MuscleMeat

die Pl'ers toch :s

Bezoekers in dit topic

Unregistered zei:
Jazeker kan ik dat! Dat zijn de bewegingen die de nek kan maken. De wervels in de nek kunnen naar voor / achter, naar de 2 zijkanten en ze kunnen roteren. bij al die bewegingen pak je andere spieren aan, die echt op de nek gericht zijn. Bij een deadlift pak je de nek niet zo heel zwaar, en de trapezius vooral statisch. Daarom vind ik deadlifts niet genoeg om een hele sterke nek te krijgen.


thx :thumbs:

ik ga mss ook overstappen naar powerliften .

ik ben redelijk sterk en dan hoef ik me niet aan een schema te houden
en brute spieren krijg je toch :)
 
Ja jongens... het flamen op PL'ers is leuk in geringe mate, maar dit is gewoon tè triest. Alsof die gezichtsuitdrukkingen iets zeggen over PL'ers... Komop zeg. Dikke stierennekken, respect ervoor :)
 
benchMarc zei:
Ja jongens... het flamen op PL'ers is leuk in geringe mate, maar dit is gewoon tè triest. Alsof die gezichtsuitdrukkingen iets zeggen over PL'ers... Komop zeg. Dikke stierennekken, respect ervoor :)

respect :thumbs:

(nee dit is geen slijmen, maar k vind het top!) heb liever dat je zulke post geeft en niet mn 'petitie'' ondertekend, dan andersom!
 
Damn, sommigew van die pics, dat zijn bijna westrijdbodybuilders man! stoer! enorme pecs, schouders ed...

Ik ben zelf een BB-er, maar heb zeker respect voor powerlifters.. het is idd een heel andere tak van sporten!! is ook uniek wat zei doen!
 
ik kijk naar beiden op

langs de ene kant vind ik het prachtig dat er zo een zware gewichten gelift worden

maar ik kijk toch ook graag naar een filmpje van bijvoorbeeld cutler
 
Hiekie zei:
Damn, sommigew van die pics, dat zijn bijna westrijdbodybuilders man! stoer! enorme pecs, schouders ed...

Ik ben zelf een BB-er, maar heb zeker respect voor powerlifters.. het is idd een heel andere tak van sporten!! is ook uniek wat zei doen!

jokkedemus zei:
ik kijk naar beiden op

langs de ene kant vind ik het prachtig dat er zo een zware gewichten gelift worden

maar ik kijk toch ook graag naar een filmpje van bijvoorbeeld cutler

same here :D
 
builderB zei:
het lijkt me prachtig als BB en PL samen door een deur kunnen blijven gaan

dat gaat sowieso niet passen... misschien door een garagedeur. :)

PS: 2 PL'ers; Arnold en Ronnie ! dus er is geen discussie over PL vs BB, alleen over intensieve koppen tijdens prestatie, en dat vind ik schitterend.
 
benchMarc zei:
Ja jongens... het flamen op PL'ers is leuk in geringe mate, maar dit is gewoon tè triest. Alsof die gezichtsuitdrukkingen iets zeggen over PL'ers... Komop zeg. Dikke stierennekken, respect ervoor :)
:thumb:

Stixxx zei:
Dat is een van de powerlifters die in "The cage" op Arnold classic staan. Hij hoort bij de groep van Animalpak.com Geeft regelmatig bench seminaries

zijn naam ontglipt me...
Joe Ladnier ;)

@ builderB: respect :D
 
jokkedemus zei:
ik kijk naar beiden op

langs de ene kant vind ik het prachtig dat er zo een zware gewichten gelift worden

maar ik kijk toch ook graag naar een filmpje van bijvoorbeeld cutler
Ik heb toevallig 2 weken geleden naar een film van Cutler gekeken. Kostte echt moeite, want wat is die gozer SAAI! En die gewichten vielen me ook extreem tegen. Zal ik toch maar eens iets van Coleman moeten DLen.
 
roxxe zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:thumbs:


godskolere :eek:

die gast KAN zijn nek niet eens meer breken na een valpartij :D
 
dj_phreak zei:
Ik heb toevallig 2 weken geleden naar een film van Cutler gekeken. Kostte echt moeite, want wat is die gozer SAAI! En die gewichten vielen me ook extreem tegen. Zal ik toch maar eens iets van Coleman moeten DLen.

coleman deed in z'n laatste dvd niks anders dan eten - yeah baby roepen - trainen, 'k vond ripped to shreds toch beter
 
Back
Naar boven