AndroidHealthClinic

die Pl'ers toch :s (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MightyDuck zei:
Anders heb je even een punthoofd :D

Egg_in_a_Wireframe_Egg_Cup.jpg
Don't **** with big Joe Ladnier (ook nog wedstrijd bodybuilding gedaan btw ;))
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Var zei:
Dat is hetzelfde met dat wij iets over powerlifting zouden zeggen, alleen is het aantal powerlifters op dit forum nou eenmaal minder.

Ontopic: Hoe komen die pro powerlifters altijd aan zo'n dikke stierennek... ?

Van de drie powerlifts natuurlijk, voornamelijk door het vele deadliften :)
 
Pfoe brute meneer die Ladnier! :eek:
 
CitizenDildo zei:
;) Volgens mij moeten ze poepen


Tsss kijk ff een paar posts omhoog ik maak dezelfde grap verzin es wat orgineels :eek: :mad:
 
:roflol:

HAHAHAHAHA die k*tte powerlifters ook


:roflol:
 
Samu zei:
Pfoe brute meneer die Ladnier! :eek:

Eerste man om 2100 totaal te halen in de -220 klasse
Max Totaal: 2216.02

Btw hij is erg trouw aan zijn sponsor Animal Pack, check dit maar :D:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2 monsters: (Joe en Andy Fielder)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
zeg dries, als spikey en jij zo'n threads mogen opstarten, waarom wij niet? lachen is gezond ;) kan nie wachten tot september :p
 
BB'ers zien er net zo bruut uit, maar meestal zie je ze alleen op het podium met echt lage vetpercentages, dus dan valt het nog mee, maar zodra ook die richting 10% gaan zijn het ook beesten. Wie kent er niet de foto's van Lee in zijn bulk, helemaal bloated.

En ik herinner me ook foto's van Ahnold die aan het banken is en bij de laatste reps nu ook niet bepaald moeder's mooiste is.. is toch alleen maar mooi die intensiteit.. mooi lijken doe je maar op het podium (met van die fokking geforceerde glimlachen altijd), maar niet in de sportschool (en voor PL'ers is het tijdens de wedstrijd ook niet een issue)

Maar het blijft een mooi gezicht.

arnold_1.jpg
 
wat blijft die arnold toch altijd indrukwekkend trouwens. Die biceps man. Ik zou geen naam weten met die vorm en piek in deze huidige tijd.
 
Hoe krijg je zo'n ****ing stierennek ??? Echt bruut!!!!!
 
Homer17 zei:
Hoe krijg je zo'n ****ing stierennek ??? Echt bruut!!!!!

hahahaha jaaaaa wie wil dat nou niet... :lol:
 
Hmm i c ik had namelijk geen zin om de hele thread door te lezen, omdat er toch alleen maar gehuild wordt :D
 
MonsterStrength zei:
Don't **** with big Joe Ladnier (ook nog wedstrijd bodybuilding gedaan btw ;))
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]




Van de drie powerlifts natuurlijk, voornamelijk door het vele deadliften :)

Neck extensions / flexies / rotaties / lateroflexies werken nog beter imo, gecombineert met deads en bulten shrugs. Kijk maar naar Mike Ruggiera, die heeft de ziekste nek die ik ooit gezien heb.
 
Unregistered zei:
lateroflexies werken nog beter imo, gecombineert met en bulten shrugs. .

??? ken iemand me dat uitleggen
 
koetje zei:
??? ken iemand me dat uitleggen

Jazeker kan ik dat! Dat zijn de bewegingen die de nek kan maken. De wervels in de nek kunnen naar voor / achter, naar de 2 zijkanten en ze kunnen roteren. bij al die bewegingen pak je andere spieren aan, die echt op de nek gericht zijn. Bij een deadlift pak je de nek niet zo heel zwaar, en de trapezius vooral statisch. Daarom vind ik deadlifts niet genoeg om een hele sterke nek te krijgen.
 
MonsterStrength zei:
Daar gaat het me niet om, ik heb zeker nog geen aanvallende posts naar powerlifters toe gezien, en dat waardeer ik, maar gaat meer om de gedachte. Als er in het powerlifting gedeelte ook maar een woord verkeerd gezegd wordt over een pro hebben we de helft van het forum op ons dak, maar natuurlijk mag iedereen powerlifting in het belachelijke trekken, we zijn immers in de minderheid dus wat zou het de BB'ers wat kunnen schelen. Wat een reacties dat ik gekregen heb in de Andy Bolton thread toen ik ff zei "eat that ronnie lovers" ... Ik maak toch ook geen thread aan met foto's van de Mr. O met ingezoomde pics op hun poseerslip om ff te lachen wat er ontbreekt ....

Geen aanval naar TS natuurlijk, is gewoon algemeen dat powerlifting hier zoiezo niet serieus wordt genomen door de meerderheid van de leden, en deze thread leek me geschikt om ff men mening te zeggen

oke oke, ik snap je frustratie en het niet serieus nemen van PL is in mijn ogen belachelijk! Ik voel me dan ook aangesproken als het gaat om die opmerking over je opmerking over de ronnie lovers en de kleine hetze die er op volgde, het is nooit mijn bedoeling geweest dit te bewerkstelligen, slechts het proberen te creeren van een beetje wederzijdse verdraagzaamheid. ik blijf erbij datik het als mod niet een erg geschikte uitspraak vond gezien je voorbeeldfunctie, maar goed dat is mijn idee. Als je het daar niet mee eens bent, jij bent de mod
Aan het einde van de zomer wil ik zelf een tijd gaan powerliften omdat ik het zon machtig krachtige sport vind! Powerbuilding heb ik hier al wat vaker als naam voorbij zien vliegen en wil het graag van toepassing laten zijn op mijn manier van trainen. Groot zijn is leuk, maar om er als 100 kg wegende BB'er keihard uitgedrukt te worden door een PL'er van 75 kg: ik liever niet. :D
het lijkt me prachtig als BB en PL samen door een deur kunnen blijven gaan, eens denken wat we kunnen gaan doen... (ik heb een idee)
 
Var zei:
hahahaha jaaaaa wie wil dat nou niet... :lol:

Nou ik écht niet bah. Een beetje massieve nek zoals een bber is cool maar dit is niks. Varkensachtig, dat is het. :mad:
 
roxxe zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:thumbs:

Dat is een van de powerlifters die in "The cage" op Arnold classic staan. Hij hoort bij de groep van Animalpak.com Geeft regelmatig bench seminaries

zijn naam ontglipt me...
 
Back
Naar boven