AndroidHealthClinic

Die mensen toch..

Bezoekers in dit topic

Wanneer mensen je bullshit vertellen gewoon antwoorden met ' Als jij het zegt zal het wel zo zijn zeker' en dan weglopen.
 
Het is zo met alles in het leven, dikke zeggen hoe je moet eten. Werklozen die je carriere advies gaan geven, rokers en drinkers die zeggen dat "die shakes" niet goed kunnen zijn. En stellig dat ze zijn... ja knikken of kei hard de feiten vertellen zijn de enige opties.
 
Hier heb ik echt nooit commentaar op wat ik doe, en ook niemand die mij probeert raad te geven, wat doe ik mis :p
 
Ja maar jij eet ook veel fruit.
Fruit is heel slecht zeggen ze (je weet wel wie, die met die grote schaduwen), er zit heeeeeel veel suiker in. Je kunt beter een smoothy drinken... pffffff..... :roflol:
 
Mijn ouders waren wel bazen, mocht gewoon trainen en eten wat ik wou terwijl hun zelf niks met fitness hebben. Mijn moeder zei dingen zoals "je lijkt op de actie helden etc" en mn vader is gewoon trots omdat ik sterker dan het gemiddelde ben haha. Maar dat is al 8 jaar geleden ofzo nu is het gewoon mn vriendin die op mn piemel gaat zitten dus ik ga er vanuit dat ze mij lekker vind.
 
Mijn ouders waren wel bazen, mocht gewoon trainen en eten wat ik wou terwijl hun zelf niks met fitness hebben. Mijn moeder zei dingen zoals "je lijkt op de actie helden etc" en mn vader is gewoon trots omdat ik sterker dan het gemiddelde ben haha. Maar dat is al 8 jaar geleden ofzo nu is het gewoon mn vriendin die op mn piemel gaat zitten dus ik ga er vanuit dat ze mij lekker vind.


:rocker:
 
nu is het gewoon mn vriendin die op mn piemel gaat zitten dus ik ga er vanuit dat ze mij lekker vind.

Ik denk dat je er slechts vanuit kunt gaan dat ze je piemel lekker vindt en dat ze er jou erbij neemt op de koop toe zeg maar, helaas pik. ;)
 
Ik merk dat ik in het stadium ben gekomen dat mensen om me heen niet goed weten wat ze van me moeten denken:

"Is ie nou breed/gespierd?"
"Of is ie nou gewoon een dikke ouwe lul?"

De waarheid is natuurlijk dat allebei min of meer klopt, maar zo lang ze daar niet over uit zijn, komen ze er ook niet aan toe om domme dingen te zeggen.
 
Mijn ouders waren wel bazen, mocht gewoon trainen en eten wat ik wou terwijl hun zelf niks met fitness hebben. Mijn moeder zei dingen zoals "je lijkt op de actie helden etc" en mn vader is gewoon trots omdat ik sterker dan het gemiddelde ben haha. Maar dat is al 8 jaar geleden ofzo nu is het gewoon mn vriendin die op mn piemel gaat zitten dus ik ga er vanuit dat ze mij lekker vind.

Mag gelukkig wel eten wat ik wil, is maar goed ook. Maar krijg er wel opmerkingen bij :P.
 
Zelfs mijn huisarts denkt dat poeders anabolen zijn dus ik doe niks anders dan mensen uitlachen.
 
Ik denk dat je er slechts vanuit kunt gaan dat ze je piemel lekker vindt en dat ze er jou erbij neemt op de koop toe zeg maar, helaas pik. ;)

Grap op haar, dat is alles wat ik wil
 
Back
Naar boven