Fitness Seller

dianabol

Bezoekers in dit topic

Originally posted by admin
.... En het d-bol only idee bij de beginner zal helaas altijd blijven bestaan ....

Ja idd en er zullen enkele 'getalenteerde' zijn die er rendement uit halen ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
Missch ietst van

Wk 1-4: D-boll 35 mg
Test enth. week 1-10: 500 mg
Equipose: week 1-10: 200-400 mg

nakuren nolva, kom weer op de standard B&B cycle neer maar is wel een deftige kuur
 
ja, wat is het nou? 200 of 400 EQ? Of wat anders? Hier kan je alle kanten mee op bro.

Ik zou zelf de D-Boll wk 1-3 doen. En de test 750mg en de EQ 400 of 500mg.
 
Originally posted by StillStrong

Misschien omdat er hier mensen zijn die jaren ervaring hebben en weten waarover ze spreken?
Ik heb namelijk nog nooit een ervaren gebruiker d-bol only zien gebruiken.. zegt je dat niets?
Maar je zal het ooit nog wel inzien... hopelijk

veel mensen hebben het hier opeens over dianabol only kuur maar ik weet wel dat het geen goeie keus is.....en ik heb het hier daar ook helemaal niet over maar over het " goed gebruiken van dianabol" en er dus iets fasoendelijk van over houden.

en volgens de bodypage is dat " als je een dianabol only kuur zou doen" het rustig afbouwen van de dosis.

en als je het zou stacken over laten gaan op een test.

verder zei iemand hier (las ik net) dat je als je in de 4 of 5de week een test zou pakken zoals sustanon je hier pas van zou groeien als de kuur afgelopen is (bij 8 a 10 weken kuur) maar ik heb een x sus gebruikt en begon meteen te groeien 1ste en 2de week het meest van de hele kuur.

had 1ste week gefrontload met 1 gram 2,9 kg erbij en
2de week 500mg 2,8 kg erbij en geen vocht want ben er vrijwel niets van afgevallen???? ik had het ook niet verw8 omdat ik ook rekening er mee hield dat je normaal de 3de en 4de week pas groeit............maarja er is maar eene in het hele fitness centrum die nooit liegt en dat is de weegschaal!!!
 
Back
Naar boven