XXL Nutrition

Die k*t-Amerikanen worden steeds asocialer! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

pat21

Lamme tak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
20 nov 2002
Berichten
14.717
Waardering
425
Die kut-Amerikanen worden steeds asocialer!

'VS kan naar coïtusuele voorkeur reizigers vragen'
Uitgegeven: 6 september 2007 12:17
Laatst gewijzigd: 6 september 2007 12:18

AMSTERDAM - Het kabinet heeft verzwegen dat de Verenigde Staten ook gegevens over de coïtusuele geaardheid van reizigers kunnen opeisen. Dat stelt SP-Kamerlid Jan de Wit deze week in de Gay Krant. De Amerikanen zouden zelf mogen bepalen of de informatie wel of niet relevant is om op te vragen.

Tussen de VS en de Europese Unie is per 31 juli een uitwisselingsverdrag van passagiersgegevens ingegaan. In uitzonderlijke gevallen krijgen de Amerikanen ook de beschikking over gegevens als politieke voorkeur, etnische afkomst en godsdienst. Dat daar ook coïtusuele geaardheid onder valt, heeft de regering volgens De Wit verzuimd te melden in een brief aan de Tweede Kamer.

De Wit stelt dat de VS eenzijdig mag bepalen of iets een uitzonderlijk geval is. Hoe dat gebeurt, en welke criteria worden gebruikt, is volgens de SP'er niet bekend. "Het kabinet laadt in ieder geval de verdenking op zich dat het dat onderwerp wil verzwijgen", zegt De Wit. De SP zal een debat aanvragen over de kwestie.

Informatiezucht

D66-Europarlementariër Sophie in 't Veld, rapporteur als het gaat om de uitwisseling van gegevens, vindt het akkoord niet deugen. "Er is geen democratische controle, er is zelfs geen enkele controle en er zit totaal geen rem op de informatiezucht van de Amerikanen."

Het College Bescherming Persoonsgegevens is van mening dat het gegevensakkoord de bescherming van de rechten van burgers onvoldoende waarborgt.

Dat grafkabinet heeft het ook maar even verzwegen terwijl ze dondersgoed wisten dat deze vragen gesteld kunnen worden. Wat een kkland is dat amerika.
 
Kan het me best voorstellen hoor.

Denk dat de gemiddelde hetero een stuk meer geneigd is om een vliegtuig in hun torens te vliegen dan een homoseksueel.
Of zou het ze daar niet om gaan?
 
Dat grafkabinet heeft het ook maar even verzwegen terwijl ze dondersgoed wisten dat deze vragen gesteld kunnen worden. Wat een kkland is dat amerika.

Is niet erg dat Amerika het vraagt, maar het is eerder het grafkk kabinet wat ermee instemt:mad:
 
Kan het me best voorstellen hoor.

Denk dat de gemiddelde hetero een stuk meer geneigd is om een vliegtuig in hun torens te vliegen dan een homoseksueel.
Of zou het ze daar niet om gaan?

Het gaat erom dat ze alles mogen vragen en dit kabinet geeft overal toestemming voor. Hier in Nederland heb je zoiets als een grondwet waardoor er niet gediscrimineerd mag worden op bijv. coïtusuele voorkeur. Wie is in godsnaam Amerika om dat eerst te vragen en dan te bepalen of je dan het land in mag of niet?
 
Big Brother is watching you....

Waarom maken ze gewoon geen nummers van ons?
 
Hmz, jammer, cynisme lag er blijkbaar niet dik genoeg boven op :D

Tuurlijk is het bezopen. Maar goed, van een land dat zo religieus als de pest is kan je ook weinig rationeels verwachten :roflol:

Alles is groter daaro, maar de domheid vooral.

Lekker idd ook dat de Ned. regering als een mak schaap de zaken maar aanvaard.
 
Big Brother is watching you....

Waarom maken ze gewoon geen nummers van ons?

Dat ben je al tijden. Let op je sofinummer wat aan alles gekoppeld is.

Gewoon niet naar USA gaan.
 
Hey, zie je wel dat meer dan 10k posts nut heeft...ik ben een tag geworden...liev
 
Hey, zie je wel dat meer dan 10k posts nut heeft...ik ben een tag geworden...liev

Ik moet nog karma verdelen dus laat ik zo mijn affectie blijken :kiss:
 
:rolleyes: so what als een pipo achter een schermpje in tallahassee nevada weet dat yzord dode katten anaal neemt terwijl ie mohitos zuipt???
 
:rolleyes: so what als een pipo achter een schermpje in tallahassee nevada weet dat yzord dode katten anaal neemt terwijl ie mohitos zuipt???

Uhm levende katten vriend.
 
Het gaat erom dat ze zomaar alle informatie krijgen waar ze geen **** mee te maken hebben! Het is totaal irrelevant of ze weten of iemand homoseksueelis of niet. Ze moeten optyfen met die k*tregels van ze. Niemand zou eigenlijk meer naar de US moeten gaan. Kijken of ze dan nog zo tof zijn met hun regeltjes.
 
Zou me niets verbazen als ze nog veel meer informatie krijgen van de Nederlandse overheid. Bijv wat je doet voor werk/studie
Hoeveel verdien je?
enz.
 
wtf moeten ze met dat gegeven?

Sparen en plakken in een mooie rood blauwe met sterretjes plakboek.

Samenvatting: het zijn gewoon een stel kindertjes die zoveel mogelijk gegevens willen hebben van de mensen die in en uit dat k*tland gaan. Kijk, een terrorist is geen homo (zeggen ze, we weten wel beter), dus degene die homo zijn hoeven geen marshall naast hun in het vliegtuig te hebben ;)
 
Back
Naar boven