MuscleMeat

Dianabol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gast 173865

Novice
Lid geworden
23 mei 2023
Berichten
18
Waardering
3
Beste mensen

Ik zou graag willen weten wat aan te raden is bij een dianabol kuur tabs. Ik heb er clomid en nolvadex bij. Ik ben 1.80 ik weeg 71 kilo en wil wel boven de 80kg komen. Moet er bij de dianabol nolvadex/clomid bij of is dit meer een nakuur. Heeft er iemand een gepast schema voor de kuur met deze 3 producten
 
doe maar niet met jouw stats.
 
Oké dat is duidelijke taal en waarom als ik vragen mag en wat is dan de juiste stats
 
Oké dat is duidelijke taal en waarom als ik vragen mag en wat is dan de juiste stats
Doordat dianabol je niet magische gains brengt als je niet eens kunt eten
 
Nee nu helemaal niet meer. Had alleen wat informatie gewild en had verwacht dat je hier wel een btje met sirieuse/volwassen mensen zou spreken
 
Probeer eerst natuurlijk wat resultaat te boeken. Met anabolen zijn de spelregels hetzelfde en vermoed dat je voeding/training nog verre van optimaal zijn.

Indien je die pillen wel gaat gebruiken, accepteer dan ook de eventuele bijwerkingen.
 
Ik ga ze wel gebruiken en ik train 4 a 5 x per week en heb een aangepast schema wat eten betreft. Alleen zou ik willen weten wat de juiste dosis is voor dianabol met nolvadex en clomid.
 
Ik ga ze wel gebruiken en ik train 4 a 5 x per week en heb een aangepast schema wat eten betreft. Alleen zou ik willen weten wat de juiste dosis is voor dianabol met nolvadex en clomid.
Succes, komt helemaal goed 👍
 
Nee nu helemaal niet meer. Had alleen wat informatie gewild en had verwacht dat je hier wel een btje met sirieuse/volwassen mensen zou spreken
Je had ook best sirieuse reacties kunnen verwachten als je zelf ook een btje volwassen was overgekomen
 
Wil je een plofkop met hoge bloeddruk, dan zou ik ze lekker nemen. als je dat niet wilt, ga dan fatsoenlijk eten en trainen
 
Ik ben serieus.

Je stats zijn dusdanig "slecht" dat je nog gemakkelijk meer moet kunnen behalen zonder "hulp".
Dit komt door het volgende:

1 Je training is niet optimaal.
2 Je voeding is niet optimaal.
3 Je bent te ongeduldig.

Wat eet je nu en wat is je benodigdheden? kh/e/v kcal etc

Gebruik geen "hulp" omdat je niet bekwaam genoeg bent, te weinig kennis hebt en te weinig naturel behaald hebt.

Toevoeging.

Gebruik het niet, je zet je gezondheid op het spel. Het is overduidelijk dat je niet genoeg weet van roids, hoe je het moet gebruiken, wat je moet gebruiken, wat de risico's zijn, wat benodigd is om resultaten ermee te halen (niet enkel gebruiken en denken ik word groot) dit laat je ziet met je reactie's en opmerkingen.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga ze wel gebruiken en ik train 4 a 5 x per week en heb een aangepast schema wat eten betreft. Alleen zou ik willen weten wat de juiste dosis is voor dianabol met nolvadex en clomid.
uit nieuwsgierigheid, hoe ben je op dit idee gekomen om dianabol te gebruiken?
 
Beste mensen

Ik zou graag willen weten wat aan te raden is bij een dianabol kuur tabs. Ik heb er clomid en nolvadex bij. Ik ben 1.80 ik weeg 71 kilo en wil wel boven de 80kg komen. Moet er bij de dianabol nolvadex/clomid bij of is dit meer een nakuur. Heeft er iemand een gepast schema voor de kuur met deze 3 producten
Foto van je huidige fysiek? Waarschijnlijk kun je beter wachten met kuren om de redenen die hierboven staan. Of men het nu mooi formuleerd of het als een botte boer brengt doet niets af aan de waarheid van de boodschap.
 
De serieuze strekking van onze gemeenschappelijke boodschap is dus: ga eerst leren hoe je moet trainen en eten. Doe dat een paar jaar en als dat je goed afgegaan is kun je overwegen PED’s te gebruiken. Dan kun je je in de jaren dat je bezig bent met goed trainen en eten je er ook wat meer in verdiepen zodat je straks ook weet waar je aan begint.
 
IMG-20230327-WA0013.jpg
 
Back
Naar boven