al meerdere kuren heeft gehad en aangezien ik vast loop op de groei
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bro science at its peakDit is mij aangeraden door iemand die al meerdere kuren heeft gehad en aangezien ik vast loop op de groei
Je loopt vast op 71kg bw / 20% bf en gaat daarom anabolen gebruiken doordat iemand dit aanraad.Dit is mij aangeraden door iemand die al meerdere kuren heeft gehad en aangezien ik vast loop op de groei
Beter op voeding letten en volhouden. Discipline start is waar motivatie stopt.Dit is mij aangeraden door iemand die al meerdere kuren heeft gehad en aangezien ik vast loop op de groei
Foto van je huidige fysiek? Waarschijnlijk kun je beter wachten met kuren om de redenen die hierboven staan. Of men het nu mooi formuleerd of het als een botte boer brengt doet niets af aan de waarheid van de boodschap.
Vanwaar die vraag
Jij vraagt om Dianabol advies en zij om Winstroladvies, beide nieuwe leden en gisteravond
Bij deze dan: het is slecht advies.Dit is mij aangeraden door iemand die al meerdere kuren heeft gehad en aangezien ik vast loop op de groei
Scherp. Maar dat is juistJij vraagt om Dianabol advies en zij om Winstroladvies, beide nieuwe leden en gisteravond
Wat is jou advies
Ik heb de dianabol met clomid en nolvadex al. Mischien heb je voor mij een schema.Als je toch wilt kuren met tabs pak je 40mg winstrol ed voor 6 weken, geen nakuur nodig
Luister: dit komt misschien hard aan, maar ben je nu echt zo dom dat je niet begrijpt dat je beter geen dianabol kunt nemen ?Ik heb de dianabol met clomid en nolvadex al. Mischien heb je voor mij een schema.
Lekker naturel doorgaan. Korte cut om dat laatste spek weg te krijgen en dan leanbulken. Hard trainen op basis van een goed schema en een voedingsschema opstellen. Het goede begin is er iig, succes!
Oké bedankt en wat als er bijwerkingen komen. Heb er clomid en nolvadex bij.50mg per dag tot t op is en echt zoveel mogelijk erbij eten.
genees je vanzelf
112 bellenOké bedankt en wat als er bijwerkingen komen. Heb er clomid en nolvadex bij.
Ga goed leren eten en trainen
Ja en dan vragen naar brandweer of ambulance?