Fitness Seller

dianabol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

patser928

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
202
Waardering
0
ik was laatst aan het lezen op bodypage over hoe goed je niet wel zou moeten gaan op dianabol. klinkt wel heel erg leuk maar iedereen valt toch altijd ontzettend terug na dianabol??? wat ik hoor dan.

maar ook hadden ze daar wat leuks voor: dianabol alleen rustig afbouwen en je zou bijna niets er van kwijt raken. of na de dianabol meteen sus ofzo gebruiken.

nou ben ik eens benieuwd wat julie hiervan vinden?? en wat nu de beste manier zou zijn om veel op te bouwen met dianabol en het te behouden!!!
 
Kijk even in het logboek, daar staat mijn kuur die ik heb gedaan met dianabol only, je raakt niet alles kwijt, een heleboel zeggen van wel, maar dat is bij niet het geval.
Het enigste wat je verlies na je kuur is vocht en dat was mij mij 3 kilo, voor de rest is alles nog aanwezig.
Maar ook dit zal per persoon verschillen.

Waarom wil je dianabol gebruiken, hoe oud ben je en hoe lang train je al???
 
Week 1 & Week 2
Test. enanthate (mg/week) 1000Mg
Deca-Durabolin (mg/week) 400Mg
Dianabol (mg/dag) 40Mg
Nolvadex (mg/dag) 20Mg

Week 3 & Week 4
Test. enanthate (mg/week) 750Mg
Deca-Durabolin (mg/week) 400Mg
Dianabol (mg/dag) 30Mg
Nolvadex (mg/dag) 20Mg

Week 5 & Week 6
Test. enanthate (mg/week) 500Mg
Deca-Durabolin (mg/week) 400Mg
Dianabol (mg/dag) 20Mg
Nolvadex (mg/dag) 20Mg

Week 7
Deca-Durabolin (mg/week) 200Mg
Dianabol (mg/dag) 20Mg
Nolvadex (mg/dag) 20Mg

Week 8 & Week 9
Hcg (i.u./ week) 5000i./u.
Clomid (mg/Dag) 100mg

Week 10
Clomid (mg/Dag) 50mg



Dianabol only kuur heb je niet zo veel aan. Je komt voornamelijk vocht aan en dat verlies je na je kuur!
En je lever gaat er aan!
 
Winsten zijn voornamelijk kracht, vocht en vet. Het vocht verlies je weer, je houdt dus vet over en de krachttoename meestal ook wel. Niet bepaald de beste keus dus.
 
Dat is echt onzin, dbol zorgt voor echte spieropbouw hypotrofie of whatever its called. Maar vet en vocht komen erbij.

Grtz

Originally posted by soulreaver
Winsten zijn voornamelijk kracht, vocht en vet. Het vocht verlies je weer, je houdt dus vet over en de krachttoename meestal ook wel. Niet bepaald de beste keus dus.
 
Originally posted by Riki
Dat is echt onzin, dbol zorgt voor echte spieropbouw hypotrofie of whatever its called. Maar vet en vocht komen erbij.

Grtz


Tuurlijk wat jij wil. Heb inmiddels links en rechts zeker 8 tot 10 mensen dboll only's zien doen en afgezien van smalluser en nog 1 maat van mij werden ze alleen vetter en sterker. Ja er kwam massa bij, wel tijdelijke massa, na de kuur verdween het als sneeuw voor de zon en nu maanden later houden de meeste hooguit 2 kilo over.. De pomp is heerlijk, maar voor kwaliteitsmassa moet je geen dboll pakken. Als het jouw zoveel geld en schade aan je lever waard is.. Plus hoge bloeddruk, pijn in je kop en ga zo maar door.. dboll is geschikt om aan het begin van je massa kuur te doen totdat de test. inkickt na 3-4 weken, maar daarmee heb je het ook wel gehad. Plus dat het 17AA is, extra belasting op je lever die makkelijk vermeden kan worden door voor een injecteerbaar product te kiezen..
 
Originally posted by ccnp
Het enigste wat je verlies na je kuur is vocht en dat was mij mij 3 kilo, voor de rest is alles nog aanwezig.
Dat is een illusie, iedereen verliest spiermassa na een kuur. Of dat nu d-bol is of test, maakt niet uit.
Bij d-bol is het zo dat er veel meer winst in algemeen gewicht uit vocht en vet bestaat omdat d-bol estrogeen werkt.

De reden waarom velen toch goed zijn vooruitgegaan op d-bol (waaronder jij) is omdat ze veel te vroeg zijn begonnen met roids en dus zoiezo gemakkelijk groeien, doordat er nog veel potentieel is. Je gaat wat meer eten, je wint als snel wat gewicht doordat de koolhydraten en creatine in je spieren meer vocht aanzuigen.
Daar komt de meeste winst van d-bol van.

Een goede kuur bestaat niet enkel uit 1 soort steroide. En zeker niet uit enkel een 17 aa orale.

ps: Wat je persoonlijke winst aangaat, kan best zijn dat jij heel goed je best hebt gedaan om die te behouden, maar in de komende maanden kan het best zijn dat je nog gewicht zal verliezen. En zeker wanneer je zal gaan cutten en al de gewonnen vet en vocht van de d-bol er ook nog afgaat.
 
Originally posted by Riki
Dat is echt onzin, dbol zorgt voor echte spieropbouw hypotrofie of whatever its called. Maar vet en vocht komen erbij.

Grtz

Daarom zei hij ook 'voornamelijk'. Bijna elke steroide beïnvloed de spiergroei, daar gaat het niet eens om. Het gaat erom in welke mate een kuur voor blijvende spiermassa kan zorgen zonder dat je in een ballon veranderd die even later terug leegloopt.
 
Originally posted by patser928
ik was laatst aan het lezen op bodypage over hoe goed je niet wel zou moeten gaan op dianabol. klinkt wel heel erg leuk maar iedereen valt toch altijd ontzettend terug na dianabol??? wat ik hoor dan.

maar ook hadden ze daar wat leuks voor: dianabol alleen rustig afbouwen en je zou bijna niets er van kwijt raken. of na de dianabol meteen sus ofzo gebruiken.

nou ben ik eens benieuwd wat julie hiervan vinden?? en wat nu de beste manier zou zijn om veel op te bouwen met dianabol en het te behouden!!!
D-bol word vooral in het begin van een cycle gebruikt, het leverd goede krachtwinst, geeft je een beter gevoel over jezelf en bezorgt je metteen een aanzienlijke hoeveelheid extra kilo's, kortom het is een goed begin van een cycle.
MAAR het is geen cycle op zich, het maakt er deel van uit. Je moet iets hebben dat een langzame afgifte en afbouw heeft, een ester. En die moet je halen uit injects.
D-bol hoef je niet op of af te bouwen. Voor je lever moet je het niet doen, en voor behoud van winst heeft het ook geen zin. Voor een goede massa stack nemen we zoiezo testosteron, niet alleen omdat het enkele gezondheid verbeterende functies heeft, maar omdat het een class I steroide is die kan binden aan de AR, iets wat d-bol niet kan.
Een goede kuur is een kuur die bestaat uit producten die elkaar aanvullen en zo een harmonisch geheel vormen voor optimale winst en behoud.
Daarom kan je nooit spreken van een kuur als je spreekt over 'only'. Het werkt gewoon zo niet, je hebt andere middelen nodig. En natuurlijk is een goede nakuur en verder behoud van een goed dieet een must om resultaten vast te leggen na elke kuur.
 
De eindeloze discussie :D
 
:D De eindeloze discussie idd maar daar zijn discussie boarden voor - lering en herhaling ;)

Originally posted by admin
.... De reden waarom velen toch goed zijn vooruitgegaan op d-bol (waaronder jij) is omdat ze veel te vroeg zijn begonnen met roids en dus zoiezo gemakkelijk groeien, doordat er nog veel potentieel is ....

Ietwat te generaliserend T na een kleine 10 jaar was ik aan de beurt.
Aaah wacht even ik zie het al het woordje .... 'velen' .... is niet ....'allen'.... :D

Verders zijn mijn resultaten met d-bol only 'wereldwijd' bekend :D

Ik wil er nog 1 ding over kwijt ; ik ben van mening dat de enkeling die een blijvend resultaat met d-bol only haalt er een is die de aanleg heeft om juist alleen op deze oral blijvende progressie te boeken.

Prio 1 is dat ALLES moet kloppen in dit geval - voor de kuur -tijdens de kuur - na de kuur en nog veel belangrijker, veel later na de kuur. Alleen dan is er kans van een geslaagde 'kuur'.

Dit vergt nogal wat discipline en genetische aanleg.
Want je zal ze de kost moeten geven die ik in de voorbije 25 jaar heb zien groeien op whatever AAS om vervolgens in elkaar te sodemieteren en verder te zijn dan terug bij af.

NOTE ; ik raad niemand wat aan alleen door ondervinding zal je erachter komen wat voor jouw werkt.

Groet Smalluser :thumb:
 
Waarom wil je dianabol gebruiken, hoe oud ben je en hoe lang train je al??? [/B][/QUOTE]

ik zeg niet dat ik het nu wil gebruiken voorlopig maar omdat je er veel massa van wint wil ik het wel eens gaan gebruiken en dan wil ik wel weten waar ik aan toe ben en hoe ik er het meeste uit haal.
 
Logische, maar ook hier zie je dat een heleboel tegen een d-bol only kuurtje zijn, oke een combinatie met testosteron is altijd beter, maar goed, als je nog niet wilt spuiten, dan kun je altijd d-bol only kuurtje doen, bij mij is alles blijvend. nogsteeds ben ik mijn massa niet kwijt.
 
Originally posted by patser928
Waarom wil je dianabol gebruiken, hoe oud ben je en hoe lang train je al???

ik zeg niet dat ik het nu wil gebruiken voorlopig maar omdat je er veel massa van wint wil ik het wel eens gaan gebruiken en dan wil ik wel weten waar ik aan toe ben en hoe ik er het meeste uit haal. [/B][/QUOTE]

Ik denk toch als je nog een kuur voor serieuze massa wilt je het best een Standard Bread&Butter kuur kunt pakken
 
Ik denk toch als je nog een kuur voor serieuze massa wilt je het best een Standard Bread&Butter kuur kunt pakken [/B][/QUOTE]

ja goed, de bread&butter kuur is natuurlijk wel een goeie maar ik was meer aan het denken aan de kuur die op bodypage stond:
dianabol met deca 4weken
en dan sustanon met deca 4weken


logica van de kuur is dat je receptoren eerst vol propt met dianabol en dan overstapt op sus, hierdoor zou je weer moeten groeien en omdat je de dianabol vervangt door sus zou je niet een echte terug val moeten krijgen...
 
Zou dan kiezen voor Test Enth met d-bol :

wk 1-4/5 @30mg d-bol ED
wk1-9/10@500mg Test Enth EW

En nakuur uiteraard maar dat spreekt voor zich.

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by ccnp
Logische, maar ook hier zie je dat een heleboel tegen een d-bol only kuurtje zijn...
Misschien omdat er hier mensen zijn die jaren ervaring hebben en weten waarover ze spreken?
Ik heb namelijk nog nooit een ervaren gebruiker d-bol only zien gebruiken.. zegt je dat niets?
Maar je zal het ooit nog wel inzien... hopelijk
 
Originally posted by patser928
ja goed, de bread&butter kuur is natuurlijk wel een goeie maar ik was meer aan het denken aan de kuur die op bodypage stond:
dianabol met deca 4weken
en dan sustanon met deca 4weken
Sustanon is geen goede keuze, verder als je in week 4 pas gaat injecteren dan begint het te werken wanneer je kuur afgelopen is. Dan liever smalluser ze voorbeeld.
 
Originally posted by smalluser
:D De eindeloze discussie idd maar daar zijn discussie boarden voor - lering en herhaling ;)
En het d-bol only idee bij de beginner zal helaas altijd blijven bestaan...
 
Back
Naar boven