Fitness Seller

Die mensen toch..

  • Topic starter Mudita
  • Startdatum
  • Reacties 108
  • Weergaven 9K
  • Volgers 25

Bezoekers in dit topic

Zo te merken is er bijna niemand die geen last van dit probleem heeft :p.
 
Zo te merken is er bijna niemand die geen last van dit probleem heeft :p.
Idd. ;)
Mijn familie is wel het ergst als ik even een opsomming maak van alle opmerkingen die ik naar mijn hoofd geslingerd krijg.

....en dan stiekum als de rest er niet is vragen wat het "geheim" is van mijn gewichtsverlies. Dat is het enige waar ze benieuwd naar zijn. Niet de kracht en spierwinst, nee, het gewichtsverlies.
Het "geheim"..... :roflol::emo:
 
Marvin, toch.
 
Ik ben mede hierdoor uit huis gegaan.dag In dag uit gezijk aan horen.100 x uitleggen en maar door blijven gaan.
 
Ik kreeg ook constant commentaar thuis en van de buren.

Dan zeiden ze tegen mn ouders amai uwe zoon wordt nogal dik/vet. Ik stond op 10% lol.

Van de buren zelfs!?
 
Hahahaha ja ook van de buren. Maar dan niet tegen mij. Ze gingen er wel over zagen tegen mn ouders :)

Pff, eigenlijk noemden jou eigen buren je gewoon dik dus. Moest er niet aan denken om zulke buren te hebben haha.
 
Pff, eigenlijk noemden jou eigen buren je gewoon dik dus. Moest er niet aan denken om zulke buren te hebben haha.

Dan kweek je snel een dikke huid. Zo een buren hebben ook zo zn voordelen :)
 
Hoe zien die buren er eigenlijk zelf uit?
 
Idd. ;)
Mijn familie is wel het ergst als ik even een opsomming maak van alle opmerkingen die ik naar mijn hoofd geslingerd krijg.

....en dan stiekum als de rest er niet is vragen wat het "geheim" is van mijn gewichtsverlies. Dat is het enige waar ze benieuwd naar zijn. Niet de kracht en spierwinst, nee, het gewichtsverlies.
Het "geheim"..... :roflol::emo:

Zo iets heb ik trouwens ook. Altijd opmerkingen naar mijn kop toe gooien maar als ze moeten weten of ze iets wel kunnen eten komen ze in eens naar mij toe: "Is het wel goed als ik dit eet?".
 
Zo iets heb ik trouwens ook. Altijd opmerkingen naar mijn kop toe gooien maar als ze moeten weten of ze iets wel kunnen eten komen ze in eens naar mij toe: "Is het wel goed als ik dit eet?".
...en dan geef je antwoord, gaan ze het weer afstrijden... :rolleyes:
 
Back
Naar boven