MuscleMeat

Die kerel zocht jou (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dandyman

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
7.925
Waardering
1
Ik kreeg een tijdje terug een sms'je van een maat van me met de melding dat er op eurosport een kerel was die mij zocht. Dus ik pak mn afstandsbediening en zap naar eurosport. En wat ik daar zag was echt ongelofelijk.
Het betrof K-1 fighting. Op zich lopen er daar al een aantal grote jongens rond, Jerome Le Bannier kennende, maar wat ik daar zag overtrof al mijn verwachtingen. Ernesto Hoost moest een wedstrijdje vechten zoals hij wel gewend is en naar verwachting altijd wel in winst omzet.

Maar zijn opponent was ditmaal niet wat ik verwachte. Er kwam een kerel aan in zon witte boxersoutfit. Nog steeds niets bijzonders dacht ik totdat die kerel zijn "kamerjas" uitdeed. Man, wat een kerel was dat!!!
Nadat hij zich van zijn outfit ontdeed stond daar een kerel van 2 meter nog wat en 170 kilo schoon aan de haak!Ik was echt zwaar onder de indruk van zijn omvang.
Bob Sapp was zijn naam geloof ik, een voormalig American Footballspeler.
Vervolgens rende deze reus als een gek richting de ring "MMHHHOOOAAAAAAAAA, Ik ga jou pakkuh!!"
Ik zou in mn box scheiten als deze 2 meter hoog en 170 kilo tellend blok spieren mij daadwerkelijk zou zoeken.
vechten kon hij niet echt,zijn techniek bestond meer uit zwaaien met die gigantische armen van hem en conditioneel was hij ook niet veel waard, maar de tering!

Maar oordeel zelf, vanmiddag om 14.00 komt de herhaling van het toernooi. duurt tot 16.00 meen ik.
Voor diegene die dit niet willen missen maar vandaag paaseieren gaan zoeken komt er vrijdag een samenvatting van t toernooi waar deze gigant zeker niet zal ontbreken maar ik raad je aan om t vanmiddag te gaan kijken en desnoods te tapen.
 
Heb ik ook gezien ja!

werd ie niet in de eerste rond al uitgeschakeld door een lever strap?
 
ja, naderhand ja. hij had Hoost wel verslagen maar moest naderhand afhaken idd. Die hoost was echt pissed aangezien Sapp puur op kracht van m won terwijl Hoost gewoonweg beter was, maar hij kwam er gewoonweg niet aan te pas tegen die reus.

edit: die kerel had zn poot gebroken in een vuistslag. Hij heeft volgens mij overigens geen enkel besef van zn eigen kracht.
 
Laatst bewerkt:
Ja Bob Sapp is z´n Naam. Deze reus is 171 kg en rond de 2 meter. Alleen jammer dat het lopen het hem alleen al moeilijk maakt. Hij is eerst Football Speler geweest en daarna Free Fighter Geworden in Pride. Kijk grondvechten met zo gozer? shit echt dus ff niet he. Maar kickboxen kan hij dus echt ff niet he. Laat hem maar voortaan lekker in pride. Maar zekers ff kijken vanmiddag :D
 
[Abeelding niet meer beschikbaar][Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Erg gelieft in Japan en zanger.

Gr Steve
 
hij moet nogal een zwaar gebeente hebben ... man man man, ziet er steig uit :D


maar als het op vechten (en cagefighting dan wel) dan is mijn ultieme favoriet Tank Abbot! die bankt 275kg raw... nou dat is sterk!
 
K1 is leuk om te zien ja, ze zenden elk jaar t toernooi uit op sbs volgens mij
 
Nee, da was op rtl5 geloof ik. Met Mylene de la Haye die de nederlandse vechters op de voet volgt. maar dit dateert alweer van vorig jaar geloof ik. dit jaar besteedde alleen eurosport er aandacht aan
 
Ah ok. Laatste wat ik zag was dat Ernesto Hoost kampioen werd van 2002. Verliep een beetje raar want er was iets met die Bob Sapp gebeurd ofzo.
 
Ik meen dat dat monster net komt kijken in de K-1. Heeft volgens mij pas 5 wedstrijden op zn naam staan waarvan 3 gewonnen.
 
op welke zender komt dat vandaag? SBS?
 
Hoost had verloren in de match tegen Sapp. Maar omdat Sapp ze hand had gebroken is het normaal in K-1 dat de verliezer als deze nog fit genoeg is doorgaat naar de volgende ronde
 
Originally posted by Ryu
Hoost had verloren in de match tegen Sapp. Maar omdat Sapp ze hand had gebroken is het normaal in K-1 dat de verliezer als deze nog fit genoeg is doorgaat naar de volgende ronde

dat was t ja, en ik weet t nu weer, t werd uitgezonden bij williebrord op sbs6
 
En wat heeft Willibrord dan met die quote te maken?
werd dat bij willibrord uitgezonden dan?
wanneer was dat dan?

3 x?:D
 
Originally posted by dandyman
En wat heeft Willibrord dan met die quote te maken?
werd dat bij willibrord uitgezonden dan?
wanneer was dat dan?

3 x?:D

alles, ja, maandje terug ofzo? of dat de herhaling was weet ik niet
 
hebben jullie die vent nog gezien. De tering he wat een grote vent. Ik zag me eigen al in de stad al een klein negertje uitschelden voor "vieze neger" (no offence, ben totaal niet rascistisch aangelegd, maar gewoon een voorbeeldje) en dat die kerel dan op je af komt rennen zoals die naar de ring stormde. wwhhoooo gek, wat een gevaarte zeg.

Vechten kan hij echter niet, maar wat een kracht zit er in die armen. Ik had ook wel verwacht dat zijn pijngrens iets hoger lag, wat misschien ook wel te wijten was aan zn eerdere blessure door Hoost. ik had bijna medelijden met hem zoals die daar op de grond lag. Ben je ook niet gewend om te zien in K-1.

Echt zonde. zat vanaf 14.00 voor de buis, komt ie eindelijk om 14.50 de ring in en 14.52 was t feest al afgelopen.:(
 
Back
Naar boven