Fitness Seller

dianabolen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

dadycool

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
7 jul 2005
Berichten
6
Waardering
0
ik had een vraagje zijn dianabolen slecht voor een jongen van 15 jaar ? ik ben best wel breed voor me leeftijd.Ik heb op me 13de een jaar gefitnest en wil nu weer gaan fitnesse. een vriend van me broer die der wel een beetje verstand van heeft zij dat je van dianabolen snel breed werd.dus ik wel het graag een keer proberen. Ik heb er veel over op gezocht op het internet maar er stond niet of het slecht was voor een 15jarige ? ik had wel op een site gelezen dat arnold het ook al op zijn 14de slikte.
 
Laatst bewerkt:
schijnbaar ben je ook niet zo intiligent voor je leeftijd?

- verkeerde sectie
- naam klopt niet

maar als je wil dat je niet meer groeit en allemaal hormonale problemen krijgt moet je het vooral doen! niet dus ... min w8ten tot je 20ste.
 
15 is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te jong,kerel!!!!!!!!!!!!!!!
 
wahahahaah ik lach me dood :D
 
1) Verkeerde sectie.

2)
6. Mensen onder de 20 jaar mogen geen AAS aanraken, en mensen onder de 17 moeten hier niet posten !!!

Als je onder de 20 bent begin dan geen post met 'ik gebruik...' of 'ik ga ... gebruiken'. Dan vraag je om problemen. Mensen onder 20 mogen geen AAS gebruiken vanwege complicaties op lange termijn met de gezondheid. Wat is tenslotte de bedoeling van een board omtrent de educatie en het veilig gebruiken van pharmaceutische instanties op eigen houtje, als het uiteindelijke doel niet is "hoe gebruik ik en bevorder ik mijn gezondheid".

Je bent hier welkom. Post, stel vragen. Je bent niet te jong om te leren. En er valt veel te leren. Hoe meer je weet, hoe meer je er uit zal halen als je uiteindelijk ooit beslist om zelf te gebruiken. Maar gebruik niet onder de 20 jaar.

En verwacht je aan opmerking en herinneringen aan het feit dat je te jong bent om te gebruiken wanneer je post.

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=1615

Kom over een paar jaar maar terug. Tot die tijd van de AAS afblijven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven