AndroidHealthClinic

Die portiers van tegenwoordig toch! DBC'tje kom 'es gauw. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik weet een ding als ik in overmacht staat tegenover zoon mensen en ik wordt zwaar toegetakeld zou ik zeggen boontje komt om zijn loontje ik zal jullie iets zeggen iedereen valt,en gaat neer hoe hoger ze zijn hoe harder ze vallen ,het is niet de grote van de slang dat telt maar het gif .
 
Wat een wijze woorden weer vol diepzinnige mythologieen maar helaas een zinsbouw die niet helemaal te volgen is.
 
Is je pa een hippie geweest die naar tibet was gegaan in de late 60s om jouw nu eigenhandig te onderwijze atl?
 
Leviathan zei:
Hoef je ze nog niet eens geweigerd te hebben of iets dergelijks.....
.

ik heb er een hoop terug de draaihekken ingeduwd, omdat ze weigerden hun ID te laten zien (was controle op stadion verbod). 2 koppen groter dan ik, dus doorlopen en grote bek geven en met z'n drieen tegelijk terug de draaihekken in.. Dan laten ze wel braaf hun ID zien..
 
gast..rustig man ik val je niet aan..
ik ben zelf ook een allochtoon en ben me zeker bewust van die statistieken...
maar ik ben zeker geen herrieschoper integendeel me neef zit bij de security en ik heb ook respect voor die mensen(uitzondering politie)
je moet je niet zo snel aangevallen voelen
en ik geef je ook gelijk met dat iedereen van een volk aan iets moet voldoen voordat je ze kan bekritiseren en ik
QUOTE



trying to seal the fact that
the penitentories packed ,and its filled with blacks


wijze woorden van een wijze man;)
 
Laatst bewerkt:
atl zei:
Ik weet een ding als ik in overmacht staat tegenover zoon mensen en ik wordt zwaar toegetakeld zou ik zeggen boontje komt om zijn loontje ik zal jullie iets zeggen iedereen valt,en gaat neer hoe hoger ze zijn hoe harder ze vallen ,het is niet de grote van de slang dat telt maar het gif .


O ik dacht dat lef de kracht was :D

P.S. check je zinsconstructie ;). Er staat maar 1 punt in.
 
Remco - 1977 zei:
O ik dacht dat lef de kracht was :D

P.S. check je zinsconstructie ;). Er staat maar 1 punt in.
lef is enkelvoud van leven?:D
 
Het is wel cool flex stoer wow en chill om de politie te haten hè?
 
spiertje16 zei:
trying to seal the fact that
the penitentories packed ,and its filled with blacks


wijze woorden van een wijze man;)
Moet dat wijze woorden voorstellen ? Als 2Pac echt zo slim was had ie zijn leven wel beter aangepakt ipv van op zijn 25ste vermoord te worden
 
spiertje16 zei:
gast..rustig man ik val je niet aan..
ik ben zelf ook een allochtoon en ben me zeker bewust van die statistieken...
maar ik ben zeker geen herrieschoper integendeel me neef zit bij de security en ik heb ook respect voor die mensen(uitzondering politie)
je moet je niet zo snel aangevallen voelen
en ik geef je ook gelijk met dat iedereen van een volk aan iets moet voldoen voordat je ze kan bekritiseren en ik
QUOTE



trying to seal the fact that
the penitentories packed ,and its filled with blacks


wijze woorden van een wijze man;)

[Offtopic]

Zo wijs was die man niet, hij heeft mischien wel een paar mooie nummers gemaakt, maar als ie niet zo'n grote bek had gehad dan had ie mischien nog geleeft. :)
 
Wat kan 2pac er aan doen dat hij vermoord werd? Zijn bek houden omdat hij bang is? Jullie vonden zeker ook dat Pim Fortuin zijn mening niet kon uiten.

(alvast voor de bijdehandjes omdat ik over fortuin begin; nee ik ben geen lonsdale racist ofzo)
 
delguy zei:
Wat kan 2pac er aan doen dat hij vermoord werd? Zijn bek houden omdat hij bang is? Jullie vonden zeker ook dat Pim Fortuin zijn mening niet kon uiten.

(alvast voor de bijdehandjes omdat ik over fortuin begin; nee ik ben geen lonsdale racist ofzo)

klopt zelfde scenario als pim fortuin vanwege zijn ''meningsuiting'' is hij vermoord alhoewel dat nog tot op de dag van vandaag niet zeker is
helaas tot op de dag van vandaag indoctrineren mensen elkaar waardoor de haat zich alleen maar verspreidt
ten koste van de verdraagzaamheid die er eens was(in nl)
en we weten zelf wat een persoon met een sterke stem kan(hitler)
 
Nou volgens mij is dat patserige gedeelte meer een overdone zinsspeling.. ik heb nog nooit een portier gezien met een bodybuilderbouw ... alleen maar eitjes met wapens ..
 
Ja van die zwijnen die alleen om hun gewicht portier zijn.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
zoals mars al zei die dikke zwijnen


maar je hebt ook deze[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zou ik eerlijk gezegd geen ruzie mee zoeken
 
Mars zei:
Ja van die zwijnen die alleen om hun gewicht portier zijn.
klopt idd. daar zijn er ook best veel van. 120+ kg en lekker boos uit de ogen kijken.
 
zo denk ik over pim en theo die hadden ook beter zijn mond kunne houden maarja je mag niet zeggen wat je denkt want dan schieten ze je dood.
 
big kelvin zei:
zo denk ik over pim en theo die hadden ook beter zijn mond kunne houden maarja je mag niet zeggen wat je denkt want dan schieten ze je dood.

Ach, dat bleek bij Mohammed B ook niet zo te wezen, die vent heeft een voorliefde van extreem geweld. De wereld aan orgish filmpjes enz... De Islam gebruikte hij als excuus... Dat zijn gewoon de extreme sick minded mother****ers...
 
Back
Naar boven