Fitness Seller

Die portiers van tegenwoordig toch! DBC'tje kom 'es gauw.

Bezoekers in dit topic

ReyMysterio zei:
Ik heb liever dat ze Mja zegt dan dat ze zegt mijn vriend.............. :D

@DBC en @KaLe

Ik vergelijk niet alle portiers met elkaar, maar de meesten kijken je al aan van kijk uit ik houd je in de gaten!
Dit zijn vooral de vechters mensen die groeten krijgen een hallo terug mensen die mij al de grond inloeren krijgen hetzelfde terug!
Het blijft wederzijds respect, maar als portier ben je het visite kaartje van de club en bij een normale club hoort de portier klantvriendelijk te zijn en alles behalve agressiviteit uitstralen.
Sommige portiers lokken het gewoon uit met hun Mr.Macho gedrag sommige zijn de vriendelijkheid zelfe en dat zijn de coole lui.
Hebben het meeste aanzien, krijgen de betere fooien!
Met iemand neerslaan los je niet veel op behalve het riskeren van een clubje vrienden aan je deur en het kwijtraken van je baan!
Ik weet niet of je een paar uitsmijters kent hier in Drenthe en Friesland maar vraag iemand eens naar Hassan ( uitsmijter bij breezahclub Diana, sportschoolhouder in Drachten en voormalig wereldkampioen kickboksen )

:D Dat is mijn kickboksleraar geweest vroeger!! :D
Hij is inmiddels weer terug naar Marroko....
 
partysander zei:
Vandaag in het Eindhovens Dagblad:
Zeven medewerkers van Blue Parrot (gelegen op het stratumseind) gearresteerd, waaronder enkele portiers. Voor mishandeling van 2 klanten. Politiewoordvoerder aan het woord; verklaart dat de uitgangspositie bij incidenten op het stratumseind is dat de klanten de verdachten zijn en de portiers gelijk hebben. In dit geval lijken echter de portiers de schuldigen.

Kan het artikel helaas niet digitaal vinden, maar heb wel dit:
[Link niet meer beschikbaar]


triest! niet voor te stellen :eek:
 
KaLe zei:
triest! niet voor te stellen :eek:

Wel funny dat wanneer je doorleest dat iedereen roept dood aan die AnAbOlUh gasten. :D
 
Blue parrot .. tja.. als het bedrijf er nog steeds staat wat er altijd heeft gestaan vind ik het niet gek. Ik ga geen namen noemen maar er zijn er hier heeeeel veel die niet sporen.

ZO brabant is best erg wat dat betreft
 
KaLe zei:
Ik heb dan voor WWS gewerkt. Na een voetbalwedstrijd in de Arena, liep ik gewoon tussen de supporters in me apepakkie naar de trein. Achteraf denk je, jezus wat ben je een stomme lul. Aangezien het oorlog is (of was?) tussen f-side en wws..

Met de WWS heb ik zelf ook het een en ander meegemaakt. En (gekleurde) verhalen over gehoord. Was vroeger dik met 410.

DBC01 zei:
Maar da's nog geen reden om met z'n zovelen iemand te gaan rammen en dan nogeens te bestelen sjezus je gaat zo door voor zigeuner.

Het stond vandaag in de krant. Het voorval heeft plaatsgevonden tijdens het kampioensfeest van psv. Helaas dat ik het artikel niet digitaal aan jullie kan laten lezen.

Maar DBC hoe denk jij over de poitieaanpak op het stratumseind? Uitgangspositie: klant = verdacht, portier = gelijk.

Kom zelf weleens in die tent (ik weet het, foute Br33ZaH-tent), maar heb zelf nog nooit problemen daar gehad of gezien.
 
ik heb het eens gehad in belgie ik moest een ronde doen op een festival .

komen er enkele duitsers ruzie maken tegen een vrouwelijke collega van me en partner .
hij belt terwijl ze haar hond in bedwang houdt .

ik en mijn collega gaan eropaf . we bellen nog een andere collega hij nam niet op **** !!!!

achteraf bleek dat hij in de auto lag te slapen :twitch: terwijl wij het werk moesten doen
 
partysander zei:
Maar DBC hoe denk jij over de poitieaanpak op het stratumseind? Uitgangspositie: klant = verdacht, portier = gelijk.

Verkeerde instelling.

Politie moet altijd onbevoordeeld zijn. Het blijkt echter wel wat voor soort gajes er uitgaat dat ze zo'n regel opstellen ;)
 
Je moet de situatie op stratum kennen, er loopt daar onwijs veel politie rond omdat er daar altijd, maar dan ook altijd gevochten word. dronken boeren, gekleurde medelanders, patsers, etc. etc.

Veel portiers daar kennen elkaar en gaan positief met elkaar om, volgens mij vallen enkele erbuiten.

Blue parrot is ook de tent waar een portier een aantal jaar geleden een fles wiskey ofzo in z'n nek heeft gehad en verlamd is geraakt. Het is een k*ttent. middelgrote danskroeg, stampvol met diversiteit aan mensen.
 
KaLe zei:
Ik heb dan voor WWS gewerkt. Na een voetbalwedstrijd in de Arena, liep ik gewoon tussen de supporters in me apepakkie naar de trein. Achteraf denk je, jezus wat ben je een stomme lul. Aangezien het oorlog is (of was?) tussen f-side en wws..

Ik ken het, sinds ik ben begonnen met mn stage loop ik nu ook geregeld snachts met mn securitykleding aan richting auto. Tot dusver niks voorgevallen maar het is een kwestie van tijd voor bepaalde figuren in groepsverband van de gelegenheid gebruik zouden willen maken.

Hoef je ze nog niet eens geweigerd te hebben of iets dergelijks.....

Maar ik ben niet bang, ik zou zo hard mogelijk uithalen en als het niet anders kan maak ik dat ik wegkom.
 
NU we het er toch over hebben:

Waarom waarom waarom is het zo dat als ik in m'n security uniform over straat/perrons loop, alléén de allochtonen mij boos aan zitten te staren en mij nakijken?
Ouderen kijken verrast of kijken niet eens, jongeren kijken amper, maar ja hoor, het zijn alléén de allochjes die me aankijken alsof blikken kunnen doden. En me nakijken en nawijzen. Ze kennen me niet. Ze kennen de firma niet. En tóch altijd standaard meteen in de 'aanval.'

En dan zeggen ze dat wij ze stigmatiseren. Sodemieter op.
 
DBC01 zei:
Maar da's nog geen reden om met z'n zovelen iemand te gaan rammen en dan nogeens te bestelen sjezus je gaat zo door voor zigeuner.


Wat bedoel je met deze zin?
 
DBC01 zei:
NU we het er toch over hebben:

Waarom waarom waarom is het zo dat als ik in m'n security uniform over straat/perrons loop, alléén de allochtonen mij boos aan zitten te staren en mij nakijken?
Ouderen kijken verrast of kijken niet eens, jongeren kijken amper, maar ja hoor, het zijn alléén de allochjes die me aankijken alsof blikken kunnen doden. En me nakijken en nawijzen. Ze kennen me niet. Ze kennen de firma niet. En tóch altijd standaard meteen in de 'aanval.'

En dan zeggen ze dat wij ze stigmatiseren. Sodemieter op.

Ik heb het met bezopen Nederlanders inmiddels ook al enkele keren meegemaakt. Die hebben gewoon problemen met authoriteit, of je nu smeris, portier of stadwacht bent.
 
hoho rustig aan dbc ik begrijp je frustratie
maar probeer rekening te houden met de allochtonen die zoiets niet doen
 
wat voor geweld mag een portier eigenlijk legaal gebruiken?
 
run-ner zei:
wat voor geweld mag een portier eigenlijk legaal gebruiken?
Evenveel als een burger: Ter bescherming en verdediging van zichzelf danwel slachtoffers of gepast geweld om tot aanhouding (burgerarrest) over te gaan.

Dreamweaver zei:
Wat bedoel je met deze zin?
Wat er staat.

Leviathan zei:
Ik heb het met bezopen Nederlanders inmiddels ook al enkele keren meegemaakt. Die hebben gewoon problemen met authoriteit, of je nu smeris, portier of stadwacht bent.
Bezopen Nederlanders zijn zoals je al zeg in kennelijke staat. Ik heb het over nuchtere allochtonen. MAnnen én vrouwen.


spiertje16 zei:
hoho rustig aan dbc ik begrijp je frustratie
maar probeer rekening te houden met de allochtonen die zoiets niet doen

JA oké en dan? Wat wil je dan? Dan mag je dus niks meer zeggen zolang niet 100% van de bevolking aan iets voldoet dat wordt gezegd? Wil je op die manier discriminatie bestrijden? We mogen dus ook niet meer zeggen dat Antillianen gewelddadiger zijn (volgens keiharde statistieken) omdat niet 100% van álle Antillianen zo zijn? Mogen we ook niet meer zeggen dat Marokkanen 9 van de 10 keer autochtone vrouwen lastig vallen omdat niet 100% van de Marokkanen zo is? Wát een onzin kerel. Iederéén weet dat het zo in elkaar steekt en zo valt er voor elke bevolkingsgroep wat te zeggen. Nederlanders: bijdehand, asociaal en altijd naar anderen wijzen. Typisch Hollands gedrag. Zie je wel? Er is altijd wat. En wat mij opvalt is dat alléén allochtonen overdag als je over perrons of op straat loopt in uniform, je meteen vuil aankijken.
Alsof er 'iets' an de hand is. Nee, wat er aan de hand is is heel duidelijk: Jij bent van ordehandhaving, op een bepaalde manier handhaaf jij orde in sociale situaties en dát beste kerel dát haten ze.
 
Leviathan zei:
Ik heb het met bezopen Nederlanders inmiddels ook al enkele keren meegemaakt. Die hebben gewoon problemen met authoriteit, of je nu smeris, portier of stadwacht bent.

Ja en is dat gek ofzo?? :D

Heb een pleurishekel aan al die gasten in een blauw pakkie! ;)

En dan ben ik niet eens dronken....
 
DBC01 zei:
NU we het er toch over hebben:

Waarom waarom waarom is het zo dat als ik in m'n security uniform over straat/perrons loop, alléén de allochtonen mij boos aan zitten te staren en mij nakijken?
Ouderen kijken verrast of kijken niet eens, jongeren kijken amper, maar ja hoor, het zijn alléén de allochjes die me aankijken alsof blikken kunnen doden. En me nakijken en nawijzen. Ze kennen me niet. Ze kennen de firma niet. En tóch altijd standaard meteen in de 'aanval.'

En dan zeggen ze dat wij ze stigmatiseren. Sodemieter op.


allochjes en zatte duitsers altijd problemen mee .

dronken nederlanders maken mss wel veel lawaai met het grote mond
maar er zijn weinigen die echt ruzie maken .

walen steken me op dat vlak meer tegen un couchon et deux walon c'est trois betes
 
Testo zei:
Ja en is dat gek ofzo?? :D

Heb een pleurishekel aan al die gasten in een blauw pakkie! ;)

En dan ben ik niet eens dronken....

Ik heb het ook niet zozeer met politie, daarvoor heb ikzelf helaas te vaak in de handboeien gezeten.

Maar als er geen portiers en security in het uitgaansleven zou zijn werd het helemaal een puinhoop.

Heb 3 wkn geleden met slechts enkele collega's op een boeren euregiofeest gestaan, en de bedoeling was dat er ook constant 2 heikneuter woutjes zouden lopen. Aardig wat kampers aanwezig.

Nou, de 2e nacht heb ik ze na 1 uurtje al niet meer gezien en wij waren met 4 man, waarvan ik met slechts 1 collega rondliep.

Als de pleuris was uitgebroken hadden wij een groot probleem gehad.
 
Zoiets staat bij ons elke week wel in de krant. Meeste portiers zijn gewoon teringlijers, natuurlijk zitten er ook een paar goeie tussen..

Zeven medewerkers Blue Parrot verdacht

Portiers opgepakt voor mishandeling twee klanten

Door FLEUR BESTERS

Donderdag 14 juli 2005 - EINDHOVEN – Zeven personeelsleden van het Eindhovense café Blue Parrot op het Stratumseind zijn vorige week aangehouden voor de mishandeling van twee klanten. Die vond al in mei plaats, op de avond van de huldiging van de voetballers van PSV. De mishandeling is door een andere klant gefilmd met zijn mobiele telefoon.


In eerste instantie zijn die avond de twee slachtoffers uit Bergen op Zoom, 26 en 28 jaar oud, als verdachten opgepakt. Volgens een politiewoordvoerder is die gang van zaken gangbaar op het Stratumseind. „In eerste instantie gaan we er vanuit dat de portiers gelijk hebben, alleen bleek dat in dit geval na onderzoek niet zo te zijn“, geeft de zegsman toe.

Uit later en aanvullend onderzoek, waarbij ook de filmbeelden zijn bekeken, bleek volgens de politie dat de medewerkers de twee klanten te hardhandig hebben buiten gezet. Ze zouden zijn geslagen en geschopt. Tenminste twee van de verdachten zijn portier bij het café. Zij zijn bij de rechter-commissaris voorgeleid en hebben drie dagen vastgezeten. De anderen zijn de dag van hun aanhouding met een proces-verbaal naar huis gestuurd.

Justitie buigt zich nu over de afronding van de zaak. Het is nog niet bekend of alle verdachten voor moeten komen. Er is in ieder geval tegen allemaal proces-verbaal opgemaakt.

Volgens eigenaar D. Henchy van de Blue Parrot is geen van de betrokkenen bij hen in dienst. Het gaat volgens hem om medewerkers van een beveiligingsbedrijf dat hij inhuurt. Omwille van het kampioensfeest had het café extra bewaking ingezet. „Ik was er die avond zelf ook, maar ik heb het incident niet gezien“, stelt hij.

Opspraak

Vorig jaar kwam het café ook al eens in opspraak omdat een portier een klant zou hebben mishandeld. Toen adviseerde de politie de gemeente de zaak voor twee weken te sluiten. Volgens Henchy is daar toen niets meer mee gebeurd. Mede daarom wil de uitbater het politieonderzoek nu eerst afwachten. Mochten de portiers inderdaad in de fout zijn gegaan, dan stapt hij over naar een ander bedrijf. Hij stelde toen dat zo’n sluiting hem zeventig- tot tachtigduizend euro zou kosten.
 
Back
Naar boven