Fitness Seller

Dianabool?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThApocalypse

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
16 jun 2005
Berichten
1
Waardering
0
Ik train nu sinds mijn 16e (ben nu 23)
Maar ben ik die 7 jaren tijd amper aangekomen.
Ik heb het wel al met shakes geprobeerd, kwam er iets van aan, maar was na een tijdje ook weer verdwenen. Nu vraag ik me af. Zou één kuurtje dianabool dan geen optie zijn? Ik weet dat het eigenlijk ****ing slecht voor je is, maar volges mij bereik je zo wel de doelstelling om EINDELIJK eens wat kilo's aan te komen??
En hoe ziet zo'n beginners schema eruit?
Kan er niet zo veel info over vinden. Zo leek is van 20 tot 40 mg per dag.
Maar een mooi schema vind ik niet....
 
Ga eerst maar eens heel goed eten ipv aan de AS!
 
:sob: 't wordt erger hier met de dag

thaboy zoek es eerst een goed eetschema en bel ons nog eens na een jaartje of 10
 
ThApocalypse zei:
Ik train nu sinds mijn 16e (ben nu 23)
Maar ben ik die 7 jaren tijd amper aangekomen.
Ik heb het wel al met shakes geprobeerd, kwam er iets van aan, maar was na een tijdje ook weer verdwenen. Nu vraag ik me af. Zou één kuurtje dianabool dan geen optie zijn? Ik weet dat het eigenlijk ****ing slecht voor je is, maar volges mij bereik je zo wel de doelstelling om EINDELIJK eens wat kilo's aan te komen??
En hoe ziet zo'n beginners schema eruit?
Kan er niet zo veel info over vinden. Zo leek is van 20 tot 40 mg per dag.
Maar een mooi schema vind ik niet....

Je kan deze vraag beter in de anabole steroïden sectie stellen. Als je alle andere mogelijkheden hebt geprobeerd en al 7 jaar traint kan ik me voorstellen dat je dianabol of andere steroïden overweegt te nemen.
 
huilen dit...... is dit een grapje of??? ik vind het iig niet grappig....

wat jij nodig hebt is FOOD en veel en schoon: sticky's lezen gvd, niet ouwehoeren.. VRETEN.

en verder weet ik weinig van dbol, maar t is nie echt een beginners drug geloof ik, maar goed dat doet ook totaal niet ter zake. Je voeding kan niet op orde zijn, anders was je echt wel aangekomen in die 7 jaar. Als je voeding k*t is, heeft het SOWIESO GEEN ZIN om anabolen oid te gebruiken...

en waarom ben je nog steeds aan het lezen? eieren bakken moet je! kwark vreten en havermout verschuren dat het een oordeel is :D
 
ohw ja: WELKOM op dbb.com :D

(t is geen persoonlijke aanval of zo, maar met de zomer in zicht en dit soort berichten...)
 
ThApocalypse zei:
Ik train nu sinds mijn 16e (ben nu 23)
Maar ben ik die 7 jaren tijd amper aangekomen.
Ik heb het wel al met shakes geprobeerd, kwam er iets van aan, maar was na een tijdje ook weer verdwenen. Nu vraag ik me af. Zou één kuurtje dianabool dan geen optie zijn? Ik weet dat het eigenlijk ****ing slecht voor je is, maar volges mij bereik je zo wel de doelstelling om EINDELIJK eens wat kilo's aan te komen??
En hoe ziet zo'n beginners schema eruit?
Kan er niet zo veel info over vinden. Zo leek is van 20 tot 40 mg per dag.
Maar een mooi schema vind ik niet....

Goe bezig :thumbs:
 
Als je niet weet hoe je naturel moet groeien moet je afblijven van anabolen, want ook dat is gedoemd te mislukken.

Hoeveel eet je, wat is je onderhoudsniveau, wat zijn je KEV-verhoudingen, hoe train je, wat zijn je stats, etc... Lees eens wat rond op het forum zou ik zeggen.
 
Zucht... here we go again..

Mr.J Copy/Paste please :D
 
Schopje naar juiste sectie en slotje.

Kerel, de sleutel tot groei ligt bij jouw geval in de voeding, niet in de AAS. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven