XXL Nutrition

Die vreemde apothekers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geoffke

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
1.217
Waardering
0
Ik heb eens een tread gepost over mijn apotheker. Namelijk, dat die ERG vriendelijk is als ik spuiten kom halen. Maar zijn vrouwelijke collega keek me altijd een beetje vreemd aan. Vorige week ging ik achter mijn prikkers en als na enige conversatie over de dikte en lengte van de naalden, vroeg hij wat ik injecteerde... Het overviel me een beetje en ik kon niet direct antwoorden. Hij zei: Vitamine B? Ik zei: ja, dat is het . Daarop lacht hij een beetje, en pakt mijn spullen in.
Gisteren ging ik opnieuw achter leverbeschermers en zijn vrouw stond achter de balie. Ze ging naar achter, waar hij zat, en ik hoorde ze tegen elkaar iets fluisteren.
Als ik eenmaal thuiskwam, en mijn zakje opende zag ik dat er een folder inzat. Het was reclame voor afslankpillen. Er stond een bodybuilder op de voorpagina.
Denk je dat ze iets proberen te vertellen, willen ze mijn leverancier worden? Ik durf het alvast niet te vragen, want bij hen kan ik zonder rode kaken spuiten gaan vragen. Dat is bij andere apothekers meestal wel anders.
 
Afslankpillen?? Ben je dik? Anders zou ik gewoon vragen waarom hij een folder met een bodybuilder erin heeft gedaan.... Dan zal hij denk ik antwoorden met iets in de trant van: 'Misschien kan ik je helpen dat te bereiken....' En dan zeg jij: "Die gasten spuiten wel iets anders dan vitamine B." En dan zegt hij weer: "Weet ik"
En dan vraag jij naar een prijslijst of de spullen waaraan hij kan komen.....

Ik denk dat ALS hij je leverancier wilt worden en jij begint of pro bodybuilders of pro bodybuilding dan zal hij daar wel op inspelen.... Ik zou het in iedergeval zo inpakken dat hij degene is die over de AS begint.
 
Originally posted by frietbakker
Afslankpillen?? Ben je dik? Anders zou ik gewoon vragen waarom hij een folder met een bodybuilder erin heeft gedaan.... Dan zal hij denk ik antwoorden met iets in de trant van: 'Misschien kan ik je helpen dat te bereiken....' En dan zeg jij: "Die gasten spuiten wel iets anders dan vitamine B." En dan zegt hij weer: "Weet ik"
En dan vraag jij naar een prijslijst of de spullen waaraan hij kan komen.....

Ik denk dat ALS hij je leverancier wilt worden en jij begint of pro bodybuilders of pro bodybuilding dan zal hij daar wel op inspelen.... Ik zou het in iedergeval zo inpakken dat hij degene is die over de AS begint.

Nee, ik ben helemaal niet dik...
Ik ga gewoon de kat uit de boom kijken..
 
Originally posted by Geoffke
Ik ga gewoon de kat uit de boom kijken..
Gewoon ervoor gaan man, wat heb je te verliezen? Als het niet zo is zeggen ze toch gewoon dat je eerst een voorschrift moet hebben - anders heb je gewoon een geweldige dealer!
(en dan mag je het adres wel ff via pm sturen)
 
Ja, je kunt toch gewoon tussen neus en lippen door vragen, of hij ook iets kan leveren, zonder recept. Ik zou het gewoon vragen hoor, niet geschoten is altijd mis!!!!!!!!
 
Laat in ieder geval ff weten hoe dit verder gaat. Vindt het wel geinig. Misschien verdient apotheker zijn helemaal niet zo goed en wilt hij zo wat bijverdienen. :D
 
Back
Naar boven