Fitness Seller

Dianabol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

JuggerNaut

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 mei 2003
Berichten
3.356
Waardering
4
Toch moet ik deze thread beginnen met de klassieke zin:
"een vriend van mij wil een eerste kuur doen en.."

ff zonder gekheid. Hij is 22, 1.85 en weegt 90 kg.
Hij heeft geen zin in spuiten en wil graag een orall-kuur.
Owkee, ik ben ook van mening "bang voor de spuit, blijf er dan vanaf"

Overal lees ik dat een d-bol (naposim,Roemenie) only kuur geen zoden aan de dijk zet. Veel vocht etc..
daarom wil ik graag weten met welke andere oralls hij d-bol kan stacken, mocht ik het hem niet uit zijn hoofd gepraat krijgen.

Zelf start ik (maandag) met een Boldone/winstrol kuur.
 
Bang voor spuiten? En niet bang voor leverschade?
Als je nu vanaf het begin al enkel en alleen orals wil gebruiken dan garandeer ik je binnen de 2 jaar lever problemen.
NIEMAND kan blijven oraal kuren!
 
Bestoldschool en SQUAT ik kan jullie niets anders dan gelijk geven. Ik zal het een en ander voor hem uitprinten van dit forum. Dan zal hij het wel begrijpen . In ieder geval bedankt!!

Grtz, JuggerNaut
 
Geen dank!
Overtuig hem nu maar en je zal hem veel gezondheidsproblemen besparen! Zoder een gezonde lever ben je in bodybuilding niets.
 
..Eh, waar blijft de test-suppletie in je Boldenon/Winstrol kuur? Gebruik de Winstrol voor de laatste 4 weken en start met een frontload test gevolgd door minimaal 8 weken test/Boldenon.

Wat je vriend betreft; zo gaat het altijd. Wel willen groeien maar niet die naalden. Veel mensen willen niet geloven dat prikken 'gezonder' is dan slikken maar ja, als je slikt kun je dat nog kwijt aan je omgeving, da's nog ergens acceptabel...totdat je prikt! Da's voor de buitenwacht niet te verantwoorden! Maar toch voor de sporter veel meer voordeel. Ik hoop dat je die printjes snel krijgt en je je vriend ervan kunt overtuigen.

Groeten,

DBC01
 
Back
Naar boven