MuscleMeat

Die ouderen van tegenwoordig (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Moet je maar zien dat je remmen werken, voor hetzelfde geld zat je boven op zijn bitch.

mja je hebt hier natuurlijk gelijk in. Jammer genoeg wist ik niet dat ze slecht waren tot op dat moment zegmaar. ;) (ik kan wel remmen, alleen niet vol dat ik meteen stil sta zegmaar)
 
Wie kwam eigelijk van rechts? :D
 
ik reed gisteren met een pak water op m'n fiets naar huis (op het frame, vasthouden aan het handvat met 1 hand, stuur vasthouden met andere hand). Ik draai een straat in, gewoon mooi aan de zijkant. Toen ik aan het indraaien was, kwam 50 meter verder een opa in zijn auto aangereden. Zelfs als we tegelijk in die bocht waren, had het geen enkel probleem geweest. Zit die gebaren naar mij te maken alsof ik gek ben en alle verkeersregels overtreed... Ik snap niet goed wat zijn probleem was.
 
ken dat

een van mijn buurmannen rond de 65-70 jr is ook zo'n aggressief ontevreden k*t ventje...
volgens mij zijn ze zo boos omdat zij oud zijn en bijna dood gaan, en jij nog een heel leven voor je hebt :dunno:
maar hij zal ook wel zo'n snorremans van vroeger uit de hitlerjugend zijn ofzo :dunno:
 
Ik was vorige week op een druk kruispunt met verkeerslichten. Zodra het groen werd voor mij vertrek ik (snel want het word snel weer rood) en draai ik links af ... komt er plots een oudje bejaarde het zebrapad op getaffeld (het was rood voor hem). Aangezien ik daar vrij pissig van word trek ik handrem om hem effe te doen schrikken :D
 
ken dat

een van mijn buurmannen rond de 65-70 jr is ook zo'n aggressief ontevreden k*t ventje...
volgens mij zijn ze zo boos omdat zij oud zijn en bijna dood gaan, en jij nog een heel leven voor je hebt :dunno:
maar hij zal ook wel zo'n snorremans van vroeger uit de hitlerjugend zijn ofzo :dunno:

:roflol:
 
Meer trainen, durfen ze ook niks meer te zeggen:P
 
dat heb je met die testo-pads van tegenwoordig he....





:D
 
Die ouderen kunnen soms inderdaad overdreven agressief reageren. Heb het ook al meegemaakt. Je begrijpt niet waarom ze dit doen want met de jeugd van tegenwoordig riskeren ze zo een mes in de buik. Iedereen is sowieso helemaal opgefokt in het verkeer tegenwoordig. Je kan niets meer doen of het is bijna oorlog over een onnozel iets.

Meer trainen, durfen ze ook niks meer te zeggen:P
Haha doet me denken aan die keer dat ik rondreed en er kwam zo eentje naar mijn raam die was kwaad over iets dat niet vlot genoeg ging. Zag mijn arm in raam hangen en ging plots weer terug. Dat zijn de momenten dat je weet waarvoor je het doet :D
 
Heb dit ook vaak, ouderen tussen de 30 en 60 ofzo die midden op straat fietsen of door de binnenbocht fietsen en je boos aankijken als je erlangs wilt :D en beetje schreeuwen op straat.

stoppen langs de kant van de straat laat vaak zien hoe ze echt zijn :D
 
Pas nog wel in de trein gehad...
Er waren echt nog heel veel bankjes vrij, maar er komt zo'n man naast me staan en die begint gelijk al van "Sta eens op, ik wil daar zitten". Hij was achterin de 60 denk ik, misschien zelfs dat nog niet eens. En door de manier waarop hij het zei had ik gelijk zoiets van "Nee, ik blijf zitten, nog genoeg plek vrij". Loopt hij gelijk zijn stem te verheffen en te eisen dat ik voor hem op moest staan, want hij wou die plek hebben en "je moet respect hebben voor ouderen." Na de opmerking "Volgens mijn oma moet je respect verdienen en niet opeisen" heb ik de muziek maar aan gezet...
 
Pas nog wel in de trein gehad...
Er waren echt nog heel veel bankjes vrij, maar er komt zo'n man naast me staan en die begint gelijk al van "Sta eens op, ik wil daar zitten". Hij was achterin de 60 denk ik, misschien zelfs dat nog niet eens. En door de manier waarop hij het zei had ik gelijk zoiets van "Nee, ik blijf zitten, nog genoeg plek vrij". Loopt hij gelijk zijn stem te verheffen en te eisen dat ik voor hem op moest staan, want hij wou die plek hebben en "je moet respect hebben voor ouderen." Na de opmerking "Volgens mijn oma moet je respect verdienen en niet opeisen" heb ik de muziek maar aan gezet...

ik denk dat die oude kerel jou op schoot wilde hebben!
:D:D:D
 
Als die oudjes zagen, moet je gewoon doen alsof je ze niet verstaat.
Je zegt gewoon een paar keer pardon, watblieft en dan zie je dat ze op en duur beginnen te twijfelen aan hen zelf. Zie je ze afvragen heb ik mijn gebit wel in, praat ik echt zo onduidelijk?
Altijd lachen! :D
 
Die gasten hebben niks anders te doen hele dagen dan te zagen op anderen
Trek het je niet aan en negeer ze, al is dat wel makkelijker gezegd dan gedaan
 
Die moslims ook op latere leeftijd......:D
 
Als die oudjes zagen, moet je gewoon doen alsof je ze niet verstaat.
Je zegt gewoon een paar keer pardon, watblieft en dan zie je dat ze op en duur beginnen te twijfelen aan hen zelf. Zie je ze afvragen heb ik mijn gebit wel in, praat ik echt zo onduidelijk?
Altijd lachen! :D
Haha en dat is niet alleen grappig om te doen bij ouderen :P
 
Back
Naar boven