AndroidHealthClinic

die Pl'ers toch :s (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

roxxe

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2004
Berichten
18.657
Waardering
14
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]



[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:thumbs:
 
roxxe zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Anders heb je even een punthoofd :D

Egg_in_a_Wireframe_Egg_Cup.jpg
 
Enig idee hoe een doorsnee bb'er kijkt als hij het zwaarste-uit-zn-reeks-setje doet? Net zo volgens mij :).
 
Santoz zei:
Enig idee hoe een doorsnee bb'er kijkt als hij het zwaarste-uit-zn-reeks-setje doet? Net zo volgens mij :).

hehe da klopt, k denk dat ik dat niet eens een foto van mezelf wil zien :D

maar wat een nek hebben die gasten! my god, praktisch dikker dan hun kop!
 
Die laatste gast ziet er goed ripped/vasculair uit zeg.
 
die laaste gast man damm die borstkas/nek.
 
Fuk man, check die laatste vasculair zijn.
 
idd die laatste is FREAKY !! :D
 
En dan komt er een heuse flamewar als we in het powerlifting gedeelde ff lachen met ronnie, maar een post over powerlifters in het gare hanenhok mag wel ... zielig dit
 
Ja zijn een mooi stelletje boutende mannen bij elkaar.
 
MonsterStrength zei:
En dan komt er een heuse flamewar als we in het powerlifting gedeelde ff lachen met ronnie, maar een post over powerlifters in het gare hanenhok mag wel ... zielig dit

k zie nergens dat er gelachen word om de PL'ers.... :D respect voor deze dudes hoor... en die heuse flamewar viel ook wel mee. k heb niks beledigends gelezen. Het wordt hier zelfs opgenomen voor de heren PL'ers MOCHT er een bepaalde rancuneuze bedoeling achter zitten. (zie post van Santoz en mij)
tja dat eihoofd was ook bij een BB'er opgevallen of een niet BB'er of PL'er.
 
MonsterStrength zei:
En dan komt er een heuse flamewar als we in het powerlifting gedeelde ff lachen met ronnie, maar een post over powerlifters in het gare hanenhok mag wel ... zielig dit

niet zo serieus hoor, en die flamewar zoals jij zegt viel ook wel mee toch. :)
 
Op zich zou het beide kanten toch op moeten kunnen gaan? Deze PL-pics zijn best vermakelijk. Maar ik zie in vids van Arnie tot en met Cutler ook genoeg shots die de moeite van het pause-knopje-indrukken waard zijn!
 
builderB zei:
k zie nergens dat er gelachen word om de PL'ers.... :D respect voor deze dudes hoor... en die heuse flamewar viel ook wel mee. k heb niks beledigends gelezen. Het wordt hier zelfs opgenomen voor de heren PL'ers MOCHT er een bepaalde rancuneuze bedoeling achter zitten. (zie post van Santoz en mij)
tja dat eihoofd was ook bij een BB'er opgevallen of een niet BB'er of PL'er.

Daar gaat het me niet om, ik heb zeker nog geen aanvallende posts naar powerlifters toe gezien, en dat waardeer ik, maar gaat meer om de gedachte. Als er in het powerlifting gedeelte ook maar een woord verkeerd gezegd wordt over een pro hebben we de helft van het forum op ons dak, maar natuurlijk mag iedereen powerlifting in het belachelijke trekken, we zijn immers in de minderheid dus wat zou het de BB'ers wat kunnen schelen. Wat een reacties dat ik gekregen heb in de Andy Bolton thread toen ik ff zei "eat that ronnie lovers" ... Ik maak toch ook geen thread aan met foto's van de Mr. O met ingezoomde pics op hun poseerslip om ff te lachen wat er ontbreekt ....

Geen aanval naar TS natuurlijk, is gewoon algemeen dat powerlifting hier zoiezo niet serieus wordt genomen door de meerderheid van de leden, en deze thread leek me geschikt om ff men mening te zeggen
 
@PL'ers: wie is die laatste gast die er zo bruut uitziet? Weten jullie vast wel..
 
MonsterStrength zei:
Daar gaat het me niet om, ik heb zeker nog geen aanvallende posts naar powerlifters toe gezien, en dat waardeer ik, maar gaat meer om de gedachte. Als er in het powerlifting gedeelte ook maar een woord verkeerd gezegd wordt over een pro hebben we de helft van het forum op ons dak, maar natuurlijk mag iedereen powerlifting in het belachelijke trekken, we zijn immers in de minderheid dus wat zou het de BB'ers wat kunnen schelen. Wat een reacties dat ik gekregen heb in de Andy Bolton thread toen ik ff zei "eat that ronnie lovers" ... Ik maak toch ook geen thread aan met foto's van de Mr. O met ingezoomde pics op hun poseerslip om ff te lachen wat er ontbreekt ....

Geen aanval naar TS natuurlijk, is gewoon algemeen dat powerlifting hier zoiezo niet serieus wordt genomen door de meerderheid van de leden, en deze thread leek me geschikt om ff men mening te zeggen


Dat is hetzelfde met dat wij iets over powerlifting zouden zeggen, alleen is het aantal powerlifters op dit forum nou eenmaal minder.

Ontopic: Hoe komen die pro powerlifters altijd aan zo'n dikke stierennek... ?
 
Var is duidelijk mee! :thumbup:
@CitizenDildo
Volgens mij heffen ze toch net iets meer dan jou, dildo. :P
 
Back
Naar boven