XXL Nutrition

Diary of a washed-up meathead

Bezoekers in dit topic

Kuiten trainen..... epic waist of time! :roflol:

Grappig genoeg worden dat soort dingen meestal gezegd door mensen met 24cm kuiten, Joppie. :D

als je die machine zag, dat verdient wel probs

Ik zag wel vaker mensen kijken als ik echt het maximale aan plates er aan hing (450kg totaal ofzo). Dus dan viel dit op zich nog wel mee. ;)
 
haha je zal ze er maar af moeten halen voor een 100kg setje
 
haha je zal ze er maar af moeten halen voor een 100kg setje

Wat denk je als er iemand plates nodig heeft om te squatten of deadliften en ze zien dan mij mijn kuiten ermee trainen, is ook altijd leuk.
 
nee daar is nog genoeg voor over, lag nog 4x25 bij de ingang, 4x25 bij de smith, 4x25 en 6x20 bij de benches dus :p
 
34cm dacht ik.... Heb ze vroeger wel getraind maar die kk dingen groeide nooit maar liep wel scheef van de spierpijn dus er maar mee gestopt.
 
Ik snap het wel hoor. Veel mensen vinden kuiten trainen frustrerend en irritant en ik doe het zelf de laatste tijd ook niet vaak meer. Mijn kuiten zijn 45/46cm maar ik heb ook geen idee of het kuiten trainen er echt invloed heeft gehad.
Vanavond wilde ik gewoon niet de gym uitlopen na alleen maar wat gesquat te hebben.
 
Schema gaat lekker zo. Sinds vorige week dinsdag geen tijd meer gehad om te trainen en ik weet ook niet of het er deze week nog van komt. Heel misschien dat ik morgenavond nog wat tijd vrij kan maken voor een korte FB-training. :grumble:
 
Njah...deze week moet ik het trainen even laten voor wat het is. Momenteel even wat andere prioriteiten zoals werk.
 
Rustweek, bon.
 
Eigenlijk meer rusttweeweken terwijl ik na mijn deloadweek nog maar 1 week getraind had. :roflol:
 
GVD, de laatste training is al weer meer dan twee weken geleden! Baggerzooi.
ik had me er wel bij neergelegd dat ik minder ging trainen maar dit was ook weer niet de bedoeling....
 
Even wat push ups / sit ups / Handstand push ups / trapchins / beddips en verfblikkencurls Jacco!
 
Misschien dat ik idd maar zulk soort dingen moet doen want ik zit op het moment echt continu achter mijn pc voor mijn werk en daar ga je je echt niet beter van voelen.
 
Idd, zou toch IETS proberen te doen. Ik zit zelf natuurlijk ook altijd alleen maar achter de pc, maar om jezelf een beetje fris en fruitig te blijven voelen moet je toch IETS hebben om even af te reageren.

Kan je je finaal het snot voor je ogen werken, maar je bent echt productiever als je minder uren maakt, maar wel beter in je vel zit.
 
Yup, I know. Maar ik ben momenteel bezig om een aantal dingen voor het bedrijf te ontwikkelen en zelf een hoop bij te leren. Het is geen zwaar werk maar wel tijdrovend en omdat ik het zelf ook interessante stof vind ren ik rond als een kind van vijf met en overdosis blauwe m&m's achter zijn kiezen.
 
Hehehehehehe :D

Als je dat rond rennen dan doet met de misses in je nek en de meiden op je armen komt het met de conditioning toch nog wel goed, denk ik ^__^
 
Ik heb gewoon tijdens mijn dagelijkse werkzaamheden een gewichtsvest aan.
Iedere keer als je opstaat of wat dan ook werkt die extra belasting echt héél goed.
Ik voel me er super bij! :thumb:




Dat gewichtsvest heet 30% vet!
 
kan je hem ook uitdoen? :D
 
Zit te lekker om 'm uit te doen. :D
 
Week 5 van het "grote niets doen".

Nu heb ik ergens wel eens gehoord dat "Less is more" dus daar houd ik me dan ook echt aan en ik moet zeggen, sinds ik niet meer train maak ik de gains van mijn leven!

Volgens planning zou ik komende woensdag weer een beginnetje moeten gaan maken met trainen. Mijn schema heeft dan zo lang stil gelegen dat ik waarschijnlijk gewoon weer vanaf week 1 ga beginnen.
 
Back
Naar boven