Fitness Seller

Die mensen toch..

  • Topic starter Mudita
  • Startdatum
  • Reacties 108
  • Weergaven 8K
  • Volgers 25

Bezoekers in dit topic

Ik train bij FFF en dat is qua publiek een beetje de onderlaag van de maatschappij.
Van een "supermod" had ik iets meer neutraliteit verwacht en niet twee keer een spanking "en publique".
Doe in het vervolg even een prive bericht, dat is wat "eleganter".
Word je liever prive gespankt? :eyebrow::eyebrow:
 
Dat was hier vroeger ook, maar dat is al een tijdje weg en dat ging best goed eigenlijk, alleen worden er de laatste tijd meer en meer oudere topics gebumpt weer.

Mja, is voor mij logisch hoor, er wordt tegen nieuwe mensen hier (zo was het ook bij mij) steeds gezegd dat ze maar moeten beginnen lezen en de zoekfunctie gebruiken etc... Als je dan op een interessant bericht komt, en je hebt er vragen over, zelfs al is dat al eeuwen oud, dan kan je toch niet anders dan bumpen ?
 
Het toppunt voor mij was toen ik in prep zat en een training gaf aan een man met flinkkkk overgewicht.
Hij had altijd last van zn knieën, heupen rug. Elke training kreeg ik dit ook te horen, ook deze.

Ik zag er die ochtend wat moe uit blijkbaar, want hij vroeg aan me hoe het ging, waarop ik reageerde met "Mwah.. t hakt er wel in nu".

Kijkt ie me aan, zegt ie "tja. Je doet t jezelf aan he."
 
Het toppunt voor mij was toen ik in prep zat en een training gaf aan een man met flinkkkk overgewicht.
Hij had altijd last van zn knieën, heupen rug. Elke training kreeg ik dit ook te horen, ook deze.

Ik zag er die ochtend wat moe uit blijkbaar, want hij vroeg aan me hoe het ging, waarop ik reageerde met "Mwah.. t hakt er wel in nu".

Kijkt ie me aan, zegt ie "tja. Je doet t jezelf aan he."

En dan niet in de gaten hebben hoe hypocriet ze eigenlijk zijn:rolleyes:.
 
'Train je nog?'

Ja nu wel weer regelmatig maar door slecht eten en weinig trainen wel 7-8kg kwijt helaas.

'Helaas? Dat is toch goed?'

Zucht..
 
Back
Naar boven