XXL Nutrition

Dianabol

Bezoekers in dit topic

Dit is mij aangeraden door iemand die al meerdere kuren heeft gehad en aangezien ik vast loop op de groei
Je loopt vast op 71kg bw / 20% bf en gaat daarom anabolen gebruiken doordat iemand dit aanraad.

Wellicht doe je er verstandig aan om eerst leren te cutten en vanaf een leaner punt een bulk te beginnen zodat omstandigheden ideaal zijn om spiermassa te bouwen ipv dat je straks steeds dikker word. Voeding ga je nog veel winst in halen en trainen wellicht ook.
 
Dit is mij aangeraden door iemand die al meerdere kuren heeft gehad en aangezien ik vast loop op de groei
Beter op voeding letten en volhouden. Discipline start is waar motivatie stopt.
 
Foto van je huidige fysiek? Waarschijnlijk kun je beter wachten met kuren om de redenen die hierboven staan. Of men het nu mooi formuleerd of het als een botte boer brengt doet niets af aan de waarheid van de boodschap.
IMG-20230327-WA0013.jpg
 
Dit is mij aangeraden door iemand die al meerdere kuren heeft gehad en aangezien ik vast loop op de groei
Bij deze dan: het is slecht advies.
 
Als je toch wilt kuren met tabs pak je 40mg winstrol ed voor 6 weken, geen nakuur nodig
 
Met een serieus trainingsschema en een somewhat oke dieet, zelfs als je de allerslechtste genetics ter wereld hebt, is er nog genoeg natuurlijk mogelijk vanaf waar je nu bent. Je lichaam kan maar zoveel "troep" verdragen. Het is zonde om op je huidige fysiek al te beginnen met PED's. Gebruik dat PED geld desnoods voor een (online) coach die je verder kan helpen als je zelf geen zin/tijd hebt om je erin te verdiepen.
 
Ik heb de dianabol met clomid en nolvadex al. Mischien heb je voor mij een schema.
Luister: dit komt misschien hard aan, maar ben je nu echt zo dom dat je niet begrijpt dat je beter geen dianabol kunt nemen ?

Vraag advies voor je iets koopt, ipv naderhand !!
 
50mg per dag tot t op is en echt zoveel mogelijk erbij eten.
genees je vanzelf
 
Back
Naar boven